A Mercedes-Benz Classic és a Henry Poole & Co a kiváló kézművességet ünnepli
- Concours on Savile Row” Londonban 2024. május 22-én és 23-án
- A Mercedes-Benz Classic a testreszabott Henry Poole & Co
- A Daimler Reitwagen („Riding Car”) egy lenyűgöző innovációs hordozó 1885-ből
- Mercedes 75 LE Spider 1907-ből, mint a legmagasabb szintű innováció és az örök minőség példája
- A VPAM VR10 védelmi osztályú Mercedes-Benz S 680 GUARD 4MATIC a testre szabott kivitelezést és a MANUFAKTUR programon alapuló egyéniséget szimbolizálja
Exkluzív autós, motoros és közlekedési podcastok a Begurulva (spotify + youtube) és a podCARs (spotify + youtube) csatornáinkon!
Hallgass ránk!
Kiváló kivitelezés és a kiváló minőségű anyagok ügyes kezelése – ez a közös az egyedi szabászatban és a történelmi autókban. A „Concours on Savile Row” 2024. május 22-én és 23-án Londonban, az Egyesült Királyságban összehozza a kettőt, és kiteríti a vörös szőnyeget: nemes járműveket mutat be a Savile Row híres szabásával kombinálva. A látogatók sétálhatnak és élvezhetik az egyedülálló hangulatot. A Mercedes-Benz Classic részt vesz ezen a rangos eseményen a Henry Poole & Co-nál, és bemutat egy Mercedes 75 LE-s Spider-t 1907-ből – egy rendkívül exkluzív sportos járművet. Szintén a kiállításon látható az első motorkerékpár – a Daimler Reitwagen („lovaglóautó”) – hiteles másolata 1885-ből, valamint a legendás Mercedes-Benz 300 SL (W 198) körüli kiállítások. A Mercedes-Benz emellett bemutatja az S 680 GUARD 4MATIC-ot integrált védelmi koncepcióval és MANUFAKTUR elemekkel, amely egy exkluzív felszereltségi program a vásárlók egyéni kívánságaihoz.
„A Mercedes 75 LE-s Spider bemutatása a Savile Row-n tisztelgés a precíziós kivitelezés és szenvedély előtt, amely mind járműveinkben, mind a minőségi szabászatban megnyilvánul. A részletekre való odafigyelés és a tökéletességre való törekvés az, ami egyesíti a Mercedes-Benzt és a Savile Row-t. Mindkettő arra ösztönöz bennünket, hogy életben tartsuk örökségünket, és megunhatatlanul vigyük a jövőbe.”
Marcus Breitschwerdt, a Mercedes-Benz Heritage vezetője
„Alig várjuk, hogy megünnepelhessük márkáink örökségét, a Henry Poole-t 1806-tól és a Mercedes-Benzt, melynek gyökerei 1886-ban. Az évek során mindketten ötvöztük a luxusminőség és a kivitelezés legjavát a szaktudással és az ügyfeleinknek nyújtott szolgáltatással. .”
Simon Cundey, ügyvezető igazgató, Henry Poole & Co
A Mercedes-Benz Classic számos tevékenységgel őrzi a márka hagyományait és történelmét. A Mercedes-Benz Classic Centerek műhelyeikkel vezető kiválósági központok. A klasszikus Mercedes-Benz autók tulajdonosai számára átfogó szolgáltatást kínálnak a karbantartástól és javítástól a gyári helyreállításig – mindezt a legmagasabb gyártói szabványoknak megfelelően. Az eredetiség és a hitelesség a legfontosabb minden tevékenységben.
A Mercedes-Benz Classic 2024 tavaszán jelentősen bővítette németországi műhelykapacitását. Többek között további képzett szakemberek is csatlakoztak a csapathoz, így most például egy házon belüli nyergesgyár és egy kibővített fémmegmunkáló részleg teszi teljessé a portfóliót. A Classic Centerek teljes körű szolgáltatást nyújtanak. Ez a szolgáltatás a legmagasabb szinten ötvözi a műszaki szakértelmet a történelmi hitelességgel minden tevékenységben és a kézműves munkában. Hasonlóképpen ez vonatkozik a belső szerelvények, karosszériaelemek és egyéb alkatrészek sokszorosítására is. A németországi Stuttgart melletti két telephelyen kívül a Mercedes-Benz Classic egy másik Classic Centert is fenntart az Egyesült Államokban, a kaliforniai Long Beachen.
