Az új Skoda Superb kombi erőátvitele

Hat hatékony motor, az enyhe hibrid technológia debütálása, továbbfejlesztett plug-in hibrid több mint 62 mérföld elektromos hatótávval

  • Teljesítmény: 150 LE-től 265 LE-ig, DSG alapkivitelben, a csúcsdízel és a legjobb benzines modell összkerékhajtással érkezik
  • Továbbfejlesztett plug-in hibrid: a második generáció több mint 62 mérföld elektromos hatótávolságot kínál
  • Erőátvitelek széles választéka: 1.5 TSI mild-hibrid technológiával, plusz két 2.0 TSI benzinmotor és két 2.0 TDI dízel
  • Jól hangolt futómű: DCC Plus adaptív futóművezérlés a még jobb kényelem és a jobb menetdinamik érdekében

Exkluzív Skoda podcastok a Begurulva (spotify + youtube) és a podCARs (spotify + youtube) csatornáinkon!
Hallgass ránk!

Az új Škoda Superb Estate hat különböző hajtáslánccal kapható, 150 LE és 265 LE közötti teljesítménnyel. Három benzinmotorhoz, köztük egy 1,5 TSI-hez, amely immár a mild-hibrid technológiát alkalmazza, két dízel csatlakozik. A Superb Estate iV második generációs plug-in hibrid meghajtóval rendelkezik, amely több mint 62 mérföldes, teljesen elektromos hatótávolságot és egyenáramú töltést tesz lehetővé. Minden modell DSG-vel érkezik. Az összkerékhajtás alapfelszereltség a legjobb dízel- és benzinmotoros modelleknél. A továbbfejlesztett DCC Plus adaptív futóművezérlés a csillapítási jellemzők még szélesebb skáláját támogatja.

Plug-in hibrid modell nagyobb nagyfeszültségű akkumulátorral és 1,5 TSI benzinmotorral

A második generációs plug-in hibrid hajtásban a Škoda most egy 150 lóerős 1.5 TSI benzinmotorral kombinálja az elektromos motort, 204 lóerős közös rendszerteljesítmény érdekében. Ezt az erőt a hatfokozatú DSG váltó továbbítja az első kerekekre. További újdonság a nagyfeszültségű akkumulátor, amelynek bruttó kapacitása 25,7 kWh, ami körülbelül kétszer annyi, mint az elődmodellben. Ennek eredményeként a jármű teljesen elektromos hatótávolsága 24 mérfölddel, több mint 62 mérföldre nő a WLTP ciklusban. Az akkumulátor 10-80 százalékig körülbelül 2,5 óra alatt tölthető fel, a maximális töltési sebesség pedig akár 11 kW is lehet a háztartási fali dobozokban és a váltakozó áramú töltőállomásokon. Egyenáramú töltés esetén a maximális töltési teljesítmény legfeljebb 50 kW. (Az ügyfél által érintett töltési folyamat értéke 40 kW, a DIN 70080 szerint.) Az akkumulátor 10%-ról 80%-ra történő újratöltése körülbelül 25 percet vesz igénybe. A PHEV benzinmotor üzemanyagtartálya 45 literes.

Három benzinmotor, két dízel és DSG mindegyikhez

A Superb Estate iV mellett három benzinmotor és két dízel is elérhető. Mindegyikhez 7 sebességes DSG csatlakozik. A belépő szintű 1,5 TSI benzinmotor a modellsorozatban az első, amely enyhe hibrid technológiával rendelkezik, zárt rendszerrel, amely egy 48 voltos szíjhajtású indító-generátorból és egy 48 voltos lítium-ion akkumulátorból áll. Az akkumulátor az első utasülés alatt található. A fékezés során visszanyert energia elektromos lendülettel támogatja a belső égésű motort, vagy lehetővé teszi a jármű kifutását teljesen kikapcsolt motor mellett. Ezenkívül az ACT+ aktív henger-deaktiválás lehetővé teszi az 1.5 TSI számára, hogy két hengert kikapcsoljon, amikor nincs szükség áramellátásra. Ez az utasok számára észrevehetetlen, és csökkenti az üzemanyag-fogyasztást. A 193 lóerős csúcskategóriás dízel és a 265 lóerős benzines csúcsteljesítményű motorok alapfelszereltségként összkerékhajtással vannak felszerelve. Ez elosztja az erőt az első és a hátsó tengely, valamint az egyes kerekek között. A meghajtó nyomaték akár 100 százaléka a hátsó tengelyre, 85 százaléka pedig egyetlen kerékre irányítható. Sőt, minden motor 66 literes üzemanyagtartállyal rendelkezik, ami hosszú hatótávolságot biztosít.

A DCC Plus kiemelkedő kényelmet és kivételes menetdinamikát tesz lehetővé

A DCC Plus adaptív futóművezérlő rendszer a megnövelt kényelem és a jobb dinamikus vezetési viselkedés kiemelkedő keverékét kínálja. Az új rendszer lengéscsillapítónként két, egymástól függetlenül vezérelt szelepet használ egyetlen egy helyett. Ez lehetővé teszi a visszapattanási és a tömörítési fokozatok külön vezérlését. Ezenkívül a lengéscsillapítók gyorsabban reagálnak, és kiterjesztik a rendelkezésre álló csillapítási jellemzők skáláját. A DCC Plus opcióként elérhető az SE L-hez, és a Superb L&K alapfelszereltsége.