A Lamborghini bemutatta Franciaországban is az Urus SE-t
Több mint 60 kilométer elektromos hatótáv, 800 CV/lóerő és az új dizájn teszi az Urus SE-t szegmensének legerősebb modelljévé.
Stephan Winkelmann, az Automobili Lamborghini elnök-vezérigazgatója, valamint Federico Foschini marketing- és értékesítési igazgató bemutatta a francia vásárlóknak az Urus SE[1]-t, a márka első plug-in hibrid SUV-ját. A dél-franciaországi Cannes magaslatán elhelyezkedő luxusvilla több mint 400 európai vendéget fogadott, hogy találkozzanak a forradalmi SUV-val, amely a Lamborghini innováció és fenntarthatóság iránti elkötelezettségét testesíti meg, miközben megőrzi a teljesítmény és a luxus ikonikus DNS-ét.
Az Urus SE-vel a Lamborghini jelentős lépést tett előre fejlődésében azáltal, hogy a legmodernebb hibrid technológiákat integrálta járműveibe. Az új modell egy ikerturbós, 4,0 literes, 620 lóerős V8-as motort és egy 192 lóerős villanymotort kombinál, ami 800 CV összteljesítményt biztosít. Ez a hibrid konfiguráció nemcsak kivételes teljesítményt nyújt, hanem 80%-kal csökkenti a CO2-kibocsátást is, hangsúlyozva a márka elkötelezettségét környezetvédelmi céljai iránt.
Exkluzív autós, motoros és közlekedési podcastok a Begurulva (spotify + youtube) és a podCARs (spotify + youtube) csatornáinkon!
Hallgass ránk!
„Nagyon örülünk, hogy az Urus SE-t, a piac legerősebb SUV-ját először bemutathatjuk Franciaországban, mindössze néhány héttel a Pekingi Autószalonon való világpremierje után” – mondja Stephan Winkelmann. „Az elektromosításnak köszönhetően az Urus SE lenyűgöző teljesítményszintet ér el, és továbbra is a Direzione Cor Tauri nevű szén-dioxid-mentesítési stratégiánkban meghatározott fenntarthatósági célok felé irányítja a Lamborghinit.
Az átdolgozott légcsatornákkal optimalizált aerodinamikával rendelkező Urus SE sziluettje hű marad a Lamborghini merész és agresszív esztétikájához, dinamikus vonalakkal és aprólékos részletekkel, amelyek kiemelik a sportos karaktert. További újdonságok közé tartoznak a LED-mátrix technológiával felszerelt fényszórók, amelyek a Lamborghini logójában a bika farkából ihletett teljesen új fényjelzést, valamint az újratervezett lökhárítót és hűtőrácsot mutatják be. Az új hátsó diffúzor és az Y alakú hátsó lámpák még sportosabb arányokat adnak az Urus SE-nek. Az új légterelővel kombinálva a diffúzor 35%-kal növeli a hátsó leszorítóerőt nagy sebességnél, tovább növelve a jármű stabilitását.
Belül az utasok fényűző és kényelmes utasteret kínálnak, amelyet úgy frissítettek, hogy hangsúlyozzák a Lamborghini saját „pilótaként” dizájn DNS-ét, amely a Revueltóban már bemutatott legújabb technológiákkal van felszerelve[2]. A műszerfal közepére telepített nagyobb – 12,3 hüvelykes – képernyő az interfész új verzióját tartalmazza, amely még intuitívabban használható, frissített grafikával, a Revueltóval összhangban.
Az Urus SE egyedülálló vezetési élményt kínál. Az új plug-in hibrid rendszer minden terepen és minden körülmények között javítja az Urus SE teljesítményét és dinamikáját. Az új elektromos Torque Vectoring rendszer minden fordulatszámon nagyobb nyomatékot és teljesítményt biztosít a két tengely és az elektronikus hátsó differenciálmű között.
Az Urus SE 312 km/órás végsebességet érhet el, és mindössze 3,4 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára, ami egy SUV-nál figyelemreméltó teljesítmény. A belsőégésű motor és az elektromos motor kombinációja páratlan rugalmasságot kínál, lehetővé téve a jármű 100%-ban elektromos üzemmódban történő vezetését városi utakon, vagy a hibrid motor teljes erejének kihasználását a maximális teljesítmény érdekében nyílt úton.
A 425 európai vendég – köztük 115 Franciaországból – kapott meghívást, hogy fedezze fel a járművet egy fényűző és kellemes légkörben, és élvezze a csodálatos kilátást a Földközi-tengerre a Cannes feletti dombokon álló fenséges villából. Az eleganciával és innovációval fémjelzett este megerősítette a márka és vásárlói közötti egyedi köteléket, ünnepelve a Lamborghinit jellemző kiválóságot és kifinomultságot.
Az Urus SE hálózatról tölthető hibrid technológiájával az Automobili Lamborghini megerősíti elkötelezettségét a fenntarthatóbb jövő iránt, anélkül, hogy a teljesítmény és a vezetési élmény rovására menne.
[1] A járművet még nem kínálják eladásra, ezért nem vonatkozik rá az 1999/94/EK irányelv. Az üzemanyag-fogyasztási és károsanyag-kibocsátási adatok a típusjóváhagyás szakaszában vannak.
[2] A Revuelto fogyasztási és kibocsátási értékei; Kombinált üzemanyag-fogyasztás: 10,3 l/100km (WLTP); Összesített energiafogyasztás: 78,1 kWh/100 Km (WLTP); CO2-kibocsátás együttesen: 276 g/km (WLTP)