Boszorkányos szerepben a legnagyobb Lexus SUV
Heteken belül megérkezik a mozikba a Wicked: egy filmvászonra adaptált Broadway-musical, amely szokatlan szemszögből mutatja be egy közismert mese előtörténetét. A boszorkányok varázslatos világába a Lexus TX segítségével nyerhetünk előzetes betekintést.
November 22-én debütál a Universal Pictures filmstúdió új szenzációja, a Wicked. A két részben bemutatásra kerülő sztori (a folytatás várhatóan pontosan egy évvel később érkezik majd) abba a világba kalauzol el, amelyet az Oz, a nagy varázsló című könyvből, illetve az azonos című, két Oscar-díjjal jutalmazott, 1939-es filmből ismerhetünk. A cselekmény megelőzi Dorothy és Toto kutyus érkezését, és a birodalom két fontos lakójának: a gonosz nyugati boszorkánynak és az északi jó boszorkánynak a karakterfejlődését meséli el.
Az eredetileg 2003-ban bemutatott Broadway-musical nagy formátumú filmváltozata A-listás filmszínészeket és énekeseket vonultat fel, Ariana Grandétól kezdve Michelle Yeoh-ig, Jeff Goldblumtól Peter Dinklage-ig. Ehhez az illusztris csapathoz csatlakozik a Lexus, mint a produkció marketingpartnere. A prémiummárka otthonosan mozog a fantáziavilágokban: korábban a Marvel- univerzum filmjeihez adta a nevét, a Fekete Párductól kezdve az Örökkévalókig, de Halle Berry 2022-es sci-fijében, a Roland Emmerich rendezte Moonfallban is megjelent egy fontos Lexus-szál. A Wicked nem ígér termékmegjelenítést, hiszen Oz alattvalói nem automobilokkal közlekednek, egy reklámfilm erejére azonban a Lexus mégis beköltözött a történetbe – illetve pont fordítva, hiszen a szpotban a hibrid Lexus TX fedélzeti multimédiás rendszerén keresztül hallgathatjuk meg a film fő betétdalát, a Defying Gravity-t, miközben mozgalmas jelenetek váltakoznak a három üléssoros szabadidőjárművet bemutató filmkockákkal.
A reklámfilm utolsó mozzanataként az autógyártó jól ismert szlogenje, az Experience Amazing (Éld át a csodát!) az alkalomhoz illő átiratban jelenik meg, még inkább megerősítve a Wicked és a Lexus kapcsolatát.
Fotók: Lexus, YouTube