A Renault Master H2-Tech Prototype 700 km-es hatótávval* és 5 perces töltéssel új mércét állít a hidrogénben
- A Renault bemutatja a vadonatúj Master H2-Tech prototípusát a hannoveri IAA Transportation rendezvényen
- Ez a hidrogénüzemű változat teszi teljessé a már elektromos és ICE modelleket tartalmazó palettát
- A Renault Master többenergiás platformja integrálja ezt az új architektúrát anélkül, hogy le kellene vágnia azon erősségeknek, amelyek ezt a furgont Európa vezetőjévé tették.
Bármelyik hajtásláncot is választják, az új Renault Master vásárlói kategóriája leghatékonyabb járművét választják.
Az új Renault Master a kategóriájában az egyetlen Franciaországban gyártott jármű: a többenergiás platformot (belső égésű, elektromos és hidrogén) és az összes karosszériaváltozatot ugyanazon a futószalagon gyártják a Batilly-i üzemben (Metz mellett). A motorok, sebességváltók és akkumulátorok Franciaországban készülnek, a beszállítók 84%-a pedig Franciaországban található.
Míg a belső égésű és elektromos változatok már forgalomban vannak, az új Renault Master hidrogén H2-Tech változatban kerül forgalomba 2025-ben.
A Master H2-Tech Prototype világpremierje bemutatja a Master új, zéró emissziós változatának jellemzőit, amelyet a HYVIA, a Renault Csoport és a Plug vegyesvállalata fejlesztett ki a hidrogénmobilitás terén.
Az elmúlt 15 évben úttörőként és vezető szerepet tölt be az elektromos haszongépjárművek terén, a Renault ugyanígy közelítette meg a hidrogénmegoldásokat: új energiaforrást kínál a használat során kompromisszumok nélkül, a professzionális vásárlók számára és velük együtt épített ökoszisztémával együtt.
A Master H2-Tech Prototype világpremierje bemutatja a Master új, zéró emissziós változatának jellemzőit, amelyet a HYVIA, a Renault Csoport és a Plug vegyesvállalata fejlesztett ki a hidrogénmobilitás terén.
Az elektromos haszongépjárművek 15 éve úttörőjeként és vezető szerepet betöltő Renault már nagyon korán ugyanazt a sikeres formulát alkalmazta erre a hidrogén-verzióra is: kompromisszumok nélküli energia és professzionális vásárlók számára és velük együtt épített ökoszisztéma.
Ezt a hidrogénes változatot úgy tervezték, hogy folyamatos üzemkészséget és teljes nyugalmat kínáljon a szakemberek intenzív használatához.
Szegmensének legjobb hatótávjával, 700 km-es WLTP-autonómiájával*, bármilyen időjárási viszonyoktól függetlenül, és 5 perces újratöltési idejével, a Renault Master megerősíti, hogy az új etalon státusza, bármilyen energiát is hajtanak.
Ez a zéró károsanyag-kibocsátású változat kompromisszumok nélkül a professzionálisok különféle intenzív felhasználásaihoz igazodik: kisteherautó, padlókabinos, alvázkabinos változatok, és a legigényesebb igényekhez is testreszabható a Renault Pro+ által jóváhagyott karosszériaépítőinknek köszönhetően.
Az új Renault Master H2-Tech Prototípus egy jelentős, úttörő innováció, amelyet a HYVIA által több mint 3 év alatt kifejlesztett H2-szakértelem tett lehetővé, a vásárlók visszajelzései alapján a 2023 óta elérhető első két H2-Tech változatról.
Ez az innováció megbízhatóságot és teljesítményt kínál a hidrogén architektúrának köszönhetően, amely már a tervezési szakasztól kezdve teljesen integrált a jármű platformjába, megőrizve a rakodófelületet és a hasznos terhet.
Az új generációs Dual Power: akkumulátor és üzemanyagcellás energiaarchitektúra energiahatékony, és példátlan, akár 700 km-es WLTP* hatótávolságot kínál, integrált multimédiás rendszerrel a hatótáv és a H2-fogyasztás optimális kezeléséhez.
A leendő Renault Master H2-Tech-et a Renault fogja forgalmazni, és ennek az új változatnak az értékesítéséhez és az értékesítés utáni szolgáltatáshoz a hidrogén kihívásaival kapcsolatosan képzett H2-Tech szakkereskedők hálózata fogja igénybe venni. A jármű teljes mértékben beépül a Renault haszonjármű-kínálatába, és a márka összes kereskedelmi szakértelme támogatja.
A Renault Master H2-Tech-et továbbra is a HYVIA H2-es szakértelme fogja vezérelni, arra építve, hogy képes kezdeményezni, fejleszteni és támogatni a H2 ökoszisztémákat egy egyedülálló és átfogó kínálattal: hidrogénes furgonok, H2-állomások, szén-dioxid-mentes hidrogénellátás és finanszírozási megoldások.
Kattintson ide a HYVIA teljes sajtókészletéhez a Renault Master H2-Tech prototípushoz.
*Hivatalos homologizáció folyamatban
Tudtad?
A Mi az a blogger pont hu, az Egyszer már láttam autót pont hu, a Teszt a lelke mindennek pont hu, a GaszTROLL pont hu és a Trollverda pont hu honlapok, valamint a Begurulva – autó és kütyümustra és a podCARs pont hu podcast csatornák a Médiabirodalom lapcsoporthoz tartoznak!