A Bugatti áttervezte e-kereskedelmi portálját az egyedi online élmény érdekében
A Bugatti új online portált indított, hogy a Bugatti életmód-termékek teljes skáláját – a ritka tárgyaktól a Bugatti modellekig – összehozza a globális közönség számára. A megújult digitális tér az első alkalom, hogy a fogyasztók egy helyen hozzáférhetnek ezekhez a termékekhez, amelyek a világ minden tájára kiszállításra kerülnek.
Exkluzív autós, motoros podcastok a Begurulva (spotify + youtube) és a podCARs (spotify + youtube) csatornáinkon!
Hallgass ránk!
A Bugatti márka tapasztalatának középpontjában három kulcsfontosságú pillér áll: az innováció, a személyre szabás és a legmodernebb technológia. Ezek az alapelvek lehetővé tették, hogy a Bugatti „csak” a világ vezető hipersportautó-gyártójából olyan nemzetközi luxusmárkává fejlődjön, amely az autókon túlmutató kiválóságokat is megcélozza.
Az elmúlt néhány évben a Bugatti Brand Lifestyle ambiciózus új partnerségek és hiteles együttműködések révén virágzott fel olyan márkákkal, amelyek mindig arra törekednek, hogy feszegessék a határokat saját területükön. Változatos termékválaszték a Bugatti márka minden rajongója számára szolgál, a ruhadaraboktól a prémium fejhallgatókig.
Az ehhez hasonló, könnyen elérhető termékek – köztük a Bugattihoz készült Carbon Champagne, a Bugatti e-robogók és a Bugatti okosórák is – közvetlenül az oldalról rendelhetők és szállíthatók világszerte.
Egyedi és ritka termékek, mint például a híres Bugatti Type 35 75%-os méretarányú modellje: a Baby Bugatti II, a Jacob & Co finom karórái, a TIDAL világelső audiorendszerei vagy a Buben & Zörweg nagy biztonságú széfkollekciói. Megjelenik azzal a lehetőséggel, hogy az ügyfelek 24 órán belül visszahívást kérjenek kívánságaik csiszolásához.
„A Bugatti Brand Lifestyle rendkívüli pályán haladt az elmúlt néhány évben, és rendszeresen kétszámjegyű százalékos növekedést ért el. Olyan termékek széles és változatos skáláját állítottuk össze, amelyek autentikusan érzik a Bugattit, és olyan partnereket választunk, akik valóban osztoznak márkánk szellemiségében, hogy ne csak bővítsük a hatókörünket, hanem építsünk a több évtizedes hihetetlen örökségünkre. Minden termék kifejezetten a Bugatti számára készült, partnereinkkel együttműködve, ami biztosítja, hogy mindegyikük elég magas színvonalú legyen ahhoz, hogy viselje a Bugatti nevet.”
„Az ügyfélszolgálat és a rendkívüli innovatív élmények megteremtése áll a Bugatti ambícióinak középpontjában, és ez volt a következő logikus lépés számunkra, hogy újragondoljuk az otthont minden páratlan életmódtermékünk számára. Mostantól a Bugatti márka rajongói a világ minden tájáról minden eddiginél könnyebben hozzáférhetnek a Bugatti-univerzumhoz, amelyet a zökkenőmentes és könnyen navigálható dizájn, valamint az elkötelezett ügyfélszolgálat támogatja.”
WIEBKE STÅHL
A BUGATTI INTERNATIONAL ügyvezető igazgatója