A Skoda a Readly partnerségével új digitális lapot nyit

  • A digitális olvasóalkalmazás a Škodával együttműködve online újságokat és magazinokat szállít
  • A jogosult Škoda-tulajdonosok két hónapig ingyenes hozzáférést kaphatnak
  • A Partnership a legújabb, amely a Škoda Offers infotainment alkalmazásán keresztül érhető el

A Škoda a Readly digitális újság- és folyóiratolvasó alkalmazással együttműködve ingyenes hozzáférést biztosít a tulajdonosoknak a márka kiterjedt tartalomtárához. A partnerség, amely két hónapig ingyenes olvasnivalót biztosít a Škoda tulajdonosainak a Readly alkalmazásban, az első ilyen jellegű az autópiacon.

Az ajánlatot az új Škoda vásárlók és azok is igénybe vehetik, akik az elmúlt négy évben új modellt vásároltak. Az ügyfeleknek egy kompatibilis online infotainment rendszerre is szükségük van kilenc hüvelyknél nagyobb kijelzővel. A tulajdonosok a következő linkre kattintva ellenőrizhetik autójuk alkalmasságát: https://availability.skoda-auto.com/004/en-com#/childservice/16/64.

Ahhoz, hogy kihasználhassák az ajánlatot, amely korlátlan hozzáférést biztosít a tulajdonosoknak a Readly 7700 digitális magazint és újságot tartalmazó könyvtárához, a tulajdonosoknak be kell olvasniuk a járművük infotainment rendszerének Ajánlatok menüjében látható QR-kódot. A beolvasás után a tulajdonosok okostelefonjukkal vagy táblagépükkel hozzáférhetnek a Readly nyitóoldalához, ahol megkezdhetik ingyenes hozzáférésüket. A két hónapos ingyenes időszak lejárta után a tulajdonosok választhatnak, hogy fizetnek-e a teljes előfizetésért (12,99 GBP havonta), vagy lemondanak.

Marie-Sophie von Bibra, a Readly marketing igazgatója így kommentálta az új együttműködést: „Izgatottak vagyunk ezzel az együttműködéssel, amely innovatív módja annak, hogy elérjük célközönségünket, és együttműködjünk a Škodával, egy hasonló gondolkodású családi márkával. Az új autótulajdonosok szeretik felfedezni új autókonzoljukat, így ez egy tökéletes csemege, hogy a családot boldogan olvassák vagy fejtörőket fejtsenek ipad-en vagy mobilon hosszú autós utak során, hogy kikapcsolódjanak egy megállóban vagy töltőponton, vagy olvassanak mindenről új funkciók és utazási tippek a Readly alkalmazásban is az autós és utazási címek széles skálájában.”

Az Offers infotainment alkalmazás teljes mértékben integrálva van a Škoda autós rendszerébe, és mindössze néhány kattintással aktiválódik a képernyőn, majd egy visszaigazoló e-mailt kap. Arra tervezték, hogy tájékoztassák a tulajdonosokat a környékükön található ajánlatokról és akciókról, így segíthetnek a sofőröknek pénzt megtakarítani és olcsón vásárolni utazásuk során. Bár az ajánlat aktiválása az infotainment képernyőn keresztül történik, a tulajdonosok csak okostelefonjukon vagy táblagépükön keresztül érhetik el a tartalmat.

Kapcsolódó podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!