A Volvo Cars 8 százalékos értékesítési növekedésről számolt be novemberben
A Volvo Cars globális értékesítése novemberben tovább nőtt, és összesen 63 682 autót ért el, ami 8 százalékos növekedés az előző év azonos hónapjához képest.
A január-novemberi időszakban a Volvo Cars 632 701 autót adott el világszerte, ami 17 százalékos növekedés 2022 azonos időszakához képest.
A Volvo Cars tölthető Volvo modellek Recharge termékcsaládjának részesedése novemberben 36 százalékon ért véget. A Recharge az összes, teljesen elektromos vagy plug-in hibrid hajtáslánccal rendelkező tölthető Volvo modell átfogó márkaneve. A teljesen elektromos autók eladásai a világszerte eladott Volvo autók 16 százalékát tették ki.
Az európai eladások novemberben elérték a 26 407 autót, ami 2 százalékos növekedést jelent az előző év azonos időszakához képest. A régióban eladott Recharge autók száma 14 653 autót tett ki, ami az Európában eladott összes autó 55 százalékát tette ki novemberben.
A Volvo Cars amerikai eladásai 11 671 autót tettek ki, ami 26 százalékos növekedés az előző év azonos hónapjához képest. A Recharge autók eladása 10 százalékkal nőtt, és az Egyesült Államokban novemberben eladott összes autó 26 százalékát tették ki.
A kínai eladások 21 százalékkal nőttek a hónap során 2022 novemberéhez képest, és összesen 15 178 eladott autót értek el. A Kínában eladott Recharge modellek száma 21 százalékkal nőtt az előző év azonos időszakához képest.
Novemberben a Volvo XC60 volt a legkelendőbb modell 22 317 (2022: 15 586) eladással, ezt követte az XC40 16 672 autóval (2022: 18 188 darab), az XC90 pedig 9 860 autóval (2028 darab 8 228 darab). ).