A legerősebb W12 Bentley megkezdi végső útját

  • A Batur Convertible fejlesztésű autók megkezdik a végső fejlesztési útvonalakat Európa-szerte
  • 16 példa Batur kabrióra az utolsó W12-es Bentley-k között, a motor júliusi kivonása után
  • A kiterjedt, teljes járműfejlesztési program 120 egyedi tesztet tartalmaz több mint egy éven keresztül
  • A tesztelés 3000 km-es autóúttal kezdődik Németországból Spanyolországba, az idiadai próbapályán elvégzett nagysebességű felmérés előtt
  • Mindkét fejlesztési autó tükrözi a Mulliner vásárlók számára elérhető választási lehetőségeket, testreszabott színekkel és felületekkel az utastér és a külső minden egyes felületén.

A legerősebb W12-es motorral szerelt Bentley – a rendkívül exkluzív Batur Convertible – megkezdte utolsó tesztelési csomagját. A Mulliner, a Bentley házon belüli testreszabott részlege és a világ legrégebb óta fennálló karosszériagyártója által megalkotott Batur Convertible a harmadik autó a Mulliner’s Coachbuilt családban a Bacalar barchetta és a Batur kupé után. A szigorúan csak 16 darabra korlátozott Batur kabrió a Bentley történetének legerősebb W12-es hajtású, lefelé tartó Grand Tourerje.

A Bentley az év elején bejelentette a W12-es motor kivonását, az utolsó motor júliusban hagyta el a gyártósort. A Batur kabrió 16 vásárlói példánya az utolsó W12-es motorok között lesz, amelyek mindegyike 750 LE-t produkál, ami a valaha kifejlesztett motor legerősebb iterációja.

Az érvényesítési tevékenységek magukban foglalják a motor és a teljes jármű tartósságát, a környezeti kompatibilitást és a napfény szimulációt, a nagy sebességű stabilitást, az aerodinamikát, a zajt és a vibrációt, valamint a menetdinamikát. Több mint 120 egyedi teszt összesen mindent lefed, az aranyozott „orgon stop” szellőzésvezérlők felületének minőségétől az új W12 motor hardveréig és szoftveréig. Több mint 58 hetes járműérvényesítést terveztek egy pár előszériás autó – a Batur Convertible Car Zero és a Batur Convertible Engineering Car – tekintetében.

A valós tesztelési kampány egy kiterjedt, 3000 kilométeres, öt országot átívelő autóúttal indult Európa-szerte, hogy szimulálja a valós körülményeket. Az útvonal elhagyta Németországot, és végighaladt Olaszországon, Franciaországon és Spanyolországon, hegyeken, autópályákon és városokon keresztül, az autók rövid időre megálltak egy délutánra Monacóban fényképezés céljából, mielőtt folytatnák útjukat a spanyolországi Idiadába, ahol a nagysebességű tesztek privát teszttel kezdődnek. pályák.

Paul Williams, a Mulliner műszaki vezérigazgató-helyettese megjegyzi:

„A közúti mérnöki hitelesítés célja a jármű teljesítményének, biztonságának és megbízhatóságának tesztelése valós körülmények között. Lehetővé teszi mérnökeink számára, hogy felmérjék, hogyan működik a jármű különböző környezetben, forgalmi forgatókönyvekben és időjárási körülmények között, amelyeket nem lehet teljes mértékben megismételni ellenőrzött tesztelési környezetekben. Ez a szakasz kritikus a lehetséges problémák azonosításához, a rendszerintegráció érvényesítéséhez, valamint annak biztosításához, hogy a jármű megfeleljen a szabályozási szabványoknak és az ügyfelek elvárásainak a mérnöki fejlesztési tesztprogram részeként. A projekt elején egyértelmű volt, hogy ennek az autónak a tökéletes szabadtéri Grand Tourernek kell lennie, így a külső formatervezés, a motor teljesítménye és a kézzel készített belső minden eleme kompromisszumok nélkül jött létre.”

A próbapályán a Batur kabriók hét hetes tartóssági munkát kezdenek a pályák kezelésén, a vegyes útviszonyokon, a nagy sebességű teszteken és a rossz útviszonyokon. Mindezen tevékenységek során adatokat és visszajelzéseket gyűjtenek össze, biztosítva a technikai célok teljesülését.

