Az új 2025 -ös R9

Egy új „R” modell bevezetése mindig is meghatározó pillanat volt a Yamaha számára. És most, 2025-ben eljött az idő, hogy a legendás R sorozat legújabb, várva várt modelljével, az R9-el ismét újradefiniálja a Supersport kategóriát. Bár a Supersport új generációja egy új fejezet kezdetét jelzi, a történet ugyanaz marad, a Supersport sorozat identitása a Yamaha versenyzői DNS-éből született. A dizájnelemektől a versenyen kifejlesztett technológiákig minden egyes Supersport modell a Yamaha legmagasabb szintű versenyzésének terméke.

Az R9 ezt a kipróbált, versenysportból származó technológiát és dizájnt ötvözi a kritikusok által elismert, háromhengeres CP3 motorplatformmal, amely az elmúlt évtizedben forradalmasította a Yamaha márkát. Ennek a híresen nagy nyomatékú erőforrásnak és a Yamaha híres versenypontos kezelhetőségének házassága egy tökéletesen kiegyensúlyozott Supersport modellt hoz létre, amely méltó az R sorozat zászlóshajójához, és amely használható sportteljesítményt nyújt az utcán, és kiemelkedő teljesítményt a versenypályán.

Az R9 megtartja a MotoGP ihlette dizájnelemek nagy részét, amelyek a Yamaha Supersport modelljeinek szinonimájává váltak, így azonnal nyilvánvalóvá válik, hogy ez egy „R” gép, miközben a dizájnja az új generációtól elvárt fejlődést is mutatja.

A vízszintes vonalakat a 2015-ös R1 óta minden R modellen hangsúlyozzák, de ez az agresszív és sportos stílus az R9 esetében a következő szintre lépett, a vízszintes vonalak helyett inkább vízszintes mozgást kínálva, erőteljes és áramló érzést nyújtva, megtestesítve az R9 agilitását, precíz kezelhetőségét és versenyből származó innovációját. Ezt az új megjelenést a beépített aerodinamikai oldalszárnyak foglalják magukba, amelyek hozzájárulnak az R9 vad, új arculatához és kiegészítik a felpezsdítő teljesítményt.

Az R-sorozat ikonikus „M” alakú légcsatornája és a kettős szemű fényszórók megmaradtak, de ezek a dizájnelemek mindegyike hangsúlyos, hogy hozzájáruljanak az agresszív, új generációs stílushoz. Az M-csatornában elhelyezett egylencsés fényszóró tovább fokozza a jéghideg megjelenést, míg a középső első spoiler szintén a fényszóró előtt helyezkedik el, hogy együttműködjön a oldalszárnnyal, miközben hozzájárul a vad külsőhöz.

Az Y-Trac alkalmazás felemeli a Supersport élményét, lehetővé téve a versenyzők számára, hogy javítsák pályamotorozásukat és teljesítményüket olyan eszközökkel, amelyek általában csak a profi versenyzők számára állnak rendelkezésre. A versenyzésből származó Y-Trac alkalmazás lehetőséget kínál a vezetési adatok naplózására és elemzésére professzionális szintű technológiával minden szintű versenyző számára, a kezdőktől a profikig.

Az R9 bevezetésével teljessé vált a Supersport kategória, amely a belépő szintű R125-től az A2 kategóriás R3-on, a középsúlyú R7-en és most az R9-en át az utcai kategóriáig tart, míg a mindig fontos R1 GYTR, R1 RACE, R6 GYTR és R6 RACE megtartja helyét a kínálatban, a pályára fenntartott magas szintű teljesítményükkel.

Fedezd fel az R9-et

R9

Kapcsolódó podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!