Lamborghini Temerario – Helló, Bonjour, Hola, Hej, Merhaba

Az új nagy teljesítményű villamosított járművet (HPEV) egy londoni helyszínen mutatják be az európai ügyfeleknek

Az új Lamborghini Temerario[1] november utolsó hetében Londonban mutatták be az európai vendégeknek, és sokak számára első lehetőséget kínáltak arra, hogy személyesen találkozzanak a Temerarioval, miután 2024 augusztusában globálisan debütált az USA Monterey Car Week-jén.

Több mint 700 meghívott mondta: ‘hello ’ a legújabb Lamborghini szuper sportautónak öt éjszaka rendezvényein, amelyeket a nyugat-londoni Ladbroke Hallban tartottak: egy történelmi autógyártó épület és ma élénk művészeti és kulturális helyszín. A Lamborghini menedzsment üdvözölte az Egyesült Királyságból, Franciaországból, Spanyolországból, Portugáliából, Skandináviából és Törökországból származó kereskedőket és ügyfeleiket, és a vendégek felfedezték a Temerario két változatát, valamint annak technológiai és teljesítményinnovációit, amelyek miatt ‘fuoriclasse ’: kiemelkedő, egy saját osztály.

Az egyik Temerario a matt Blu Marinus-ban és a második könnyű Alleggerita verzió a Verde Mercurius-ban az esti fogadások sorozatának középpontjában állt az Egyesült Királyság fővárosában. Az új Lamborghini modell debütálásakor először a Temerario-t Alleggerita változatban is kínálják a vágányvezetésre összpontosító tulajdonosok számára. A HPEV Lamborghini Temerario két példája, amely a Revueltoval együtt[2] és Urus SE[3] befejezi az olasz márkából származó három erős hibridizált modellcsaládot, amelyet hivatalosan az Automobili Lamborghini vezetők mutattak be, köztük Stephan Winkelmann elnök-vezérigazgató.

A Lamborghini jelentős és vonzó nemzetközi szuper sportautó-márvány, hatalmas márkájával, amelyet termékei vonzereje és sikere vállal,” 

– mondta Stephan Winkelmann. 

“Olaszok vagyunk, de valóban globálisak is, és kiváltság, hogy néhány európai piacunk ügyfeleit meghívjuk, hogy csatlakozzanak hozzánk erre az alkalomra az Egyesült Királyságban, az egyik jelentős értékesítési területünkön. A Temerario egy szuper sportautó a saját osztályában, és világszerte nagy érdeklődést vált ki az ügyfelek körében, akik lelkesen várják az új referencia-teljesítmény, teljesítmény és piaci jelenlétük átadását.”

A Lamborghini Temerario ötvözi mindkét világ legjobbjait: egy teljesen új hajtómű, amely kettős turbó 4,0 literes V8 motoron alapul, három elektromos motorral kombinálva, teljes hibrid teljesítménye 920 CV és 800 Nm nyomaték. Az első gyártású szuper sportautó, amely 10 000 fordulat / perc sebességet ér el, nyolc sebességfokozatán keresztül nagyon érzékeny ‘nyomatékkal töltött ’ lineáris progressziót eredményez, maximális égési teljesítménye 800 CV, 9000 és 9750 fordulat / perc között. Új kettős tengelykapcsoló-váltót építenek be, míg a versenyautókban általában használt sík főtengely biztosítja a nagy nyomatékot és a sima futást alacsony motorfordulatszám mellett, vonzó és érzelmi motor hanggal.

A gyorsulás 0-100 km / h (0-62 mph) mindössze 2,7 másodperc alatt érhető el, a maximális sebesség meghaladja a 340 km / h (211 mph) sebességet. A megnövekedett utas-kényelem és tágasság mellett egy új, nagy szilárdságú, ultra könnyű alumíniumötvözetből készült űrkeretrendszer 20% -kal növeli a torziós merevséget és hozzájárul a kivételes vezetési dinamikához. Az aerodinamikai terhelés, különösen a hátsó részen, jelentősen megnő, ha a Huracán EVO-hoz képest +118% -kal javult a hatékonyság, az Alleggerita verzióban pedig +158% -ra növekszik.  Az Alleggerita 12,65 kg-os súlycsökkentése a szokásos Temerario-hoz képest 25 kg-os megtakarításra növelhető további opcionális könnyű belső elemek és szén felnik révén.

Látva az új Lamborghini Temerario tiszta lapjának kialakítását, a vendégek felfedezték a Lamborghini Ad Personam programján keresztül elérhető gyakorlatilag végtelen személyre szabási lehetőségek néhány megjelenítését is, több mint 400 külső színnel, kiegészítő belső terekkel és egyéb speciális díszítési lehetőségekkel, amelyeket a a kézben lévő szakemberek.

[1] A járművet még nem kínálják eladásra, ezért nem tartozik az 1999/94 / EK irányelv hatálya alá. Az üzemanyag-fogyasztásra és a kibocsátásra vonatkozó adatok a típusjóváhagyási szakaszban vannak.

[2] A Revuelto fogyasztási és kibocsátási értékei; Üzemanyag-fogyasztás együttesen: 10,3 l / 100km (WLTP); Energiafogyasztás együttesen: 78,1 kWh / 100 km (WLTP); CO2-kibocsátás együttesen: 276 g / km (WLTP)

[3] Urus SE fogyasztás és kibocsátási értékek: Kombinált üzemanyag-fogyasztás: 2,08 l / 100 km. Kombinált energiafogyasztás: 39,5 kWh / 100 km. Kombinált CO2-kibocsátás: 51,25 g / km. Kombinált CO2 kibocsátási hatékonysági osztály: B. Kombinált üzemanyag-fogyasztás alacsony akkumulátorral: 12,9 l / 100 km. CO2 hatékonysági osztály alacsony akkumulátorral: G; (WLTP)

Kapcsolódó podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!