Henry Poole & Co – Tiszta testreszabott generációk számára
A Poole család generációi büszkék arra, hogy azóta szolgálják ki az ügyfeleket, mióta James Poole elkezdte varrni a katonai egyenruhákat a napóleoni háborúk idején. Fiát, Henry Poole-t még mindig a Savile Row alapítójaként tartják számon – több mint 200 évvel ezelőtt. A Henry Poole & Co a mai napig személyre szabott szolgáltatást kínál, amelyet a helyszínen vágnak és készítenek. Fényes története során a Henry Poole & Co 45 királyi parancsot szerzett, és számos előkelő ügyfelet öltöztetett fel, köztük Sir Winston Churchillt, VII. Edward királyt és Charles Dickenst. Minőségi szabást biztosítunk ügyfeleink számára a világ minden tájáról, minden elemet kézműves mester készít.
Pusztán egyedi szabóként a szabó minden ruhadarabot a helyszínen készít a Savile Row 15. szám alatt, generációkon át öröklődő technikák és hagyományok felhasználásával. Minden egyes darab gondosan megtervezett, kidolgozott, vágott és pontosan úgy készült, hogy megfeleljen az egyes ügyfeleknek, és megfeleljen az életstílusuk igényeinek. Ez a folyamat magában foglalja az új ügyfelek számára szükséges három szerelvényt. Minden ruhadarab utánállítással van megjelölve, szétszedve és újravágva. A ruhadarabot ezután átadják a szabónak, hogy felkészítse a következő illesztésre. Ezután a papírmintát úgy állítják be, hogy későbbi rendelésekhez felhasználhassák.
A járművek a Concours on Savile Row 2024-en
Daimler Reitwagen („lovaglóautó”), 1885
1885-ben Gottlieb Daimler és Wilhelm Maybach előmozdította a jármű meghajtására szolgáló négyütemű motor kifejlesztését. Nicolaus August Otto motorjához képest jelentősen megnövelték a motor fordulatszámát, ugyanakkor az autóipar úttörői jelentősen csökkentették a motor méretét és tömegét. A kompakt, álló hengeres motort jellegzetes megjelenése miatt „nagyapa órának” nevezték. Ideje volt kipróbálni egy járműben. A választás egy favázas, fakerekes kétkerekűre esett. Így jött létre a Daimler Reitwagen („Riding Car”), valójában a világ első motorkerékpárja. Az egyhengeres motor 0,37 kW (0,5 LE) teljesítményt fejlesztett 600-as fordulatszámon, 264 köbcentiméteres lökettérfogatból. Az erőt egy bőrszíj továbbította, amelyet álló helyzetben két különböző méretű szíjtárcsára lehetett helyezni – ez a kétsebességes sebességváltó egyszerű formája. 1885. augusztus 29-én Gottlieb Daimler szabadalmaztatta ezt a „lovaglóautót” „gáz- vagy petróleummotorral” (DRP 36423). Kisebbik fia novemberben tette meg első útját Cannstattból Untertürkheimbe, és elérte a 12 km/órás sebességet.
Műszaki adatok Daimler Reitwagen („Riding Car”), 1885
- Motor: 1/álló
- Lökettérfogat: 264 cc
- Teljesítmény: 0,37 kW (0,5 LE) 600 ford./percnél
- Maximális sebesség: 12 km/h
Mercedes 75 LE Spider, 1907
A Mercedes 75 lóerős Spider az autóipar és a márkatörténet kiemelkedő példája egyszerre. A rendkívül exkluzív jármű azt az innovatív erőt és magas színvonalú minőséget dokumentálja, amelyért a Mercedes-Benz mindig is kiállt. Az 1906 végén bemutatott Mercedes 75 LE volt a Daimler-Motoren-Gesellschaft (DMG) első sorozatgyártású, hathengeres motorral felszerelt autója. Három öntött hengerpárból álló soros motorja 10,2 literes lökettérfogatú. Az 1907-től 1911-ig tartó Mercedes csúcsmodellt különféle karosszériaváltozatokban kínálták. A kétüléses Spider karosszéria kiemelte a nagy teljesítményű autó sportos megjelenését. 1909-ben a csúcsmodell jelölését Mercedes 39/80 LE-re változtatták. Ez a tényleges 59 kW (80 LE) teljesítménynek felelt meg, és a német autógyártók megállapodását követte: az autók luxusadójának 1906. július 1-jei bevezetése után a leendő vásárlóknak el kellett ismerniük az elmozduláshoz kapcsolódó adót. osztály a típusjelzés szerint. Négyütemű motoroknál egy „adó LE” 261,8 köbcentiméteres lökettérfogatnak felelt meg, így a 10,2 literes motor 39 lóerős volt.
