DS N°8

  • kh_010b
  • 2024_12_NEW_DS_SIDE_ETERNAL_BLUE_ALCANTARA
  • 2024_12_NEW_DS_SIDE_BASALT_BLACK_NAPPA_LEATHER
  • 2024_12_NEW_DS_SIDE_ALEZAN_BROWN
  • 2024_12_NEW_DS_SEAT_PEARL_GREY_ETERNAL_BLUE
  • 2024_12_NEW_DS_SEAT_ETERNAL_BLUE_ALCANTARA
  • 2024_12_NEW_DS_SEAT_BASALT_BLACK_NAPPA_LEATHER
  • 2024_12_NEW_DS_SEAT_ALEZAN_BROWN
  • 2024_12_NEW_DS_ROW_TWO_PEARL_GREY_ETERNAL_BLUE
  • 2024_12_NEW_DS_ROW_TWO_ETERNAL_BLUE_ALCANTARA
  • 2024_12_NEW_DS_ROW_TWO_ALEZAN_BROWN
  • 2024_12_NEW_DS_REAR_LIGHT_SIGNATURE
  • 2024_12_NEW_DS_REAR_DS_LIGHTBLADE
  • 2024_12_NEW_DS_NECKWARMER
  • 2024_12_NEW_DS_WIDE_SLIM_FLOATING_SCREEN
  • 2024_12_NEW_DS_X_SHAPE_STEERING_WHEEL_ALEZAN_BROWN
  • kh_003d
  • DS_No.8_Luminascreen
  • DS_N8_PLATEFORME_006_B
  • DS_N8_PLATEFORME_005_B
  • DS_N8_PLATEFORME_005_A
  • DS_N8_PLATEFORME_004_B
  • DS_N8_PLATEFORME_003_B
  • DS_N8_PLATEFORME_002_B
  • DS_N8_PLATEFORME_001_B
  • D85_2022 (2)
  • D85_2022 (1)
  • 2024_12_NEW_DS_X_SHAPE_STEERING_WHEEL_ETERNAL_BLUE
  • 2024_12_NEW_DS_X_SHAPE_STEERING_WHEEL_BASALT_BLACK
  • 2024_12_NEW_DS_INTERIOR_PEARL_GREY_ETERNAL_BLUE
  • 2024_12_NEW_DS_INTERIOR_NIGHT
  • 2024_12_NEW_DS_DOOR_ALEZAN_BROWN
  • D85 com_34 av_tom_05
  • D85 com_34 av_tom_02
  • D85 com_34 ar_tom_01
  • 2024_12_NEW_DS_SIDE_PEARL_GREY_ETERNAL_BLUE
  • 2024_12_NEW_DS_INTERIOR_BASALT_BLACK_NAPPA_LEATHER
  • 2024_12_NEW_DS_DOOR_ALCANTARA
  • 2024_12_NEW_DS_X_SHAPE_STEERING_WHEEL_BASALT_BLACK
  • DS_N8_PLATEFORME_007_A
  • DS_N8_PLATEFORME_006_A
  • DS_N8_PLATEFORME_004_B
  • DS_N8_PLATEFORME_003_B
  • DS_N8_PLATEFORME_002_B
  • 2024_12_NEW_DS_DOOR_BASALT_BLACK_DS_CANVAS
  • 2024_12_NEW_DS_DOUBLE_DECK_CONSOLE
  • 2024_12_NEW_DS_INTERIOR_ETERNAL_BLUE_ALCANTARA
  • 2024_12_NEW_DS_INTERIOR_BASALT_BLACK_DS_CANVAS
  • 2024_12_NEW_DS_INTERIOR_ALEZAN_BROWN
  • 2024_12_NEW_DS_FRONT_LIGHT_SIGNATURE
  • 2024_12_NEW_DS_FRONT_ DS_LIGHTBLADE_2
  • 2024_12_NEW_DS_FRONT_ DS_LIGHTBLADE_1
  • 2024_12_NEW_DS_EXTERIOR_05
  • 2024_12_NEW_DS_EXTERIOR_04
  • 2024_12_NEW_DS_EXTERIOR_03
  • 2024_12_NEW_DS_EXTERIOR_02
  • 2024_12_NEW_DS_EXTERIOR_01
  • 2024_12_NEW_DS_EXTENDED _DUOTONE
  • 2024_12_NEW_DS_DS_LUMINASCREEN
  • DS_N8_PLATEFORME_001_A

