A Bentley régi és új modelljei a Monterey Car Week-en

  • A makulátlanul felújított, 1961-es S2 Drophead Coupe az első Bentley autója a Pebble Beach Concours d’Elegance versenyen
  • Az új Continental GT Speed ​​kupé és kabrió bemutatja az Egyesült Államokat a Monterey Car Weeken
  • A Speed ​​Six Continuation Series debütál az utakon
  • A Bentley Environmental Foundation új tengeri moszaterdő kezdeményezést jelent be partnerével, a SeaTrees-szel

A Bentley éves bemutatója a Monterey Car Week-en idén is folytatódott, három első alkalommal mutatta be a márka autóipari sokszínűségét.

Az új, negyedik generációs Continental GT Speed ​​a rendezvényen debütált az Egyesült Államokban, a Bentley testre szabott és karosszériaépítő részlegének, a Mullinernek a személyre szabott példájával, amely a több mint 30 gyártás előtti példányból álló flottát vezette az eseményen. Az újságírók és a vásárlók első ízben kóstolhatták meg az új GT Speed ​​modellt az utakon, bárhol a világon, megelőzve a bemutatókat a Bentley világméretű kiskereskedelmi hálózatán.

Nem a Continental GT Speed ​​volt az egyetlen Bentley Grand Tourer, amely debütált a Monterey Car Weeken. Egy kétéves, csupasz fém restaurálást követően a Bentley saját, 1961-es S2 Drophead Coupéja – a Mulliner által az 1960-as években létrehozott mindössze 15 példány egyike – lett az első Bentley, amely a márka által valaha is részt vett a Pebble Beach Concours d’Elegance versenyen. A Monterey Car Week volt az első alkalom, amikor a Bentley bemutatta az UFF 366-os autót, miután a Bentley Heritage Collection hároméves megújításának részeként alaposan átépítették.

Az S2 Drophead Coupe az új Continental GT Speed ​​Convertible elődje, amely szintén az Egyesült Államokban jelent meg először, két különböző módon.

Az új Continental GT Speed ​​család a Bentley új Ultra Performance Hybrid hajtásláncát használja – amelyet egy vadonatúj V8-as motor köré alakítottak ki elektromos motorral párosítva –, amely a Bentley V8-as vérvonalának következő tagja lesz, amely az S2-vel indult, amely egy 6,23 literes V8-ast mutatott be. az S1 egyenes hatos motorjának cseréjére.

Eközben az új GT Speed ​​visszaadja a Bentley dizájn DNS-ét egy tiszta, nagy fényszórópárnak, felváltva a négy kisebb egység korábbi használatát, amelyek 1963 óta meghatározták a Continental család – és valójában minden mainstream Bentley – arculatát. Az S2 volt az utolsó A Bentley ezt az elegáns dizájnt használja.

A Mulliner’s Classic részlegének legújabb projektjét, a Speed ​​Six Continuation Series-t szintén először használták az utakon. Az 1930-ban a Le Mans-i 24 órás versenyt megnyerő Speed ​​Six pontos folytatása, a Speed ​​Six „Car Zero” egy újonnan épített példa, amelyet az eredeti rajzok, eredeti anyagok és eredeti gyártási technikák alapján kézzel készítettek. Az autóval több ezer mérföldet vezettek a mérnöki fejlesztés és a kijelentkezés során, a montereyi utazás előtt, hogy autentikus Speed ​​Six élményt nyújtsanak azoknak a Mulliner ügyfeleinek, akik megrendelték a 12 példa egyikének elkészítését.

A Bentley jelenléte a Monterey Car Weeken továbbra is az egyik legátfogóbb márka. A héten közel 90 Bentley gyűlt össze a Félszigeten, és több mint 3000 ügyfelet és barátot látott vendégül a Bentley különböző rendezvényeken és estéken. A Quail, A Motorsports Gathering hivatalossá tette az új Continental GT Speed ​​megjelenését az Egyesült Államokban, valamint egy új Bentayga S Black Editiont, amely szatén ezüst színben, narancssárga díszítéssel. Péntek este a Bentley visszatért Seal Rockba ikonikus tengerparti vacsorájára, a márkapartnerrel, a The Macallannal közösen, ahol bejelentették, hogy a Bentley Environmental Foundation partnerével, a SeaTrees-szel finanszírozni fog egy amerikai moszaterdő-kezdeményezést a létfontosságú CO2-elnyelő helyreállítás érdekében. hínárerdők a legfontosabb tengerparti helyek mentén.

Több száz VIP csatlakozott a Bentley híres Signature Party-jához szombat este, a Bentley pedig ismét vendég volt a The Benchben a Pebble Beach Concours d’Elegance rendezvényen, ahol a Bentley vezetőinek egy kis csoportja tiszteletbeli bíróként szolgált, és bemutatták az 1961-es S2 Dropheadet. egy új Continental GTC Speed ​​jelent meg a Concept Lawnon. Eközben egy pár Mulliner tervező specifikációs munkamenetet tartott az ügyfelekkel az események során, és rengeteg új Bentley-t képzeltek el.

UFF 366

Az első generációs S-Type-ot követő Bentley S2-t 1959-es bemutatásakor a világ egyik legfényűzőbb és leginnovatívabb limuzinjaként emlegették. Ezen a platformon hozta létre a Mulliner a legritkább változatot – az S2 Drophead Coupé-t. amelyre csak 15 példa készült

A Bentley S2 Drophead Coupe-ját 2022-ben vásárolták meg egy francia tulajdonostól, a házon belüli Heritage Collection újjáépítésének részeként. Az autó azonban rossz állapotban volt, és két év helyreállítási munkára volt szüksége a Bentley Heritage partnerekkel, a P&A Wood-dal, hogy Concours-i állapotba hozza.

Az UFF366-ot eredetileg 1961-ben szállították, Regal Red színben, barna belsővel és arany finom vonallal. Míg eredetileg jobbkormányosnak építették, élete során az autót baloldalira alakították át, és átfestették sötétkékre.

A helyreállítás során a karosszériát visszaszerelték csupasz fémre, és a korábbi rossz minőségű javításokat kivágták és megfelelően újraépítették. Közben teljesen lecsupaszították a motort, a váltót és a hátsó tengelyt, kicserélték a kopott alkatrészeket és átépítették a rendszereket. A vezetékeket a semmiből újjáépítették, az eredeti rajzok alapján, sőt az eredeti specifikációnak megfelelően azonos színű vezetékeket használva.

A fa garnitúrát a szakemberek restaurálták, a belsejét pedig Connolly Vaumol bőrrel díszítették, hogy az eredeti világos barna színhez illeszkedjen a Fawn nevű árnyalat segítségével. Úgy döntöttek, hogy az autó kék színű marad, de átfestik egy eredeti, 1960-as évekbeli Bentley színre – a csillogó Ming Blue-ra. Az eredeti arany finom vonalat ezután kézzel újra felvitték, kék és arany díszítéssel együtt az agysapkákra.

Tudtad?