Megérkezett Európába a 2024-es Jeep® Wrangler „Famous for Freedom” globális marketing kampánya, amelyben felcsendül az ikonikus „California Love”
- Az új 2024-es Jeep Wrangler modell „Famous for Freedom” (Legendásan szabad) globális marketing kampányának kísérőzenéje az 1995-ös, ikonikus „California Love” dal
- A kampány a hiphop ötvenedik születésnapján indul útjára, fejet hajtva ez előtt a monumentális szerep előtt, amelyet a zenei műfaj a marketing és a kultúra átalakításában játszott.
- A „California Love” azon dalok egyike, amelyek rendkívül keresettek a reklámiparban, de különösen nehéz azokat megszerezni.
- A zeneszám most először szerepel autóipari reklámfilmben.
- A „Famous for Freedom” videó harminc másodperces változata a Jeep márka YouTube csatornáján debütál; míg különböző, rövidebb formátumú verziók – köztük egy 15 másodperces videó – a márka közösségi média csatornáin tűnnek fel.
- A csomagot integrált digitális, közösségi és print kampány teszi teljessé.
- Az új, 2024-es Jeep Wrangler ultramodern plug-in hybrid hajtáslánca lehetővé teszi, hogy az ügyfelek csaknem teljesen zajtalanul élvezzék a mindennapi közlekedést.
- Az akár zéró károsanyag-kibocsátású szabadságot kínáló Jeep Wrangler 4xe villámgyorsan a szegmens eladásainak élére ugrott.
Exkluzív autós, motoros podcastok a Begurulva (spotify + youtube) és a podCARs (spotify + youtube) csatornáinkon!
Hallgass ránk!
A Jeep® márka a „Famous for Freedom” (Legendásan szabad) globális marketing kampánnyal vezeti be a 2024-es Jeep Wrangler és Jeep Wrangler 4xe modelleket. A nemzetközi kampány első eleme, a „Famous for Freedom” videó harminc másodperces változata a Jeep márka YouTube csatornáján debütál; míg különböző, rövidebb formátumú verziók – köztük egy 15 másodperces videó – a márka közösségi média csatornáin, illetve online videomegjelenésekben tűnnek fel. A csomagot integrált digitális, közösségi és print kampány teszi teljessé.
„A zene régóta kulcsszerepet játszik a márka reklámtevékenységeinek színes történetében. Most, hogy a zeneipar a hiphop műfajának ötvenedik évfordulóját ünnepli, a Jeep abban a hatalmas megtiszteltetésben részesült, hogy a vágyott, de nehezen elérhető ’California Love’ dalt felhasználhassa a 2024-es Jeep Wrangler ’Famous for Freedom’ reklámkampányában.” – mondta Olivier Francois, a Stellantis globális marketing igazgatója. „A múlt század kilencvenes éveinek reneszánszát éljük a divatban, a filmben és a zenében. Szeretnénk mi is csatlakozni ehhez a nosztalgiahullámhoz, megerősítve azt a semmihez sem fogható szerepet, amit a Wrangler autóipari és kulturális szempontból az egész világon játszik. A ’California Love’ mindennél pontosabban ragadja meg a Jeep Wrangler szellemiségét, globális ügyfeleink mentalitását.”
A 2024-es modellévű Jeep Wrangler és Jeep Wrangler 4xe bevezetését támogató, globális marketing kampányban, amely többek között az Egyesült Államokban, Kínában, Japánban, Koreában, Ausztráliában és más piacokon is látható lesz, felcsendül a híres „California Love” dal, amelyet most első ízben használnak fel autóipari reklámban.
„A ’Famous For Freedom’ több egyszerű szlogennél. A ’legendásan szabad’ a Jeep Wrangler-tulajdonosok szellemiségét ragadja meg, a globális reklámkampány pedig ezeknek az álmokat szövögető, majd azokat meg is valósító rajongóknak a közösségét köszönti: azokat, akiket a szabadság éltet.” – mondta Lucy McLellan, a Jeep márka alelnöke, globális marketing és kommunikációs igazgatója. „Az új, 2024-es Jeep Wrangler nemzetközi bevezetésével párhuzamosan a Wrangler legendás terepképességét, valamint az erre épülő, különleges életstílust is ünnepeljük. Mi is lehetne erre alkalmasabb, mint a Jeep Wrangler hűséges ügyfeleit felvonultató kampány, amely így hitelesen ragadja meg a Jeep közösségének lényegét.” A „Famous for Freedom” reklámfilm 30 másodperces változata ide kattintva tekinthető meg.
