Az új Mercedes-AMG PureSpeed

Az exkluzív kis sorozat ünnepli világpremierjét

  • Radikális tervezési koncepció a Mythos sorozat elindításához
  • Megemlékezik a legendás versenyautók tervezési nyelvén
  • Intenzív vezetési élmény két ember számára
  • Szigorúan korlátozott, kiterjedt felszerelés

A szigorúan korlátozott Mercedes ‑ Benz Mythos sorozat első modelljeként a Mercedes-AMG PureSpeed (kombinált energiafogyasztás: 13,7 l / 100 km | kombinált CO ₂ kibocsátás: 312 g / km | CO ₂ osztály: G)[1] a Formula 1 ™ Abu Dhabi Nagydíjon ünnepli világpremierjét. A teljesen nyitott, kétüléses, tető vagy szélvédő nélküli autó kompromisszumok nélküli megvalósítása tisztelgés a versenyzéshez, és felejthetetlen vezetési élményt nyújt.

“A Mercedes-AMG PureSpeed a legközvetlenebb módja annak, hogy megtapasztalják a teljesítményt és a szórakozást a kormánynál. Az autó radikálisan nyitott kialakításának köszönhetően, tető vagy szélvédő nélkül, semmi sem választja el a vezetőt és az utasot az elemektől, lehetővé téve számukra, hogy érzékeikkel teljes mértékben értékeljék a járművet, az utat és a tájat. A feltűnő formatervezés újraértelmezi a legendás versenyautók elemeit, és lenyűgöző, időtlen sziluettet eredményez. Ily módon a PureSpeed összekapcsolja az AMG hagyományos erősségeit: nagyon érzelmi és nagyon nagy teljesítményű járművek, amelyek egy pillanat alatt és a kormány mögött inspirálják a – -et. ”

Michael Schiebe, a Mercedes-AMG GmbH és a Mercedes-Benz G-osztály és a Mercedes-Maybach üzleti egységek vezetője

A Mercedes-AMG PureSpeed izgalmas versenyautó-kialakításával, innovatív anyagaival és modern technológiájával ünnepli a Mercedes-Benz motorsport hagyományát. Az exkluzív kis sorozat szigorúan 250 modellre korlátozódik.

A Mercedes-AMG ONE hiperkocsi ihlette sportkocsi-tervezés

A Mercedes-AMG PureSpeed kialakítását az alacsony sziluett, a hosszú motorháztető és a nagyon alacsony elülső rész kombinációja jellemzi, jellegzetes cápa orrával. Széles levegőbemenetével, AMG betűkkel és sötét, krómozott Mercedes csillaggal a lágy orrán az elülső rész hasonlít a Mercedes-AMG ONE-ra. Ezen felül az autó aerodinamikailag optimalizált motorháztetővel rendelkezik. Az aerodinamikai csapat kiterjedt precíziós munkája az autó elülső és oldalsó részén található kicsi, részben átlátszó terelőkben is nyilvánvaló, amelyek megakadályozzák, hogy a turbulencia zavarja a vezetőt és az utasokat. Az autó alsó részén található aerodinamikai, élesen meghatározott látható szénszálas elemek erős kontrasztot teremtenek a felső rész érzéki, kerek formáival. A csomagtartó fedele és a hátsó diffúzor szintén aerodinamikailag optimalizálva vannak. Tervezésük figyelembe veszi a tető hiányát.

A 21 hüvelykes kovácsolt alumínium kerekek kialakítását az első és a hátsó tengely szénszálas burkolata jellemzi. A hátsó burkolatok teljesen bezárva vannak, hogy kevesebb legyen a levegőállóság. Az első burkolatok nyitva vannak az első légáramlás és a fékhűtés optimalizálása érdekében. Az elülső rész 275/35 R 21 gumiabroncsokkal rendelkezik, 9,5 J x 21 hüvelykes felniken; a hátsó rész 305/30 R 21 gumiabroncsot használ 11,0 J x 21 hüvelykes felniken.

A tervező csapat precíziós munkája az oldalsó küszöbön is látható, aero flicsekkel. A széles nyomtávú hátsó kerekek feletti izmos vállak beleolvadnak az elegáns csomagtartó fedelébe és a széles hátsó köténybe.

HALO rendszer az A-oszlop helyett

Egy másik kiemelés a HALO rendszer, amelyet az autó a hagyományos A-oszlop helyett használ. Ezt az elemet a motorsport első osztálya ihlette, és 2018 óta része minden Formula 1 ™ járműnek. Baleset esetén megvédi a vezető fejét. A Mercedes ‑ AMG PureSpeed biztonsági rendszere robusztus cső alakú acél tartóból áll. A szétválasztott biztonsági funkció szilárdan rögzítve van az autó héja felépítéséhez. Az aerodinamikailag optimalizált alkatrész mindkét utasot védi; mint ilyen, az autó utasai mögött elbomlik. A borulás hatása elleni védelmi rendszernek két merev gördítőruda is van, amelyeket az aerodinamikai gombócok alatt rejtenek. Ezek az alkatrészek szintén a héj szerkezetének részei. Érdekes részletként a HALO alján közvetetten keskeny LED-csíkok világítanak, és a környezeti világítást új szintre emelik.