Műszaki adatok Mercedes 75 LE Spider, 1907
- Motor: 6/soros
- Lökettérfogat: 10 180 cc
- Teljesítmény: 59 kW (80 LE) 1300 ford./percnél
- Maximális sebesség: 95 km/h
Mercedes-Benz S 680 GUARD 4MATIC
Fényűző kényelem, széleskörű személyre szabási lehetőségek és integrált, gyári maximális védelem: ez az, amit a Mercedes-Benz GUARD képvisel – több mint kilenc évtizedes hagyományokkal. A MANUFAKTUR a testreszabás és személyre szabás csúcsát képviseli a kiválasztott Mercedes-Benz járművek között, bemutatva a jelenlegi termékpaletta modern kivitelezését. Lehetővé teszi az ügyfelek számára, hogy messze túlmutassák a szabványos lehetőségeket, hogy személyre szabott Mercedes-Benz járművet hozzanak létre, még több egyéniséggel és exkluzivitással: a kiválasztott anyagok és a kivitelezés tökéletesíti a dizájnt, és különleges érzéki élményeket biztosít.
Az első különleges védelemmel ellátott Mercedes-Benz autó az 1928-ban bemutatott Nürburg 460 (W 08) rangos Pullman limuzinja volt. Azóta a kormányok, a koronás fejek és a vállalatok bíznak a világhírű csillagot viselő különleges védelmi járművekben. . A Mercedes-Benz S 680 GUARD VPAM VR10 védelmi osztálya teljesíti (jelenleg az egyetlen polgári járműként) a polgári járművek legmagasabb ballisztikai vizsgálati szintjét átlátszó és nem átlátszó területeken a vonatkozó VPAM irányelveknek megfelelően. Az integrált védelmi rendszer (iPS) egy speciális, védőelemekből készült, fehér testet tartalmaz. Az alumínium külső burkolat formai héjként szolgál, és nem feltűnő megjelenést biztosít. A páncélozás mellett az iPS a vázat, a motort és a sebességváltót is adaptálja. Ez biztosítja a hagyományos gyártási változathoz a lehető legközelebbi kezelhetőséget. Ennek a koncepciónak köszönhetően az S-GUARD utasai élvezhetik a sorozatgyártású S-osztály luxusát, kényelmét és kényelmét, valamint a tágasság szinte azonos érzetét. A GUARD manufaktúra számos személyre szabási lehetőséget is kínál. Szintén hagyományos, hogy a Mercedes-Benz GUARD járműveket szállít nemzetközi alkalmakra, például állami fogadásokra, csúcstalálkozókra és nagy jelentőségű társadalmi eseményekre.
Műszaki adatok S 680 GUARD 4MATIC
- Motor: V12
- Lökettérfogat: 5.980 cc
- Teljesítmény: 450 kW (612 LE)
- Maximális sebesség: 190 km/h
- Kombinált energiafogyasztás1: 20,0 l/100 km
- CO₂-kibocsátás együttesen: 453 g/km
- CO₂ osztály 2: D
1A feltüntetett számadatokat az előírt mérési eljárással kaptuk. Ezek a „WLTP CO2 értékek” a cikk értelmében. 2 Az (EU) 2017/1153 végrehajtási rendelet 3. sz. Az üzemanyag-fogyasztási adatok ezen adatok alapján kerültek kiszámításra.
2A feltüntetett számok a „mért NEDC CO2 értékek” a cikk értelmében. 2 Az (EU) 2017/1153 végrehajtási rendelet 2. sz. Az üzemanyag-fogyasztási adatok ezen adatok alapján kerültek kiszámításra. A WLTP-érték meghatározó a gépjárműadó megállapításánál.