100% Charged – BMW Electric Tour
Kéthetes roadshow-n a BMW tisztán elektromos modelljei
Exkluzív BMW podcastok a Begurulva (spotify + youtube) és a podCARs (spotify + youtube) csatornáinkon!
Hallgass ránk!
A BMW Group Magyarország közel háromszáz ügyfele ismerkedhetett meg a bajor prémiumgyártó tisztán elektromos modelljeivel a 100% Charged – BMW Electric Tour keretében. A BMW márkakereskedések közreműködésével szervezett országos roadshown professzionális instruktorok, azaz Walter Csaba és csapata vezetésével, valamint a BMW több márkanagykövete társaságában próbálhatták ki a BMW i modellcsaládjának tagjait a meghívott vendégek.
Tíz magyar BMW márkakereskedés szervezésében két héten át tesztelhették a bajor prémiumgyártó kiemelt ügyfelei a BMW tisztán elektromos modelljeit szerte az országban. Az április 10. és 24. között megrendezett roadshow állandó vendégei voltak a BMW i5 M60, a BMW i5 eDrive40 és a BMW iX M60 modellek, melyeket Walter Csaba és csapata támogatása mellett próbálhattak ki a résztvevők.
A roadshow résztvevői – a békéscsabai Glass, a fővárosi Budapest Motors és a Wallis Motor Pest, a budaörsi Rack Autó, a debreceni Magisz, a győri Leier Autó, a kecskeméti Linartech Autóház, a Miskolc Motors, a pécsi és kaposvári telephellyel rendelkező Schneider Autóház, valamint a szegedi Linartech Group márkakereskedések – minden városban komplex programmal várták a vendégeket. A bajor prémiumgyártó ügyfelei Tóth Péter, a BMW Group Magyarország elektromobilitás menedzserének előadásával kezdték a napot, majd Walter Csaba és instruktortársai segítségével ismerhették meg a BMW tisztán elektromos modelljeit, melyeket tesztvezetés keretében ki is próbálhattak. A tesztelhető modellek listáját az egyes márkakereskedések is kibővítették, így a vendégek megtapasztalhatták a BMW iX1, a BMW iX3, illetve a BMW i4 modellek által kínált vezetési élményt is a roadshow egyes állomásain.
„A 100% Charged – BMW Electric Tour programon közel háromszáz BMW ügyfél, partner és márkanagykövet vett részt, így az eseménysorozatot kimondottan sikeresnek értékeljük. Tavaly mind a globális, mind a magyarországi értékesítés 15%-a már tisztán elektromos modellekből állt. Idén célunk, hogy megerősítsük elektromos piaci jelenlétünket a prémium szegmensben, melyhez komoly segítség a vadonatúj BMW iX2 és a hamarosan elérhető BMW i5 Touring modell is, így a palettánk közel teljes spektrumában tudunk már elektromos alternatívát kínálni” – mondta el Mester András, a BMW Group Magyarország értékesítési vezetője.