A videót Kaliforniában forgatták, hogy hitelesen megragadják azt a kultúrát, tájat és életstílust, ami a Jeep Wranglert és a „California Love” dalt ikonikussá tette. A film kockáin Pismo Beach homokdűnéi és a Los Angeles-i városkép mellett számos további, jellegzetesen kaliforniai motívum is megjelenik, életre keltve a dal szövegét. A filmet még hitelesebbé teszi, hogy tényleges Jeep-tulajdonosok jelennek meg benne.
A „Famous for Freedom” reklámfilmet a Grammy-díjas Dave Meyers rendezte (RadicalMedia.) Az elmúlt két évtized során Meyers olyan előadóművészeknek rendezett videoklipeket, mint Drake, SZA vagy Kendrick Lamar, míg reklámfilmjei jelentős kulturális hatással bírtak. Az iparág egyik legtermékenyebb, legkeresettebb rendezőjeként tökéletes választás volt a Jeep Wrangler „Famous for Freedom” kampányához.
„A modell 1941-es bevezetése óta a Jeep Wrangler egymást követő generációi mindig új mércét állítottak a terepképesség terén.” – mondta Jim Morrison, a Jeep alelnöke és észak-amerikai márkaigazgatója. „Az új, 2024-es Wrangler ezt a több mint 80 éves hagyatékot viszi most tovább. Ez az első olyan modell, amelyet ’full-float’ rendszerű Dana hátsó tengellyel láttunk el. Az új modellt minden eddiginél könnyebb túlméretes abroncsokkal szerelni. Belső tere fejlettebb, kényelmesebb. Alapfelszereltség a 12,3 colos érintőképernyő és az elektromos ülés, amelynek az sem okoz gondot, ha az autóval vízbe hajt vezetője; emellett számos további technológiai és biztonsági megoldás – például továbbfejlesztett függönylégzsák – gazdagítja a modellt. A Wrangler a kategória legjobb motorjai mellett az offroad terepjárók piacának egyetlen villamosított hajtásláncát kínálja: a Wrangler 4xe változatlanul a legkeresettebb plug-in hybrid modell az Egyesült Államokban.”
A Jeep márka ismét magasabbra emeli a lécet minden idők legjobb közúti és terepképességével bíró Wrangler modelljével, amely fejlettebb funkciókkal, kibővített technológiai tudással és biztonsági jellemzőkkel, valamint még kifinomultabb viselkedéssel hódít. Ezt a kompromisszumokat nem ismerő kombinációt egészíti ki az az ultramodern plug-in hybrid hajtáslánc, amely lehetővé teszi, hogy a Wrangler ügyfelei csaknem teljesen zajtalanul élvezzék mindennapi életüket.
A 2024-es Jeep Wrangler 4xe Sahara és Rubicon felszereltségi szinten érhető el. A modell már megrendelhető, az első járművek hamarosan megérkeznek az európai márkakereskedésekbe.
A „Famous for Freedom” kampány a Jeep márka és a Chicago-i Highdive ügynökség együttműködéséből született.
Jeep Wrangler
A felülmúlhatatlan terepképességű, összetéveszthetetlen stílusú, ikonikus Jeep Wrangler elődeinek több mint nyolcvan évet felölelő offroad-tapasztalatára építve kínál utolérhetetlen terepalkalmasságot.
A 2024-es Wrangler belső terében még nagyobb kényelem és biztonság várja az utasokat. Opcióként akár 12 irányban motorosan állítható első ülések rendelhetők, míg a 12,3 colos Uconnect 5 érintőképernyős rádió, valamint az első és második üléssort is lefedő függönylégzsákok egyaránt az alapfelszerelés részét képezik.
A biztonság még nagyobb hangsúlyt kap, köszönhetően az új vezetéstámogató rendszereknek (ADAS), amelyek olyan funkciókat is magukban foglalnak, mint az intelligens sebességhatár-figyelmeztetés, a vezető éberségére felügyelő rendszer, vagy a sávelhagyásra figyelmeztető rendszer.
A villamosított Wrangler 4xe hibrid hajtáslánca egy 2,0 literes, benzines turbómotorból, két villanymotorból, valamint egy nagyfeszültségű akkumulátorcsomagból áll. Az elektromos hatótávolság akár 51 kilométer.
* A mellékelt fénykép az FCA US LLC szellemi tulajdonát képezik, a terepen készített felvételek engedély birtokában készültek. A képen látható járművek csak illusztrációként szolgálnak.