A Lamborghini Urus SE – mindkét világ legjobbja

  • A Lamborghini Urus SE – mindkét világ legjobbja
  • A Lamborghini Urus SE – mindkét világ legjobbja (33)
  • A Lamborghini Urus SE – mindkét világ legjobbja (32)
  • A Lamborghini Urus SE – mindkét világ legjobbja (31)
  • A Lamborghini Urus SE – mindkét világ legjobbja (30)
  • A Lamborghini Urus SE – mindkét világ legjobbja (29)
  • A Lamborghini Urus SE – mindkét világ legjobbja (28)
  • A Lamborghini Urus SE – mindkét világ legjobbja (27)
  • A Lamborghini Urus SE – mindkét világ legjobbja (26)
  • A Lamborghini Urus SE – mindkét világ legjobbja (25)
  • A Lamborghini Urus SE – mindkét világ legjobbja (34)
  • A Lamborghini Urus SE – mindkét világ legjobbja (35)
  • A Lamborghini Urus SE – mindkét világ legjobbja (36)
  • A Lamborghini Urus SE – mindkét világ legjobbja (45)
  • A Lamborghini Urus SE – mindkét világ legjobbja (44)
  • A Lamborghini Urus SE – mindkét világ legjobbja (43)
  • A Lamborghini Urus SE – mindkét világ legjobbja (42)
  • A Lamborghini Urus SE – mindkét világ legjobbja (41)
  • A Lamborghini Urus SE – mindkét világ legjobbja (40)
  • A Lamborghini Urus SE – mindkét világ legjobbja (39)
  • A Lamborghini Urus SE – mindkét világ legjobbja (38)
  • A Lamborghini Urus SE – mindkét világ legjobbja (37)
  • A Lamborghini Urus SE – mindkét világ legjobbja (24)
  • A Lamborghini Urus SE – mindkét világ legjobbja (23)
  • A Lamborghini Urus SE – mindkét világ legjobbja (10)
  • A Lamborghini Urus SE – mindkét világ legjobbja (9)
  • A Lamborghini Urus SE – mindkét világ legjobbja (8)
  • A Lamborghini Urus SE – mindkét világ legjobbja (7)
  • A Lamborghini Urus SE – mindkét világ legjobbja (6)
  • A Lamborghini Urus SE – mindkét világ legjobbja (5)
  • A Lamborghini Urus SE – mindkét világ legjobbja (4)
  • A Lamborghini Urus SE – mindkét világ legjobbja (3)
  • A Lamborghini Urus SE – mindkét világ legjobbja (2)
  • A Lamborghini Urus SE – mindkét világ legjobbja (11)
  • A Lamborghini Urus SE – mindkét világ legjobbja (12)
  • A Lamborghini Urus SE – mindkét világ legjobbja (13)
  • A Lamborghini Urus SE – mindkét világ legjobbja (22)
  • A Lamborghini Urus SE – mindkét világ legjobbja (21)
  • A Lamborghini Urus SE – mindkét világ legjobbja (20)
  • A Lamborghini Urus SE – mindkét világ legjobbja (19)
  • A Lamborghini Urus SE – mindkét világ legjobbja (18)
  • A Lamborghini Urus SE – mindkét világ legjobbja (17)
  • A Lamborghini Urus SE – mindkét világ legjobbja (16)
  • A Lamborghini Urus SE – mindkét világ legjobbja (15)
  • A Lamborghini Urus SE – mindkét világ legjobbja (14)
  • A Lamborghini Urus SE – mindkét világ legjobbja (1)

Az első plug-in hibrid Super SUV dinamikus bemutatkozása a Nardò Műszaki Központban

Az Urus SE[1] a Nardò Műszaki Központban (NTC) bemutatta páratlan dinamikus és teljesítménybeli tulajdonságait az első dinamikus eseményen, amelyet a plug-in hibrid Super SUV-nak, a legerősebbnek szenteltek. és a nagy teljesítményű Urus még mindig ugyanazon a próbapályán, ahol a járművet fejlesztették.

A 4,0 literes ikerturbós V8-as motorral és állandó mágneses szinkron villanymotorral felszerelt Urus SE az új 8-sebességes automata sebességváltó elé szerelve 800 CV (588 kW) összteljesítményt fejleszt 6000 ford./percnél. A 950 Nm össznyomaték már 1750-es és 5750-es fordulatszámon elérhető, így minden szögből kategóriája legjobb teljesítményét biztosítja. Az Urus SE mindössze 3,4 másodperc alatt gyorsul 0-ról 100 km/órára, 11,2 másodperc alatt 0-ról 200 km/órára, végsebessége pedig 312 km/óra.

Ezenkívül az Urus SE-n debütált az új, középen elhelyezett, hosszirányú elektromos nyomatékvektorrendszer, amely elektrohidraulikus többtárcsás tengelykapcsolóval rendelkezik, amely változóan és folyamatosan osztja el a nyomatékot az első és a hátsó tengely között. Az osztómű szinergiában működik a hátsó tengelyre szerelt új, elektronikus, korlátozott csúszású differenciálművel, „igény szerint” túlkormányozva a járművet, hogy egy fajtiszta szupersportautó érzetét közvetítse.

Ezeket a technikai megoldásokat mind a legendás Strada Biancán, az NTC off-road pályáján, mind a dinamikus arénán az Urus SE megmutatta agilitását, lehetővé téve a pilóták számára, hogy teljes könnyedséggel drifteljenek, akár egy szupersport volánjánál. kupé.

Az Automobili Lamborghini az ISO 20121 szabványnak megfelelően szervezte a bevezetést, megszerezve a TÜV SÜD megfelelő tanúsítványát. Ez az elismerés ismét alátámasztja a vállalat elkötelezettségét a fenntarthatóság iránt, köszönhetően azoknak a gyakorlatoknak, amelyek csökkentik a környezeti hatásokat és elősegítik a társadalmi felelősségvállalást azáltal, hogy különös figyelmet fordítanak az anyag-, energia- és élelmiszer-források kezelésére.

Az eseményt a cég műszaki partnere, a Pirelli is támogatta, az Urus SE abroncskínálatának beszállítója, amely három méretben, 21”, 22” és 23” méretben kapható P Zero abronccsal, valamint a Scorpion Winter 2-vel a 22. ” méretű, azzal a céllal, hogy minden körülményhez ideális felszerelést kínáljunk. Ez magában foglalja az elektromos vezetést is, köszönhetően az Elect™ technológiának, amely javítja az elektromos járművek jellemzőit.

Az Urus SE teljesen elektromos járművé válhat összkerék-meghajtással és több mint 60 km-es hatótávolsággal a raktér alatti 25,9 kWh-s akkumulátornak köszönhetően. Az esemény teljesen új vezetési élményt kínált az Urus termékcsalád számára, amelyet a vendégek értékelhettek Salento régió útjain, kipróbálva a négy új elektromos teljesítménystratégiát, amelyek az Urus SE-t olyan sokoldalúvá és vonzóvá teszik.

[1] Az Urus SE fogyasztási és kibocsátási értékei: Kombinált üzemanyag-fogyasztás: 2,08 l/100 km; Kombinált teljesítményfelvétel: 39,5 kWh/100 Km; Kombinált CO2-kibocsátás: 51,25 g/km; Kombinált CO2 hatékonysági osztály: B; Kombinált üzemanyag-fogyasztás lemerült akkumulátorral: 12,9 l/100km; CO2 hatékonysági osztály lemerült akkumulátorral: G; [WLTP]


Kapcsolódó podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!