A 2025-ös Honda NT1100 műszaki adatai

Műszaki adatok*

 NT1100 2025NT1100 DCT 2025NT1100 DCT Electronic Suspension 2025
 
ERŐFORRÁS
MotorkonstrukcióNégyütemű, folyadékhűtésű, 8 szelepes, soros, kéthengeres erőforrás 270 fokban elékelt főtengellyel, Uni-cam vezérléssel
Összlökettérfogat1084 cm3
Furat x löket (mm)92 mm x 81,5 mm
Sűrítési viszony10,5
Max. Csúcsteljesítmény102 LE (75 kW)/7500 f./perc
Max. Legnagyobb forgatónyomaték112 Nm/5500 f./perc
Zajszint (dB)Max. 94 dBMax. 95 dB
Végsebesség200 km/óra
Olajmennyiség4,8 liter5,2 liter
IndításÖnindító
ÜZEMANYAG-BEFECSKENDEZŐ RENDSZER
PorlasztásPGM-FI elektronikus üzemanyag-befecskendező
Üzemanyagtartály befogadóképessége20,4 liter
CO2-kibocsátás (WMTC)116 g/km
Üzemanyag-fogyasztás5,0 L/100km
ELEKTRONIKAI RENDSZER
Akkumulátor típusaLítiumion
Akkumulátor kapacitása12 V/6,0 Ah
ERŐÁTVITEL
Tengelykapcsoló felépítéseOlajfürdős, többtárcsás2 olajfürdős, többtárcsás kuplung
Váltó felépítéseHatfokozatú, lábbal kapcsolható váltóHatfokozatú, dupla kuplungos váltó (DCT)
VégáttételLánc
VÁZ
VázszerkezetAcél ipszilonbölcsőváz
VÁZ ÉS FUTÓMŰ
Méretek (hosszúság x szélesség x magasság)2240 mm x 860 mm x 1340 mm
Tengelytáv1535 mm
Villaszög26,5°
Utánfutás108 mm
Ülésmagasság820 mm
Szabad hasmagasság175 mm
Menetkész tömeg238 kg +12 kg (oldaldobozokkal)248 kg +12 kg (oldaldobozokkal)249 kg +12 kg (oldaldobozokkal)
FELFÜGGESZTÉS
Felfüggesztés elölFordított, patronos, 43 mm-es csúszószár-átmérőjű SHOWA SFF-BP teleszkóp, tekerőgombos előfeszítés-állítással és 150 mm-es rugóúttal.Fordított, patronos, 43 mm-es csúszószár-átmérőjű SHOWA SFF-BP teleszkóp, tekerőgombos előfeszítés-állítással és 150 mm-es rugóúttal.Fordított, elektronikus szabályozású (SHOWA EERA) SHOWA teleszkópvilla 43 mm-es belcsőcső-átmérővel és állítható húzó-, illetve nyomófokozati csillapítással. Összenyomódás: 150 mm.
Felfüggesztés hátulEgy tömbből készülő, alumínium lengővilla Pro-Link himbarendszerrel és gáztöltésű Showa központi rugóstaggal. Hidraulikus, tekerőgombos előfeszítés-állítás. Kerékmozgási tartomány: 150 mm.Egy tömbből készülő, alumínium lengővilla Pro-Link himbarendszerrel és gáztöltésű Showa központi rugóstaggal. Hidraulikus, tekerőgombos előfeszítés-állítás. Kerékmozgási tartomány: 150 mm.Egy tömbből készülő alumínium lengővilla, Pro-Link himbarendszer és elektronikus szabályozású, gáztöltésű Showa EERA™ felfüggesztés, elektronikus előfeszítés-állítással, húzó- és nyomófokozati csillapítással. Kerékmozgási tartomány: 150 mm.
KEREKEK
Kerék elöl17M/C X MT3.50, sokágú, öntött, alumínium
Kerék hátul17M/C X MT5.50, sokágú, öntött, alumínium
Abroncs elöl120/70 ZR17 M/C (58W)
Abroncs hátul180/55 ZR17 M/C (73W)
FÉKRENDSZER
ABS típusaKétcsatornás, IMU-alapú kanyar-ABS
Fék elölRadiálisan rögzített, négydugattyús féknyergek 310 mm átmérőjű, úszóágyazású tárcsákkal
Fék hátul256 mm-es féktárcsa egydugattyús féknyereggel
MŰSZEREK ÉS ELEKTRONIKA
Műszeregység6,5”-os képátlójú, TFT Multiinformációs Kijelző és LCD-műszeregység
FényszóróLED
DRL (nappali menetfény)Igen
Hátsó lámpaLED
MobilkommunikációApple CarPlay és Android Auto
USB-aljzatUSB-A
12 voltos elektromos aljzatIgen
Automatikusan kikapcsoló irányjelzőIgen
GyorsváltóExtraként rendelhető
LopásvédelemHISS
SebességrögzítőIgen
MenetüzemmódTour, Urban, Rain, User 1 and User 2 (felhasználói)
HTSC integrált egykerekezés-gátlóval3 szint és kikapcsolás
Hátsókerékelemelkedés-gátlóIgen
További alapáras felszerelés167 mm-es tartományban állítható szélvédő

*A műszaki adatok csupán tájékoztató jellegűek, a gyártónak jogában áll bejelentés nélkül megváltoztatni azokat.

**Kérjük, vegye figyelembe, hogy az üzemanyag-fogyasztásra vonatkozó adatokat a Honda rögzítette a WMTC-szabványnak megfelelően. A teszteket görgőpadon, a jármű szériaváltozatával, csak vezetővel, utas és kiegészítő felszerelések nélkül végeztük. A jármű tényleges üzemanyag-fogyasztása a vezetési stílustól, a karbantartástól, az időjárástól, az útviszonyoktól, a gumiabroncs nyomásától, a felszerelt tartozékoktól, a rakománytól, a vezető és az utas súlyától, valamint más tényezőktől függ.

Stílusát, teljesítményét és használati értékét illetően is szintet lépett a Honda NT1100 >>>

Kapcsolódó podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!