Jön az új Continental GT
- Az új negyedik generációs Continental GT júniusban mutatkozik be
- A Bentley elsőként használja az új Ultra Performance Hybrid hajtásláncot
- 782 LE és 1000 Nm az új V8-as motortól és villanymotortól
- A legújabb generációs alváztechnológia a kivételes dinamika érdekében
- 50 mérföld (80 km) csak elektromos hatótáv
- A WLTP CO2 érték 50 g/km alatt van
- A következő lépés a 20 éves kontinentális siker útján, közel 100 000, Crewe-ben kézzel készített mintával
Exkluzív autós, motoros és közlekedési podcastok a Begurulva (spotify + youtube) és a podCARs (spotify + youtube) csatornáinkon!
Hallgass ránk!
Az új, negyedik generációs Continental GT-t júniusban mutatják be, mint az első autót, amelyet a Bentley új Ultra Performance Hybrid hajtásláncára építenek.
A 782 lóerőt és 1000 Nm forgatónyomatékot, 50 mérföldes (80 km) csak elektromos hatótávval és 50 g/km alatti CO2-értékkel (WLTP) kombinálva az új Continental GT jelentős előrelépést jelent a Bentley számára. Nemcsak a legerősebb és legdinamikusabb Bentley közúti autó lesz a cég 105 éves történetében, hanem a legfenntarthatóbb is – miközben megőrzi a kézzel készített luxust és a kivételes anyagokat, amelyek minden Bentley szinonimája.
Az alváztechnológia legújabb generációja – beleértve az aktív összkerékhajtást nyomatékvektorral, a négykerék-kormányzást, az elektronikus korlátozott csúszású differenciálművet, a 48 V-os elektromos aktív gurulásgátlót és az új, fejlett kétszelepes lengéscsillapítókat. Új dizájn és új technológiai csomag teszi teljessé az autó legújabb generációját, amely a modern Bentley meghatározójává vált.
Az eredetileg 2002-ben bemutatott Continental GT elindította a Bentley újjászületését. Az autónak az volt a célja, hogy átalakítsa az üzletet, katalizálva az eladások tízszeres növekedését, és újradefiniálja a Bentley-t a modern kor számára. A Continental GT formatervezési inspirációja és a teljesítmény szelleme egyaránt az 1952-es R Type Continentalból származik – a világ akkori leggyorsabb négyüléses autójából, amely meghatározta a luxus Grand Tourer fogalmát. Távolsági cirkáló volt a kontinens átkelésére – innen ered a név. A Continental GT ugyanazt a három kulcsfontosságú dizájnvonalat alkalmazta – az erőátviteli vezetéket, a tetővonalat és a lejtős tetővonalat.
A Continental GT hatása drámai volt – négy éven belül a Bentley éves eladásai körülbelül 1000 autóról több mint 10 000-re emelkedtek. A második generációs Continental GT-t 2010-ben mutatták be Párizsban, a rendeléseket októbertől vették fel, a szállítások pedig 2011 elején kezdődnek. A második generáció a W12-vel indult, de ezt követte az új 4,0 literes V8-as opció, amelyet 2011-ben mutattak be. 2012. A harmadik generáció következett 2018-ban, amely egy új, erre a célra épített platformon alapul, új motorral, új felfüggesztéssel, új elektromos architektúrával, új technológiával és új belső és külső dizájnnal – amelyek együttesen új mércét határoznak meg a most rendkívül versenyképesek számára luxus GT szektor.
Az elmúlt 20 évben a Continental GT-k sebességi rekordokat döntöttek meg, és bajnokságokat és állóképességi versenyeket nyertek szerte a világon. Világviszonylatban a Continental GT a Bentley második legnépszerűbb modellje (a Bentayga mögött), és minden harmadik eladott Bentley egy Continental GT. A jövő év elején ennek az immár ikonikus Grand Tourernek a 100.000. példányát kézzel készítik el az angliai crewe-i Bentley’s Dream Factoryban.