Két aerodinamikailag optimalizált sisak is van, amelyeket kifejezetten a Mercedes-AMG PureSpeed számára terveztek és gyártottak. Az autó színében vannak, és kaputelefon-kommunikációs rendszerrel rendelkeznek. A sisakok lehetővé teszik a vezető és az utas számára, hogy egyértelműen kommunikáljon, még nagy sebesség mellett is. Kiegészítő funkcióként az okostelefonok párosíthatók a kaputelefon-rendszerrel, lehetővé téve a sofőrnek és az utasnak, hogy telefonon beszéljen és zenét hallgasson a sisakok ’ hangszóróin keresztül.

Tisztelgés a legendás Mercedes modellek számára

Számos más szolgáltatás is tisztelgés a motorsport számára. Az ülések mögött található két gombóc az AMG emblémát viseli, és olyan legendás versenyautókra emlékeztet, mint például a 300 tükörreflexes tükörreflexes autó, az autó, amelyet Stirling Moss és Denis Jenkinson vezettek a győzelemre az 1955-ös Mille Miglia-n (1000 mérföldes verseny) Olaszországban. Megfelelően a PureSpeed exkluzív ezüst nyíllal érkezik misztikus ezüst magnóban.

Az opcionális motorsport stíluscsomag olyan kiviteleket kínál, amelyek a Le Mans vöröstől a grafitszürkéig terjednek, fekete AMG mintázattal. Ez utóbbi tisztelgés a Mercedes színének, amely pontosan 100 évvel ezelőtt nyerte meg a szicíliai Targa Florio versenyt. Az autó piros színű volt, olyan színű, amelyet akkoriban csak olasz gyártók használtak. A német versenyautók viszont hagyományosan fehérek voltak. A piros felület célja az volt, hogy megakadályozza az olasz motorsport tifosi-t abban, hogy akadályozza a német autót. A terv működött: Christian Werner mellett a kormánynál a 10-es számú Mercedes 2 literes versenyautó volt az első, amely átlépte a célvonalat. A 100 évvel ezelőtti győzelem emlékére a motorsport stíluscsomagja ‘10 ’ -et tartalmaz az első szárnyon.

Kéttónusú szín és berendezés koncepció

Klasszikus kéttónusú színével és kristályfehér / fekete berendezéssel, a belső tér további kiemeléseket ad. Az AMG Performance ülések speciális bőrborítással és egyedi dekoratív öltéssel az exkluzív optika mellett optimális oldalsó támaszt nyújtanak. Áramló vonalakkal való tervezésüket az autó körül áramló levegő ihlette. A fűtött több kontúros ülések növelik a kényelmi szintet. Az ülések mögött található terület szénszál. A hátsó beépített bőrpárnák folytatják az ülések ’ áramló vonalait, míg a mély halom AMG padlószőnyegek visszhangzik az ülések ’ színét, kialakítását és dekoratív varrását. Az ajtó küszöbén bőr is kárpitozott. Az AMG Performance kormánykerék szisztematikusan folytatja a kéttónusú belső koncepciót.

Egy másik belső kiemelés az IWC Schaffhausen által tervezett egyedi analóg óra. Kiemelkedően a műszerfal közepére helyezkedik el, egy csepp alakú, fényes fekete házban, látható szénszálból készült alapon. Az óra alapja kifinomult kialakítású, ami miatt az óra lebeg. A prémium kronométernek PureSpeed speciális tárcsa van az AMG rombival. Az optimális láthatóság érdekében a tárcsa alkonyatkor és sötétben világít. A jellegzetes előlap aláhúzza a vizuális affinitást a legendás IWC Ingenieur kollekcióval. A 15 hangszóróval és 1170 wattos rendszerteljesítményű Burmester High-End 3D Surround hangrendszere hiteles hangélményt nyújt, hasonlóan a nyári szabadtéri fesztiválhoz. A középső konzol jelvénye a ‘250-ből 1 ’ felirattal jelzi, hogy a modell a szigorúan korlátozott Mythos sorozat része.

Annak érdekében, hogy megvédje az autót a rossz időjárástól, például esőtől vagy viharoktól parkoláskor, alapkivitelben védő időjárási takaró is rendelkezésre áll. A belső terek fölé nyújtják, beleértve a HALO-t is, és a kerékívívekhez hagyományos módon rögzítik. Minden ügyfél kap egy egyedi gyártású, PureSpeed speciális AMG beltéri autó borítót is. A könnyálló szintetikus szálak lélegző külső bőrével és a flanel antisztatikus belső szövetével védi az autót a garázsban lévő portól és karcolásoktól.

A cikknek még nincs vége!
Lapozz a következő oldalakra!