A Nissan bővíti a következő generációs NissanConnect szolgáltatások elérhetőségét
A Nissan Motor Co., Ltd. kiterjesztette a következő generációs NissanConnect szolgáltatásainak elérhetőségét Európára. A megújult Nissan Qashqai európai vásárlói mostantól még zökkenőmentesebb és személyre szabottabb élményt kaphatnak az olyan szolgáltatások integrálásával, mint a Google built-in.*
Az ügyfelek digitális életének és járművének összekapcsolása
A következő generációs rendszer Google built-in funkcióval rendelkezik, amely lehetővé teszi a járművezetők számára a Google Térkép használatát, és a már személyre szabott Google-fiókkal történő bejelentkezést követően hozzáférést biztosít kedvenc helyeikhez és érdeklődési köreikhez.
Ez csökkenti a mobiltelefontól és mobiltelefon-hálózattól való függőséget. Az éteren keresztüli frissítések biztosítják, hogy a térképinformációk mindig naprakészek legyenek. A Google Asszisztens* lehetővé teszi a vezető számára, hogy hangját használva kérjen segítséget vezetés közben. A Google Asszisztens segítségével a vezetők természetesebb nyelvezettel és hangvezérléssel állíthatják be az autó légkondicionálást és a navigációt.
A NissanConnect Services új generációja hozzáférést biztosít a járművezetők számára a Google Play*-ről letölthető alkalmazások ökoszisztémájához, így kényelmesen hallgathatják kedvenc zenéiket, podcastjeiket, hangoskönyveiket és még sok mást közvetlenül a járművükből.
Továbbfejlesztett interfész és jobb kezelhetőség
A felhasználók kényelmesen megoszthatják az alkalmazáson keresztül a csatlakoztatott funkciókat, mint az uticél beállítást, a légkondicionáló távvezérlését a családtagjaik fiókjaival. Ezenkívül a frissített felhasználói felület kialakítása intuitívabb kezelést és információfelismerést tesz lehetővé, csökkentve a vezetés közbeni stresszt.
A rendszer számos olyan funkciót is kínál, amelyek támogatják az ügyfelek tulajdonának védelmét. Ha elfelejtenek becsukni egy ablakot, vagy véletlenül nyitva hagynak egy ajtót, az alkalmazás push-figyelmeztetéssel értesíti őket a jármű állapotáról.
A NissanConnect Services alkalmazás támogatja a karbantartást és más járműkezelést, értesítést küldhet a tulajdonosoknak az alkatrészcsere szükségességéről, és lehetővé teszi számukra a szervizidőpontok kényelmes ütemezését.
Továbbá a tisztán elektromos autóval rendelkező ügyfelek számára a NissanConnect Services segíthet a gazdaságos töltési időpontok meghatározásában, figyelembe véve az akkumulátor fennmaradó kapacitását és a csúcsidőn kívüli villamosenergia-órákat.
Új élmények és kibővített funkciók
A jármű fedélzeti kommunikációs képességei lehetővé teszik a személyre szabottabb funkciók fejlesztését és új szolgáltatások hozzáadását a jármű megvásárlása után is.
Az előző generációs NissanConnecthez képest megduplázódott a következő generációs NissanConnect Services alkalmazáson keresztül vezérelhető járműfunkciók száma. A rendszer személyre szabottabb élményt kínál, melynek célja a tulajdonosok életstílusának javítása az autón belül és azon kívül is.
Yukio Ito, a globális ügyfélélményért és a kapcsolt autós szolgáltatásokért felelős vállalati alelnök elmondta: „A Nissan kapcsolt szolgáltatásai a telematikai szolgáltatások több mint 20 évvel ezelőtti indulása óta, innovatív módszereket kínálnak az autó értékének maximalizálása érdekében. Felhasználóközpontú megközelítésünkkel összhangban a Nissan felgyorsítja az olyan szolgáltatások nyújtását, amelyek gazdagítják ügyfeleink mindennapi életét, biztosítva, hogy akkor is kapcsolatban legyenek a járművükkel, amikor nem ülnek benne.”
A frissített NissanConnect Services e havi európai kiterjesztése a következő generációs NissanConnect Services sikeres észak-amerikai bevezetését követi, amely idén januárban a 2024-es Nissan Rogue frissített változatán jelent meg. A NissanConnect Services további régiókra és modellekre történő kiterjesztéséről a Nissan későbbiekben ad tájékoztatást.
*A NissanConnect Services és a távoli funkciók a modelltől függően változhatnak.
*A Google, a Google Play, a Google Maps és más védjegyek a Google LLC védjegyei.