Fotókon egy 1965-ös Ringbrothers Ford Mustang kabrió

  • A Ringbrothereknek több mint 4000 órába telt megépíteni ezt a ’65-ös Ford Mustang kabriót __L E A D (5)
  • A Ringbrothereknek több mint 4000 órába telt megépíteni ezt a ’65-ös Ford Mustang kabriót (155)
  • A Ringbrothereknek több mint 4000 órába telt megépíteni ezt a ’65-ös Ford Mustang kabriót (139)
  • A Ringbrothereknek több mint 4000 órába telt megépíteni ezt a ’65-ös Ford Mustang kabriót (138)
  • A Ringbrothereknek több mint 4000 órába telt megépíteni ezt a ’65-ös Ford Mustang kabriót (137)
  • A Ringbrothereknek több mint 4000 órába telt megépíteni ezt a ’65-ös Ford Mustang kabriót (136)
  • A Ringbrothereknek több mint 4000 órába telt megépíteni ezt a ’65-ös Ford Mustang kabriót (127)
  • A Ringbrothereknek több mint 4000 órába telt megépíteni ezt a ’65-ös Ford Mustang kabriót (126)
  • A Ringbrothereknek több mint 4000 órába telt megépíteni ezt a ’65-ös Ford Mustang kabriót (108)
  • A Ringbrothereknek több mint 4000 órába telt megépíteni ezt a ’65-ös Ford Mustang kabriót (157)
  • A Ringbrothereknek több mint 4000 órába telt megépíteni ezt a ’65-ös Ford Mustang kabriót (158)
  • A Ringbrothereknek több mint 4000 órába telt megépíteni ezt a ’65-ös Ford Mustang kabriót (159)
  • A Ringbrothereknek több mint 4000 órába telt megépíteni ezt a ’65-ös Ford Mustang kabriót (197)
  • A Ringbrothereknek több mint 4000 órába telt megépíteni ezt a ’65-ös Ford Mustang kabriót (196)
  • A Ringbrothereknek több mint 4000 órába telt megépíteni ezt a ’65-ös Ford Mustang kabriót (195)
  • A Ringbrothereknek több mint 4000 órába telt megépíteni ezt a ’65-ös Ford Mustang kabriót (192)
  • A Ringbrothereknek több mint 4000 órába telt megépíteni ezt a ’65-ös Ford Mustang kabriót (181)
  • A Ringbrothereknek több mint 4000 órába telt megépíteni ezt a ’65-ös Ford Mustang kabriót (179)
  • A Ringbrothereknek több mint 4000 órába telt megépíteni ezt a ’65-ös Ford Mustang kabriót (162)
  • A Ringbrothereknek több mint 4000 órába telt megépíteni ezt a ’65-ös Ford Mustang kabriót (161)
  • A Ringbrothereknek több mint 4000 órába telt megépíteni ezt a ’65-ös Ford Mustang kabriót (107)
  • A Ringbrothereknek több mint 4000 órába telt megépíteni ezt a ’65-ös Ford Mustang kabriót (106)
  • A Ringbrothereknek több mint 4000 órába telt megépíteni ezt a ’65-ös Ford Mustang kabriót (105)
  • A Ringbrothereknek több mint 4000 órába telt megépíteni ezt a ’65-ös Ford Mustang kabriót (50)
  • A Ringbrothereknek több mint 4000 órába telt megépíteni ezt a ’65-ös Ford Mustang kabriót (49)
  • A Ringbrothereknek több mint 4000 órába telt megépíteni ezt a ’65-ös Ford Mustang kabriót (48)
  • A Ringbrothereknek több mint 4000 órába telt megépíteni ezt a ’65-ös Ford Mustang kabriót (33)
  • A Ringbrothereknek több mint 4000 órába telt megépíteni ezt a ’65-ös Ford Mustang kabriót (32)
  • A Ringbrothereknek több mint 4000 órába telt megépíteni ezt a ’65-ös Ford Mustang kabriót (31)
  • A Ringbrothereknek több mint 4000 órába telt megépíteni ezt a ’65-ös Ford Mustang kabriót (30)
  • A Ringbrothereknek több mint 4000 órába telt megépíteni ezt a ’65-ös Ford Mustang kabriót (21)
  • A Ringbrothereknek több mint 4000 órába telt megépíteni ezt a ’65-ös Ford Mustang kabriót (51)
  • A Ringbrothereknek több mint 4000 órába telt megépíteni ezt a ’65-ös Ford Mustang kabriót (52)
  • A Ringbrothereknek több mint 4000 órába telt megépíteni ezt a ’65-ös Ford Mustang kabriót (53)
  • A Ringbrothereknek több mint 4000 órába telt megépíteni ezt a ’65-ös Ford Mustang kabriót (104)
  • A Ringbrothereknek több mint 4000 órába telt megépíteni ezt a ’65-ös Ford Mustang kabriót (103)
  • A Ringbrothereknek több mint 4000 órába telt megépíteni ezt a ’65-ös Ford Mustang kabriót (84)
  • A Ringbrothereknek több mint 4000 órába telt megépíteni ezt a ’65-ös Ford Mustang kabriót (83)
  • A Ringbrothereknek több mint 4000 órába telt megépíteni ezt a ’65-ös Ford Mustang kabriót (82)
  • A Ringbrothereknek több mint 4000 órába telt megépíteni ezt a ’65-ös Ford Mustang kabriót (81)
  • A Ringbrothereknek több mint 4000 órába telt megépíteni ezt a ’65-ös Ford Mustang kabriót (70)
  • A Ringbrothereknek több mint 4000 órába telt megépíteni ezt a ’65-ös Ford Mustang kabriót (69)
  • A Ringbrothereknek több mint 4000 órába telt megépíteni ezt a ’65-ös Ford Mustang kabriót (19)

A felújított Burgundy Brave Mustangot 5,0 literes Coyote V8-assal szerelték fel, amely 460 lóerőt teljesít.

Rengeteg egyéb változás történt a „bőr alatt”. Kezdetnek a Mustang új futóművel rendelkezik a Roadster Shoptól, amely felülvizsgált első felfüggesztést és független hátsó felfüggesztést tartalmaz. Ezen túlmenően a Penske Racing teljesítményű coilover-jeit lengi, Woodward kormányléccel, valamint 14 hüvelykes tárcsákkal és hatdugattyús féknyergekkel elöl és hátul Baer fékekkel rendelkezik. Az egyedi, 18 hüvelykes, tapadós Continental gumiabroncsokba burkolt kerekek biztosítják, hogy az erőt hatékonyan lenyomják az aszfaltra. A Ringbrothers szerint a középső sapkák az egyedüli eredeti alkatrészek, amelyek megmaradtak.

A ’65-ös Ford Mustang kabrióról a MÉDIABIRODALOM portálon olvashat bővebben!