A 2024-es Honda CB650R műszaki adatai

HONDA CB650R

Műszaki adatok

ERŐFORRÁS
KonstrukcióSoros, négyhengeres, négyütemű, 16 szelepes, folyadékhűtésű, DOHC-vezérlésű
Összlökettérfogat (cm³)649 cm3
Furat x löket (mm)67,0 x 46,0
Sűrítési viszony11,6:1
Csúcsteljesítmény95 LE (70 kW)/12 000 ford./perc
Legnagyobb forgatónyomaték63 Nm/9500 ford./perc
Olajmennyiség2,7 L
Zajszint (dB)L-wot (teljes gázon): 78,8 dB,L-urban (városi környezetben): 74,2 dB
ÜZEMANYAG-BEFECSKENDEZŐ RENDSZER
BefecskendezésPGM-FI elektronikus üzemanyag-befecskendező
Üzemanyagtartály befogadóképessége15,4 L
Üzemanyag-fogyasztás4,9 L/100 km
ELEKTRONIKAI RENDSZER
IndításÖnindító
Akkumulátor típusa és kapacitása12 V/8,6 Ah
ACG-generátor legnagyobb teljesítménye380 W
ERŐÁTVITEL
Tengelykapcsoló felépítéseOlajfürdős, többtárcsás
Váltó felépítéseHatfokozatú
VégáttételLánc
VÁZ
KonstrukcióAcél hídváz
VÁZ ÉS FUTÓMŰ
Méretek (h x sz x m)2130 x 780 x 1075 mm
Tengelytáv1450 mm
Villaszög25,5°
Utánfutás100 mm
Ülésmagasság810 mm
Szabad hasmagasság150 mm
Menetkész tömeg205 kg (E-Clutch: 207 kg)
Fordulókör sugara2,8 m
FELFÜGGESZTÉS
ElölFordított, nagydugattyús, 41 mm-es csúszószár-átmérőjű, megosztott funkciójú Showa SFF-BP teleszkóppár
HátulKözponti rugóstag 10 fokozatban állítható előfeszítéssel és 43,5 mm-es lökethosszal
KEREKEK
Első kerékÜreges, hátágú, öntött alumínium
Hátsó kerékÜreges, hátágú, öntött alumínium
Abroncs elöl120/70 ZR17 M/C (58W)
Abroncs hátul180/55 ZR17 M/C (73W)
FÉKRENDSZER 
A fékrendszer elemei és az ABS típusa320 mm-es átmérőjű dupla első és 240 mm-es hátsó tárcsa, hidraulikus féknyergek, kétcsatornás blokkolásgátló
MŰSZEREK ÉS ELEKTRONIKA 
MűszeregységDigitális sebesség- és fordulatszámmérő (rovátkás), két digitális napiszámláló, digitális üzemanyagszint- és fogyasztásmérő, digitális óra, váltófokozat-visszajelző, váltások esedékességére figyelmeztető lámpa
FényszóróLED
Hátsó lámpaLED

*A műszaki információk tájékoztató jellegűek, a változás jogát fenntartjuk.

*Kérjük, vegye figyelembe, hogy az üzemanyag-fogyasztásra vonatkozó adatokat a Honda rögzítette a WMTC-szabványnak megfelelően. A teszteket görgőpadon, a jármű szériaváltozatával, csak vezetővel, utas és kiegészítők nélkül végeztük. A jármű tényleges üzemanyag-fogyasztása a vezetési stílustól, a karbantartástól, az időjárástól, az útviszonyoktól, a gumiabroncs nyomásától, a felszerelt tartozékoktól, a rakománytól, a vezető és az utas súlyától, valamint más tényezőktől függ.

Az új CB1000 Hornet, a visszatérő CBR600RR és az innovatív Honda E-Clutch áll a Honda standjának középpontjábana Milánói Motorkiállításon