A legújabb Honda CBR600RR műszaki adatai

24YMHONDACBR600RR

Műszaki adatok 

ERŐFORRÁS
MotorkonstrukcióSoros, négyhengeres, négyütemű, 16 szelepes, folyadékhűtésű, DOHC-vezérlésű
Összlökettérfogat (cm³)599
Szelepek száma hengerenként4
Furat x löket (mm)´67 mm x 42,5 mm
Sűrítési viszony12,2:1
Összesen Csúcsteljesítmény121 LE (89 kW)/14 250 f./perc
Összesen Legnagyobb forgatónyomaték63 Nm/11 500 f./perc
ZajszintVárosban (L-urban) – 74,0 dB,Teljes gázon (L-wot) – 77 dB
Olajmennyiség3,4
ÜZEMANYAG-BEFECSKENDEZŐ RENDSZER
PorlasztásPGM-FI elektronikus üzemanyag-befecskendező
Üzemanyagtartály befogadóképessége18 L
CO2-kibocsátás (WMTC)128 g/km
Üzemanyag-fogyasztás5,5 l/100 km (18,2 km/l)
ELEKTRONIKAI RENDSZER
IndításÖnindító
Akkumulátor típusa és kapacitása12 V/9,1 Ah, YTZ10S
ERŐÁTVITEL
Tengelykapcsoló felépítéseOlajfürdős, többtárcsás
Váltó felépítéseHatfokozatú
VégáttételLánc
VÁZ
MotorkonstrukcióAlumíniumötvözet hídváz
VÁZ ÉS FUTÓMŰ
Méretek(hosszúság x szélesség x magasság)2030 x 685 x 1140 mm
Tengelytáv1370 mm
Villaszög24,06˚
Utánfutás100 mm
Ülésmagasság820 mm
Szabad hasmagasság125 mm
Menetkész tömeg193 kg
FELFÜGGESZTÉS
ElölMinden paraméterében állítható, 41 mm-es Showa Big Piston USD teleszkópok 120 mm-es rugóúttal
HátulPro-Link himbarendszerre ültetett, minden paraméterében állítható Showa központi rugóstag 128 mm-es rugóút.
KEREKEK
Kerékméret elöl17M/CxMT3,50
Kerékméret hátul17M/CxMT5,50
Abroncs elöl120/70 ZR17M/C DUNLOP Roadsports2
Abroncs hátul180/55 ZR17M/C DUNLOP Roadsports2
FÉKRENDSZER
ABS típusaKétcsatornás
ElölKét 310 mm átmérőjű, úszóágyazású tárcsa, négydugattyús, radiálisan rögzített féknyergekkel
Hátul220 mm átmérőjű tárcsa, egydugattyús féknyereg
MŰSZEREK ÉS ELEKTRONIKA
MűszeregységTFT- LCD
LopásvédelemHISS
FényszóróLED
Hátsó lámpaLED
GyorsváltóIgen

*A műszaki információk tájékoztató jellegűek, a változás jogát fenntartjuk.

** Kérjük, vegye figyelembe, hogy az üzemanyag-fogyasztásra vonatkozó adatokat a Honda rögzítette a WMTC-szabványnak megfelelően. A teszteket görgőpadon, a jármű szériaváltozatával, csak vezetővel, utas és kiegészítők nélkül végeztük. A jármű tényleges üzemanyag-fogyasztása a vezetési stílustól, a karbantartástól, az időjárástól, az útviszonyoktól, a gumiabroncs nyomásától, a felszerelt tartozékoktól, a rakománytól, a vezető és az utas súlyától, valamint más tényezőktől függ.

Az új CB1000 Hornet, a visszatérő CBR600RR és az innovatív Honda E-Clutch áll a Honda standjának középpontjában a Milánói Motorkiállításon