Jajjjj! Új szintre emeli együttműködését a világ egyik legnagyobb gamer brandjével a Lexus
Minőségét és mennyiségét tekintve egyaránt magasabb fokozatba kapcsolt a Lexus és a 100 Thieves kooperációja. Az e-sport-sikereit kiemelkedően népszerű, szokatlanul igényes divatkollekciókkal társító márka az együttműködés negyedik évébe lépve minden eddiginél nagyobb szerepet szánt az autógyártónak.
Negyedik évébe lépett a 100 Thieves és a Lexus kapcsolata, amit egy sor hagyományteremtő projekttel ünnepel meg a sikeres páros. A Lexus 2021-ben kötött támogatói megállapodást az akkor negyedik éve működő gamer márkával, amely 2017-ben szenzációként robbant be a piacra. A 100 Thieves új mércét állított a videojátékok világában elért siker és elismerés – a cégalapító Matthew Haag (alias Nadeshot) 2011-ben e-sport-világbajnok, 2014-ben az év e-sport játékosa volt – monetizálása terén.
A több e-sport-ligában csapatot indító, valamint tartalomgyártóként is jelentős 100 Thieves merch üzletága a műfajban szokatlanul magas színvonalú termékeivel és élvonalbeli kooperációkkal szerzett rangot magának. Több, sikeres finanszírozási kör eredményeként a cég jelenlegi piaci értéke eléri a 460 millió dollárt. A több mint száz alkalmazottat foglalkoztató márka olyan partnereket tudhat maga mellett, mint az Adidas vagy a Gucci; új kollekcióik a bevezetést követő 10 percen belül jellemzően másfél-kétmillió dolláros forgalmat generálnak.
Ebben a rangos mezőnyben is kiemelt helyet foglal el a 100 Thieves és a Lexus együttműködése, amely mostanra hosszú utat tett meg. A hagyományos támogatói kapcsolat hamarosan egy kreatív ötletekben bővelkedő kooperációvá fejlődött. Ennek a csúcspontjaként 2022-ben a 100 Thieves e-sport-győzelmeinek lépéseit grafikus formában megjelenítő, egyedi kivitelű NX szabadidőjárművet mutatott be a Lexus. Most pedig innen is tovább léptek, amint bemutatták a cég számára tervezett, speciális szolgálati autókat, és azt a retró stílusú divatkollekciót, amellyel először az – ugyancsak a Lexus támogatásával megvalósított – szokásos nyári összejövetelen találkozhattak a 100 Thieves rajongói és ügyfelei.
A Lexus három, különleges kidolgozású szabadidőjárművet készített a 100 Thieves számára. A két éve átadott NX után most három nagyobb modell került sorra. A felső kategóriás RX, valamint a két három üléssoros óriás: a TX és az LX lemezeit a 100 Thieves három e-sport-csapatát (League of Legends, Valorant és Call of Duty) jelképező grafikák díszítik. A hétszemélyes modelleket kifejezetten arra fogják használni, hogy ezek a csapatok együtt utazhassanak a versenyekre. A háttérmunkát beépített képernyők segítik: ezeken menet közben is nézhetnek játékvideókat és egyéb tartalmakat.
A 100 Thieves x Lexus kollekció hamisítatlan retró húrokat penget: olyan ikonikus modellek jelennek meg a pólókon és kapucnis pulóvereken, mint a legelső Lexus LS400, a Lexus LFA, a Lexus IS F, vagy – hogy a jelen se maradjon említés nélkül – a vadonatúj Lexus GX. A kollekcióból – amelyből stílusosan az egyedi feliratú szelepsapka sem hiányzik – először a 100 Thieves nyári ügyfélpartiján vásárolhattak a rajongók; ennek az értékesítésnek a teljes bevételét annak a Gamers Outreach jótékonysági alapítványnak ajánlotta fel a 100 Thieves és a Lexus, amely kórházi kezelés alatt álló gyermekek számára biztosítja a videojáték lehetőségét, ezzel otthonosabbá és ismerőssé, ezáltal kevésbé ijesztővé téve a kórtermek világát.
Fotók: 100thieves.com, Lexus
Tudtad?
- A Mi az a blogger pont hu, az Egyszer már láttam autót pont hu, a Teszt a lelke mindennek pont hu, a GaszTROLL pont hu és a Trollverda pont hu honlapok, valamint a Begurulva – autó és kütyümustra és a podCARs pont hu podcast csatornák a Médiabirodalom lapcsoporthoz tartoznak!