Ez a motor nagyon nem az, aminek látszik

A kínai GWM Souo S2000 Flat-8 motorkerékpár le akarja futtatni a Honda Goldwinget az útról

A Great Wall új túrakerékpárja 152 lóerős, vízszintesen ellentétes, nyolchengeres motorral rendelkezik, és több mint 1000 fontot (454 kg) nyom.

  • A kínai Great Wall Motors autógyártó piacra dobta új Souo márkájának első motorkerékpárját, amely egy 1016 font súlyú szörnyeteg.
  • Az S2000 a GWM válasza a Honda Goldwingre, és egy 152 lóerős, nyolcfokozatú, nyolcfokozatú DCT-hez csatlakoztatott motor hajtja.
  • Három felszereltségi szintet kínálnak, és a hírek szerint az árak 218 800-288 800 jüan (31-41 ezer dollár) között mozognak.

Egyetlen nyugati ikon sincs biztonságban a szorgalmas kínai autómárkáktól? Múlt héten értesültünk arról, hogy a Porsche uralkodásának a Nürburgring leggyorsabb négyajtós gyártójaként brutálisan véget vetett a Xiaomi SU7-es, most pedig hírt kaptunk arról, hogy a Great Wall Motors a Honda Goldwinget veszi célba új Souo S2000-el.

Nem, a GWM induló motorkerékpár-márkájának első motorja nem rendelkezik üvöltős 2,0 literes VTEC motorral. 2,0 literes lapos nyolcasa van, aminek nem véletlenül több a mérete és hengere, mint a Goldwing kerekei közé akasztott 1,8 literes lapos-hatos, a duplakuplungos sebességváltója pedig nyolc áttétellel rendelkezik a Goldie heteséhez képest.

És nem ezek az egyetlen S2000-es számok, amelyek kicsinek tűnnek az egyenértékű Honda-számok miatt. A Souo 71,3 hüvelykes (1810 mm-es) tengelytávja 4,5 hüvelykkel (115 mm-rel) hosszabb, és 1016 font (461 kg) saját tömege azt jelenti, hogy 171 fonttal (78 kg) még le kell cipelni a padlóról, ha szerencsétlenül járna. elég ahhoz, hogy leejtse.

A 131 mérföld/órás (210 km/h) tourer három változatban kapható: az S2000ST az alapmodell, a fényűzőbb S2000GL nagy hátsó üléssel és csomagtartókkal, az S2000 Founder Edition pedig matt fekete és arany színben pompázott GL-vel. . Tycho de Feijter kínai iparági elemző szerint a 12,3 hüvelykes digitális műszerfal, a hátsó parkolóérzékelők, a fűtött ülések és a levegőn keresztüli frissítések fogadása az alapfelszereltség része.

A Souo számos égésterű és elektromos kerékpárt tervez, és a legtöbbnek kevesebbe kell lennie, mint az S2000-nek, amelynek ára hazájában a specifikációktól függően 218 800-288 800 jüan (31-41 000 dollár) van. A Honda Goldwing Tour opcionális DCT-vel 26 000 dollár alatt kezdődik az Egyesült Államokban.

Az S2000 megvásárlásához szükséges pénz megtalálása nem az egyetlen kihívás, amellyel a leendő tulajdonosok szembesülnek. Találniuk is kell valahol, ahol lovagolhatnak rajta, mert sok kínai úton tilos motorozni.

(CarsCoops)

Kapcsolódó podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!