A 2025-ös Mustang GTD a történelem leggyorsabb és legerősebb gyártású Mustangja

  • A Mustang GTD az Egyesült Államokban tanúsított 815 lóerőt és 664 font forgatónyomatékot produkál kompresszoros 5,2 literes V8-asából, amely a történelem legerősebb sorozatgyártású Mustangja.
  • A Mustang GTD 202 mph (325 km/h) végsebessége a legnagyobb a sorozatgyártású Mustangok közül, a Ford GT után a második, amelyet a légellenállás-csökkentő rendszer segít.
  • Perzselő teljesítmény, kifinomult aerodinamika és versenyeredményű felfüggesztés, amelyet a Mustang GTD hét percnél rövidebb körének eléréséhez terveztek a Nürburgringen

A vadonatúj 2025-ös Mustang GTD 1 újradefiniálta, mit jelent a Mustang a teljesítményben. Sehol nem látható ez jobban, mint a motorháztető alatt, ahol a kompresszoros 5,2 literes V8-as SAE-tanúsítvánnyal rendelkező 815 lóerőt (826 LE) és 664 font láb (900 Nm) nyomatékot ad le. 2, 3

A hitelesített lóerő és nyomaték, valamint a Mustang GTD élvonalbeli aktív aerodinamikája, szén-kerámia fékek és a félaktív lengéscsillapítókkal ellátott belső hátsó felfüggesztés kulcsfontosságú elemei a Mustang GTD-nek, hogy teljesítse a hivatalos hét alatti ígéretet. -perces kör a Nürburgringen.

„Az első naptól kezdve arra törekszünk, hogy a Mustang GTD a világ első szuperautója legyen, amely világszínvonalú teljesítménnyel és egy Mustang lélekkel rendelkezik” – mondta Greg Goodall, a Mustang GTD fő programmérnöke. „A GTD szíve a feltöltött 5,2-es literes V8-as, literenként több lóerővel, mint a Porsche 911 GT3 RS.”

A kompresszoros, 5,2 literes V8-as a korábbi Mustang motorokhoz képest továbbfejlesztett, és a Mustang első olyan száraz olajteknős olajrendszerének előnyeit élvezi, amely segít megőrizni a motor kenését a tartós és igényes kanyarokban.

Ez a száraz olajteknős olajrendszer enyhén megnövelt, 7650 ford./perc maximális motorfordulatszámot is lehetővé tesz, ami 100 fordulattal magasabb a korábbi 5,2 literes V8-as maximumhoz képest. A felülvizsgált szívó- és kipufogónyílás, a szabványos titán kipufogórendszer és a kisebb feltöltőtárcsa segít elérni a motor teljesítményét.

A 202 mérföld/órás (325 km/h) végsebesség eléréséhez szükséges erőn túl a Mustang GTD légellenállás-csökkentő rendszerrel is rendelkezik, amely képes megváltoztatni a hátsó szárny dőlésszögét és aktiválni az autó eleje alatti szárnyakat, hogy pontosan megtalálja a megfelelő egyensúlyt. a sebességet biztosító légáramlás és a tapadást biztosító leszorítóerő között, a teljesítményviszonyoktól függően.

„Tehetséges mérnökök és tervezők, valamint egy rendkívül tehetséges pilóta munkáját kombináltuk a Mustang GTD technológiával, az erővel és az aerodinamikával” – mondta Goodall. „Alig várjuk, hogy beválthassuk a GTD ügyfeleinknek tett 7 perc alatti ígéretünket.”

Kapcsolódó podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!