445 000 dollárért talált új gazdára egy 1970-es Mercedes-Benz 280 SE 3.5 Cabriolet
- Kiválóan friss restauráció, kiváló általános állapotban
- Eredeti motorjával szerelve
- Mercedes-Benz adatkártyájának másolata kíséretében
- A Mercedes-Benz utolsó, valóban kézzel épített szériaautója
A 280 SE-t először a Mercedes-Benz mutatta be 1961 augusztusában, az 1959-ben debütált 220-as származékaként. Alapvető kialakítása és alváza, belső jelölése W111, több mint egy évtizedig kitartott, és a működése során megkapta. többféle motor gyártása. Az 1969 őszén bemutatott 280 SE 3.5 a modell klasszikus Paul Bracq stílusát ötvözte, függőleges fényszórókkal és élesen gyűrt oldalfalakkal, teljesen független felfüggesztéssel, négykerék tárcsafékekkel és vadonatúj, 230 lóerős V8-as motorral. Bosch D-Jetronic elektronikus üzemanyag-befecskendezéssel.
Ezt a modellt meglehetősen korlátozott szériás kabrióként kínálták, amely pazar elhelyezést kínál négy személy számára a teljesen bélelt felső alatt, a masnikat teljes belső tetőborítás takarja. Egyedül mindegyik felső elkészítéséhez több mint 16 óra kézi munkára volt szükség. Átlagosan csak 13 280 SE 3.5 Cabriolet készült el hetente, ebből összesen 1232 darabot gyártottak 1969 és 1971 között. Mint kiderült, ez volt a Mercedes-Benz végső, valóban kézzel épített szériaautója, a kiválóság generációinak kódja. mérnöki és karosszériaépítési hagyomány.
Itt kínáljuk a 280 SE 3.5 Cabriolet aprólékosan felújított példáját, amelyről a Mercedes-Benz adatkártya másolata igazolja, hogy megőrizte eredeti, számokkal megegyező motorját. A közelmúltban egy kiváló anya-csavar restaurálás tárgyát képezte, és az antracitszürke metál vonzó színkombinációja, a krémszínű Gahh bőr belső, a Madera Concepts faanyaga, valamint a német vászon kabrió felső és bélés, és minden felület még mindig frissnek tűnik. és kiváló, aprólékosan alkalmazott és kifogástalan állapotban. A tulajdonos elmondása szerint a motort a premier motorújítók, a Metric Motors teljesen felújították, a hajtótengelyt pedig új kardáncsuklókkal szerelték fel és kiegyensúlyozták; a radiátor és a fűtőmag átépítése; és a váltót a Transmeister készítette, míg a hátsó tengelyt új csapágyakkal és tömítésekkel átépítették. Továbbá a tulajdonos azt állítja, hogy a fékeket felújított rotorokkal átépítették, a felfüggesztés perselyeit kicserélték, új üzemanyag-szivattyút és benzintartályt szereltek be. Számos Mercedes-Benz Classic Center alkatrészt használtak. A 3,5 Cabriolet lelkes rajongója, ez egyike annak a hat példánynak, amelyet a tulajdonos gyűjteményébe restauráltak.
A belső tér megőrizte az ettől a modelltől elvárható összes finom tulajdonságot, beleértve a szép fa műszerfalat és belső díszítést, valamint a modern stílusra átalakított Becker Mexico rádiót, elektromos antennával és az R34 hűtőfolyadék használatára átépített Behr klímát. Kívánatos, hogy a négyfokozatú automata sebességváltó padlóra kapcsolható változatával is felszereljék. A katalogizálás idején mindössze 217 mérföldet rögzített a helyreállítás óta.
Ez a Cabriolet sok mindent ajánlhat, mint egy vízválasztó kocsimodell kiváló, alapos és teljes helyreállítását, kiváló teljesítménnyel – remek motorautó bármilyen alkalomra, legyen szó bemutatóterepről vagy sivatagi körutazásról.