Korszerű utastájékoztatás fogadja a BKK ügyfeleit a Közvágóhídnál és Újbuda-központban is
A Közvágóhídnál is korszerűvévált az utastájékoztatás, és a két éve felújított Újbuda-központnál is ellenőrizték az utastájékoztató táblák állapotát a BKK munkatársai. Ezentúl mindkét helyszínen könnyebben, gyorsabban tájékozódhatnak a BKK ügyfelei.
Folytatódik a főváros újabb fontos csomópontjában az utastájékoztatás korszerűsítése. Újbuda-központban a megkopott, régi utastájékoztató táblák cseréjével egyszerűbbé vált a tájékozódás, a Közvágóhídnál pedig most először találkozhatnak az utasok az új típusú utastájékoztató táblákkal.
A BKK az ügyfelei szokásait és gondolkodásmódját szem előtt tartva, logikusabban elhelyezett információkkal, közérthetőbb elemekkel segíti a közlekedőket. Ezentúl például a járatszámok és a célirányokat mutató táblák is megjelennek a felújított felületeken, ami abban segít a BKK ügyfeleinek, hogy távolról is láthassák, milyen járatok érhetők el az adott megállóból.
Lépésről lépésre újul meg a teljes budapesti hálózat
Korábban az ügyfelektől több észrevétel érkezett a hiányos, megkopott információs táblák és a nehezebben érthető iránymutatás miatt. Ezért a Budapesti Közlekedési Központ a táblák cseréjéről döntött, hogy az utastájékoztatás informatívabb és átláthatóbb legyen. A társaság nemcsak az elhasználódott, tönkrement eszközöket cseréli, hanem – ahol az indokolt – új megoldásokat alkalmaz.
A BKK egyedi azonosító kódokkal segíti, hogy az utasok könnyebben megtalálják a számukra megfelelő járatokat azokon a végállomásokon, ahol több vonalra is fel lehet szállni. A jól látható, betűk és / vagy számok kombinációját tartalmazó kódok (például A2, C5, vagy 1, 2, 3 stb.) megjelennek a megállóhelyi oszlopon és a BKK webes felületein elérhető térképeken is.
Ez a megoldás akkor is hasznos, ha egy forgalmi változás miatt egy-egy buszjárat másik megállóhelyről indul. Ilyenkor az új kódok alapján könnyebben lehet azonosítani, hogy a terelt útvonalon közlekedő buszra melyik megállóban lehet felszállni.
A Budapesti Közlekedési Központ lépésről lépésre végzi a teljes utastájékoztató rendszer felújítását. Az elmúlt két évben több mint 25 csomópontban vált korszerűbbé a tájékoztatás, a következő hetekben, hónapokban pedig újabb forgalmas helyszíneken folytatják a munkát a BKK szakemberei.
Budapesti Közlekedési Központ