A Lamborghini Urus SE világpremierje az Auto China Beijing 2024-ben
- A Lamborghini Urus SE világpremierje: az első PHEV (plug-in Hybrid Electric Vehicle) Super SUV
- Új fejezet az Urus sikertörténetében és mérföldkő az Automobili Lamborghini „Direzione Cor Tauri” stratégiájában
Exkluzív Lamborghin podcastok a Begurulva (spotify + youtube) és a podCARs (spotify + youtube) csatornáinkon!
Hallgass ránk!
A Volkswagen Group Media Night rendezvényen, április 24-én történt bemutatását követően a Lamborghini Urus SE[1] világpremierjét az Auto China Beijing 2024 Autószalonon tartotta. Ez az új generációs Urus, az Urus SE – az első PHEV (plug-in Hybrid Electric Vehicle) luxus szuper SUV – új dizájnt kapott; optimalizált aerodinamika; példátlan fedélzeti technológiák; valamint egy 800 CV teljesítményű hibrid hajtáslánc, amely új szegmens mércét állít fel a kényelem, a teljesítmény, a hatékonyság, a károsanyag-kibocsátás és a vezetési élmény tekintetében. A Revuelto[2], az első szupersport V12 hibrid HPEV (High Performance Electrified Vehicle) szintén bemutatásra kerül, míg a Huracán Tecnica[3], egy V10-es motorral hajtott hátsókerék-hajtású szupersportkocsi. az Ad Personam szobában.
Stephan Winkelmann, az Automobili Lamborghini elnök-vezérigazgatója elmondta: „Örömmel mutatjuk be legújabb eredményeinket ezen a fontos autóipari eseményen. Tizenkét évvel ezelőtt, szintén itt, Pekingben, büszkén mutathattam be a világnak az Urus koncepcióautót, amely egy SUV karosszériájában a szupersportautó egy teljesen új szegmensét hozta létre. Az Urus a piacra dobása óta az egyik legsikeresebb Lamborghini modell lett, harmadik pillérünkké vált a sorozaton belül, és bizonyítja előrelátó elképzelésünket. Most tanúi lehetünk a szuper SUV fejlődésének. A piac legerősebb SUV-jaként az új Urus SE sikertörténetünk következő fejezete, amely egyben egy újabb jelentős lépést jelent a „Direzione Cor Tauri” villamosítási tervünkben.”
A Lamborghini Urus SE világpremierje
A Lamborghini Urus SE egy újratervezett ikerturbós 4.0 V8-as motort alkalmaz, amely 620 CV teljesítményt és 800 Nm nyomatékot ad le. Az elektromos hajtáslánccal optimális szinergiában a rendszer 800 CV összteljesítményt és 950 Nm össznyomatékot generál. Az új, középen elhelyezett, hosszirányú elektromos nyomatékvektorrendszer szintén első alkalommal került beépítésre az Urus SE-be, amely kiegészíti az osztóművet és az új elektronikus, korlátozott csúszású differenciálművet, hogy a jármű „igény szerint” túlkormányozható legyen, és így a Lamborghini ikonikus szupersportautója legyen. vezetési tapasztalat. A hő- és elektromos teljesítményt egyesítő „két szívnek” köszönhetően az Urus SE a szegmens legjobb nyomaték- és teljesítményértékeivel büszkélkedhet, 80%-os károsanyag-kibocsátás-csökkenés mellett. Az Urus vezetési módokat és négy új elektromos teljesítménystratégiát (EPS) kombinálva összesen tizenegy opciót kínál, és több mint 60 km-t képes megtenni EV Drive módban.
Az Urus SE újradefiniálja a szuper SUV stílusjegyeit. Az új tervezési jellemzők közé tartoznak a mátrix LED technológiás fényszórócsoportok, valamint a lökhárító és az első rács. A motorháztető a Revuelto tervezési koncepciójával összhangban lebegő kialakítást kapott, a csomagtérajtó pedig Gallardo-ihlette dizájnstílusú, az „Y” lámpákhoz kapcsolódó hátsó lámpacsoportokkal és az új hátsó diffúzorral harmonizálva a hátsó sziluettet. . Az Urus SE a klasszikus dizájn előtt tiszteleg, miközben innovatív koncepciókkal rendelkező szuper SUV-ként fokozott sportosságát demonstrálja. A belső kialakítás a „Feel Like a Pilot” koncepciót követi, 12,3 hüvelykes központi érintőképernyővel és az új Human Machine Interface (HMI) felülettel, amely lehetővé teszi a vezető és a digitális rendszer közötti fokozott interakciót.
Az Urus SE emellett páratlan és változatos Ad Personam testreszabási lehetőségeket is kínál, több mint 100 karosszériaszín opcióval és 47 színkombinációval, valamint négyféle belső hímzéssel, ami végtelen lehetőséget kínál az ügyfelek számára exkluzív járművek létrehozására.
Revuelto kiállítva a standon
A Revuelto, az első szupersport V12-es hibrid plug-in HPEV (High Performance Electrified Vehicle) innovatív hajtáslánc-architektúrával büszkélkedhet, egyedi külső dizájnjával és kivételes teljesítményével újradefiniálja a szuperautók színvonalát. A szívó V12-es motorral és három elektromos motorból álló rendszerrel kombinált Revuelto 1015 CV teljesítményt képes leadni. A 350 km/h-t meghaladó végsebessége és mindössze 2,5 másodperc alatt 0-100 km/h-ra gyorsulhat. Erő és gyorsaság érzetét árasztja kiterjedt szénszálas motorháztetőjével és cápa-orr-formájával, kiegészítve egyedi egyediséggel. „Y” ihlette belső kialakítás, amely a teljesítmény, a sportosság és a vezetési élmény új szintjét kínálja.
A Huracán Tecnica a főszerepet kapja az Ad Personam helyiségben
Az Ad Personam helyiségben bemutatott Huracán Tecnica a tökéletes dizájnt ötvözi a kivételes tervezéssel, amely az úton és a pályán egyaránt kiváló. A szívó V10 5,2 literes motor hajtja, amely 640 CV-t és 565 Nm nyomatékot képes produkálni 6500-as fordulatszámon, a modell mindössze 3,2 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára. A kiállított autó Blu Grifo karosszériaszínt és az Ad Personam programból származó speciális festést tartalmaz, beleértve az első motorháztetőn és a tetőn átfutó fekete csíkot. A gyújtáskapcsoló fedelét is személyre szabták, visszaadva az autó karosszériájának színét. A program számos szabványos és választható szín- és díszítési lehetőséget kínál, amelyek a színek, anyagok, hímzések és márkalogó különböző kombinációit foglalják magukban, hogy megfeleljenek a luxus és a dinamikus stílusok igényeinek. Az exkluzív opciókat minden vásárló egyéni preferenciáihoz szabjuk.
[1] A járművet még nem kínálják eladásra, ezért nem vonatkozik rá az 1999/94/EK irányelv. Az üzemanyag-fogyasztási és károsanyag-kibocsátási adatok a típusjóváhagyás szakaszában vannak.
[2] A Revuelto fogyasztási és kibocsátási értékei; Kombinált üzemanyag-fogyasztás: 10,3 l/100km (WLTP); Összesített energiafogyasztás: 78,1 kWh/100 Km (WLTP); CO2-kibocsátás együttesen: 276 g/km (WLTP).
[3] A Huracán Tecnica üzemanyag-fogyasztási és kibocsátási értékei: Összesített üzemanyag-fogyasztás: 13,1 l/100 km (WLTC); CO2-kibocsátás együttesen: 314 g/km (WLTC).