BILSTEIN verseny lengéscsillapítók nemzetközi használatra
GT sport: kiváló teljesítmény minden útvonalon
A GT2 szabályozás 2020-as bevezetésével a motorsport szervezet, az SRO (Stéphane Ratel Organisation) egy új GT-osztályt hozott létre, az ambiciózus úri pilótákra helyezve a hangsúlyt. Az új Mercedes-AMG GT2-ben, amelyet a GT2 műszaki előírásai szerint fejlesztettek ki, a BILSTEIN EVO RT 3-utas versenylengéscsillapítói maximális teljesítményt és egyedi lengéscsillapító-beállítást biztosítanak.
Míg a szakemberek egyre gyakrabban vezetik a GT3-as járműveket a nemzetközi GT-versenyeken, és a GT4-osztály a belépő szintet képviseli az állóképességi versenyek világában, a GT2-osztály elsősorban az úri versenyzőket célozza meg. Az új Mercedes-AMG GT2 az ambiciózus versenyzők erre a célcsoportjára összpontosít. A németországi Affalterbach város teljesítmény- és sportautó-márkájának versenyautóját a GT2 műszaki előírásainak megfelelően fejlesztették ki, és csökkenti a különbséget a Mercedes-AMG GT3 és a Mercedes-AMG GT4 között.
BILSTEIN EVO RT 3-utas verseny lengéscsillapítók GT2 sporthoz
Akár 707 lóerős teljesítményével a GT2 a legerősebb homologizált versenyautó a Mercedes-AMG Customer Racing Program történetében. Az új versenyautó motorteljesítménye és maximális sebessége is a GT3-as szint felett van.
Emiatt a Mercedes-AMG GT2 felfüggesztése különösen fontos. A koncepció precíz vezethetőséget és maximális mozgékonyságot tesz lehetővé, valamint számos egyedi beállítási lehetőséget tesz lehetővé a műszaki előírások keretein belül.
Kiváló teljesítmény minden útvonalon
A hangsúly a BILSTEIN EVO RT 3-utas versenylengéscsillapítókon van. Nemcsak teljesítményükkel és tartósságukkal nyűgöznek le, hanem folyamatosan szinkronizálva vannak a kemény állóképességi versenyekhez. A BILSTEIN átfogóan konfigurálható motorsport lengéscsillapítóival a versenyzőcsapatok egyéni, tökéletesen hangolt lengéscsillapító-beállításukat alakíthatják ki.
A 3 irányú lengéscsillapítónak tervezett, különösen erős BILSTEIN motorsport lengéscsillapító alacsony fordulatszámon (dugattyúrúd-sebesség 0-tól kb. 125 mm/s-ig) állítható visszapattanásban, alacsony fordulatszámon és a nagy sebességű tartományban (125 mm/s feletti dugattyúrúd-sebesség).
A BILSTEIN EVO RT 3-utas versenylengéscsillapító így kiváló vezethetőséget kínál minden útvonalon, és megfelel az ambiciózus úri sofőrök azon vágyának, hogy tökéletesre hangolják járművüket.