A Bentley régi és új modelljei a Monterey Car Week-en
- A makulátlanul felújított, 1961-es S2 Drophead Coupe az első Bentley autója a Pebble Beach Concours d’Elegance versenyen
- Az új Continental GT Speed kupé és kabrió bemutatja az Egyesült Államokat a Monterey Car Weeken
- A Speed Six Continuation Series debütál az utakon
- A Bentley Environmental Foundation új tengeri moszaterdő kezdeményezést jelent be partnerével, a SeaTrees-szel
A Bentley éves bemutatója a Monterey Car Week-en idén is folytatódott, három első alkalommal mutatta be a márka autóipari sokszínűségét.
Az új, negyedik generációs Continental GT Speed a rendezvényen debütált az Egyesült Államokban, a Bentley testre szabott és karosszériaépítő részlegének, a Mullinernek a személyre szabott példájával, amely a több mint 30 gyártás előtti példányból álló flottát vezette az eseményen. Az újságírók és a vásárlók első ízben kóstolhatták meg az új GT Speed modellt az utakon, bárhol a világon, megelőzve a bemutatókat a Bentley világméretű kiskereskedelmi hálózatán.
Nem a Continental GT Speed volt az egyetlen Bentley Grand Tourer, amely debütált a Monterey Car Weeken. Egy kétéves, csupasz fém restaurálást követően a Bentley saját, 1961-es S2 Drophead Coupéja – a Mulliner által az 1960-as években létrehozott mindössze 15 példány egyike – lett az első Bentley, amely a márka által valaha is részt vett a Pebble Beach Concours d’Elegance versenyen. A Monterey Car Week volt az első alkalom, amikor a Bentley bemutatta az UFF 366-os autót, miután a Bentley Heritage Collection hároméves megújításának részeként alaposan átépítették.
Az S2 Drophead Coupe az új Continental GT Speed Convertible elődje, amely szintén az Egyesült Államokban jelent meg először, két különböző módon.
Az új Continental GT Speed család a Bentley új Ultra Performance Hybrid hajtásláncát használja – amelyet egy vadonatúj V8-as motor köré alakítottak ki elektromos motorral párosítva –, amely a Bentley V8-as vérvonalának következő tagja lesz, amely az S2-vel indult, amely egy 6,23 literes V8-ast mutatott be. az S1 egyenes hatos motorjának cseréjére.
Eközben az új GT Speed visszaadja a Bentley dizájn DNS-ét egy tiszta, nagy fényszórópárnak, felváltva a négy kisebb egység korábbi használatát, amelyek 1963 óta meghatározták a Continental család – és valójában minden mainstream Bentley – arculatát. Az S2 volt az utolsó A Bentley ezt az elegáns dizájnt használja.
A Mulliner’s Classic részlegének legújabb projektjét, a Speed Six Continuation Series-t szintén először használták az utakon. Az 1930-ban a Le Mans-i 24 órás versenyt megnyerő Speed Six pontos folytatása, a Speed Six „Car Zero” egy újonnan épített példa, amelyet az eredeti rajzok, eredeti anyagok és eredeti gyártási technikák alapján kézzel készítettek. Az autóval több ezer mérföldet vezettek a mérnöki fejlesztés és a kijelentkezés során, a montereyi utazás előtt, hogy autentikus Speed Six élményt nyújtsanak azoknak a Mulliner ügyfeleinek, akik megrendelték a 12 példa egyikének elkészítését.
A Bentley jelenléte a Monterey Car Weeken továbbra is az egyik legátfogóbb márka. A héten közel 90 Bentley gyűlt össze a Félszigeten, és több mint 3000 ügyfelet és barátot látott vendégül a Bentley különböző rendezvényeken és estéken. A Quail, A Motorsports Gathering hivatalossá tette az új Continental GT Speed megjelenését az Egyesült Államokban, valamint egy új Bentayga S Black Editiont, amely szatén ezüst színben, narancssárga díszítéssel. Péntek este a Bentley visszatért Seal Rockba ikonikus tengerparti vacsorájára, a márkapartnerrel, a The Macallannal közösen, ahol bejelentették, hogy a Bentley Environmental Foundation partnerével, a SeaTrees-szel finanszírozni fog egy amerikai moszaterdő-kezdeményezést a létfontosságú CO2-elnyelő helyreállítás érdekében. hínárerdők a legfontosabb tengerparti helyek mentén.
Több száz VIP csatlakozott a Bentley híres Signature Party-jához szombat este, a Bentley pedig ismét vendég volt a The Benchben a Pebble Beach Concours d’Elegance rendezvényen, ahol a Bentley vezetőinek egy kis csoportja tiszteletbeli bíróként szolgált, és bemutatták az 1961-es S2 Dropheadet. egy új Continental GTC Speed jelent meg a Concept Lawnon. Eközben egy pár Mulliner tervező specifikációs munkamenetet tartott az ügyfelekkel az események során, és rengeteg új Bentley-t képzeltek el.
UFF 366
Az első generációs S-Type-ot követő Bentley S2-t 1959-es bemutatásakor a világ egyik legfényűzőbb és leginnovatívabb limuzinjaként emlegették. Ezen a platformon hozta létre a Mulliner a legritkább változatot – az S2 Drophead Coupé-t. amelyre csak 15 példa készült
A Bentley S2 Drophead Coupe-ját 2022-ben vásárolták meg egy francia tulajdonostól, a házon belüli Heritage Collection újjáépítésének részeként. Az autó azonban rossz állapotban volt, és két év helyreállítási munkára volt szüksége a Bentley Heritage partnerekkel, a P&A Wood-dal, hogy Concours-i állapotba hozza.
Az UFF366-ot eredetileg 1961-ben szállították, Regal Red színben, barna belsővel és arany finom vonallal. Míg eredetileg jobbkormányosnak építették, élete során az autót baloldalira alakították át, és átfestették sötétkékre.
A helyreállítás során a karosszériát visszaszerelték csupasz fémre, és a korábbi rossz minőségű javításokat kivágták és megfelelően újraépítették. Közben teljesen lecsupaszították a motort, a váltót és a hátsó tengelyt, kicserélték a kopott alkatrészeket és átépítették a rendszereket. A vezetékeket a semmiből újjáépítették, az eredeti rajzok alapján, sőt az eredeti specifikációnak megfelelően azonos színű vezetékeket használva.
A fa garnitúrát a szakemberek restaurálták, a belsejét pedig Connolly Vaumol bőrrel díszítették, hogy az eredeti világos barna színhez illeszkedjen a Fawn nevű árnyalat segítségével. Úgy döntöttek, hogy az autó kék színű marad, de átfestik egy eredeti, 1960-as évekbeli Bentley színre – a csillogó Ming Blue-ra. Az eredeti arany finom vonalat ezután kézzel újra felvitték, kék és arany díszítéssel együtt az agysapkákra.
Tudtad?
- A Mi az a blogger pont hu, az Egyszer már láttam autót pont hu, a Teszt a lelke mindennek pont hu, a GaszTROLL pont hu és a Trollverda pont hu honlapok, valamint a Begurulva – autó és kütyümustra és a podCARs pont hu podcast csatornák a Médiabirodalom lapcsoporthoz tartoznak!