A Final W12 Grand Tourer

A Batur kabrió továbbfejleszti a kupé testvére által bevezetett innovatív dizájn DNS-t, amely végső soron meghatározza a Bentley jövőbeli autóinak tervezését.

A Mulliner által megalkotott Batur kabrió a kitűnően kézzel készített Bacalar barchettát és Batur kupét követi. A Batur kabrióval a Mulliner folytatja régi hagyományát, hogy valóban egyedi autókat készítsen, minden rendkívüli ügyfele kívánsága szerint.

A Batur Cabrio megtartotta a Bentley ikonikus W12-es modelljének legerősebb változatát, egy 750 lóerős, kézzel összeszerelt, 6,0 literes, dupla turbófeltöltős motorral, amely metaforikusan és szó szerint a Bentley sikerét segítette az elmúlt két évtizedben. A Batur kabrió lesz az utolsó Bentley, amely ezt a hihetetlen hajtásláncot használja.

A kabrió tető esztétikus szépséget kínál, mint a keménytetős tető modern, tapintható alternatívája. A szigetelőanyag, a tömítőrendszer finomításai és az akusztikai kezelések kombinációja kellemes környezetet teremt a rendszerben, amely mindössze 19 másodperc alatt telepíthető vagy elrakható, miközben az autó akár 50 km/h sebességgel halad, átalakítva a luxus kupéból egy gombnyomással nyitott Grand Tourerre.

A Mulliner házon belüli tervezőcsapata minden Batur kabriót az ügyfelével közösen készít, egy speciálisan kialakított Mulliner vizualizálóval együttműködve, amely lehetővé teszi az autó bármely részének testreszabását színben és felületkezelésben. Az egyedi anyagok végtelen mintái textúrát kölcsönöznek a folyamatnak, az így létrejövő tervek pedig igazán egyediek lesznek, és a megrendelő készíti el – csak a fantáziája szabhat határt.

Batur kabrió

Mint minden Mulliner Coachbuilt jármű, a Batur kabrió is végtelenül személyre szabható – minden vásárló meg tudja határozni az autó külsejének és utasterének szó szerint minden felületének színét és felületét.

A mérnöki fejlesztésű autó – a Batur Convertible Car Zero – ugyanolyan szintű figyelmet fordított a részletekre, mint az ügyfél saját specifikációi. A külső fényezés egy egyedi szín – Vermillion Gloss over Vermillion Satin Duo tónus –, amely élénk színt biztosít a kortárs felületeken. A karosszériát az első elosztók, az oldalsó szoknyák és a magas fényű szénszálas hátsó diffúzor hangsúlyozzák.

Az autó eleje kivételes művészetű hűtőrácsot kapott – a fő mátrixot fényes, sötét titán bevonattal, kontrasztos, vízszintes ombré-mintázattal díszítve, amely középen a Belugából folyik, és Vermillion Gloss fényes színben világít az élénk oldalakon. A „végtelen motorháztető” vonal fényes, sötét titán festéssel van befejezve, csakúgy, mint a 22”-es kerekek – a küllők fényes és szatén fekete titán, Vermillion Gloss díszítéssel.

A második fejlesztésű autó – amelyet egyszerűen csak „Engineering Car” néven ismernek – teljesen más specifikációval rendelkezik. A Midnight Emerald külső fényezést magasfényű szénszálas karosszéria-készlet és Satin Dark Titanium bevonatú motorháztető fényes burkolat és alsó lökhárító hálók teszik teljessé. A kerekek háromtónusúak – Satin Dark Titanium karosszériával, fényes porpoise díszítőfelületekkel és fényes mandarin csíkkal. A Satin Dark Titanium és a Mandarin azonos kombinációjához a fényes Beluga csatlakozik az elülső hűtőrács háromszínű ombré fade-je érdekében. Az utastér a külsőt visszhangozza, a Cumbrian Green és a Porpoises bőrt mandarin varrások és csövek díszítik, valamint megmunkált titán orgonaütközők és Bullseye szellőzőnyílások. A furnér a Mulliner kifinomult „gitárhalványítása”, ahol a szín a kabin szélességében fokozatosan változik a fényes Belugáról a magasfényű szénszálasra, majd vissza a fényes Belugára, és a W12 motor lézerrel maratott hangjelzésével fejeződik be. .

Kapcsolódó podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!