MEGHÍVÁS ELEKTROMOS UTAZÁSRA

  • A DS AERO SPORT LOUNGE koncepció által inspirált DS N°8 a DS Automobiles új zászlóshajója. Kifogástalan minőség, megnövelt hatótávolság és abszolút kényelem teszi a legnagyobb nyugalmat biztosító elektromos autóvá.
  • A karizmatikus, karcsú és elegánsan suhanó elektromos DS N°8 egy új SUV Coupé formát testesít meg. 750 km-es kombinált (WLTP ciklus), és több mint 500 km-es autópálya hatótávolsággal büszkélkedhet, melyek a kategóriában kimagasló számok, köszönhetően a figyelemre méltó 0,24-es Cw-értéknek.
  • A DS N°8 pilótafülkéje újradefiniálja a kényelemre vonatkozó szabványokat, és az utazás új francia művészetét testesíti meg. Fejlett csatlakoztathatósága a mesterséges intelligenciára támaszkodik, hogy még zökkenőmentesebbé és magával ragadóbbá tegye az autós élményt.
  • A DS N°8 akár 350 lóerővel és 2 vagy 4 kerék meghajtással lesz rendelhető, Európában 2025 közepétől kerül forgalomba.

DS N°8: A MÁRKA ÚJ ZÁSZLÓSHAJÓJA

A legnagyobb nyugalmat biztosító elektromos autó egy DS Automobiles alkotás. A DS 3, DS 4, DS 7 és DS 9 után a DS N°8 egy új korszak kezdetét jelzi. A DS N°8 a márka – és tágabb értelemben a Stellantis csoport – Európában forgalmazott modelljei közül az első, amely kizárólag tisztán elektromos változatban készül.

Egy olyan időszakban, amikor az iparágunk forradalmi változásokon megy keresztül, a DS Automobiles élen jár a villamosítási stratégia felgyorsításával. A DS N°8-assal a márka részese az energiafordulatnak, fenntartható és kompromisszumok nélküli mobilitást kínálva, a francia “Art du voyage” szellemében. A DS Automobiles munkatársai olyan anyagokat és technológiákat választottak, amelyek a DS N°8-at ebben a dimenzióban pozícionálják..”

Olivier François, a DS Automobiles vezérigazgatója

A DS Automobiles ezzel a leleplezéssel új elnevezési filozófiát vezet be. A „N°” a számok francia írásmódjára utal, amely az eleganciát és az időtlenséget testesíti meg. Emellett a „° ” az autó hátsó részén egy gyémántot formáz, utalva a DS Automobiles DNS-ére. Ez a megközelítés összekapcsolja a meglévő termékcsalád neveit a jövőbeli modellekkel, megtartva a számokat, de a „N°”-val merészebb logikát vezet be. A DS Automobiles jövőbeli modellpalettája ezt az új elnevezési koncepciót fogja követni. A DS N°8 esetében a 8-as szám példátlan a DS Automobiles számára. A végtelen jelre emlékeztető alakja az egyensúlyt és a nyugalmat jelképezi. A márka identitásának erősítése érdekében az autó hátulján a „DS AUTOMOBILES” felirat lesz látható, melyet a „N°8” típusjelzés egészít ki.

DS N°8: ALACSONY LÉGELLENÁLLÁSÚ MODELL

A DS AERO SPORT LOUNGE koncepció által inspirált DS N°8 a francia karosszériaépítés progresszív megközelítését mutatja be. A DS N°8 egy olyan modell, amely az aerodinamikai hatékonyságra koncentrál. Ez a hatékonyságra való törekvés inspirálta a formaterv feszes és nyúlánk vonalait. A DS N°8 teljes összhangban van az 1955-ben bemutatott eredeti DS avant-garde jellegével, az 1970-ben bemutatott SM modellel és a 2014-es megalakulása óta a márkát mozgató úttörő szellemiséggel.

A kifinomultságtól és technológiától duzzadó DS N°8 dizájnja a jövőbe mutat, és a francia “Art du voyage” manifesztuma. A DS N°8 formája egyedülálló aerodinamikája révén hosszú távolságok megtételére invitál. A mindössze 0,24-es Cw-értéke és a 0,64-es CdA értéke a kategória legjobbjai közé tartozik. A DS N°8 tökéletesen tükrözi ezeket az aerodinamikai jellemzőket sima vonalvezetése révén, amely szabaddá teszi a levegő áramlását az autó karosszériája körül. A karosszéria minden egyes részét szélcsatornában tökéletesítették. Az aerodinamikai fejlesztések 15 dm² megtakarítást jelentenek az SCx-ben, azaz 60 km-es WLTP és 75 km-es autópálya hatótáv-növekedést. Ezt a technikai bravúrt a külső dizájn vonzerejének bármiféle kompromisszuma nélkül sikerült elérni.

A DS N°8 egyszerre karizmatikus, erőteljes első és hátsó identitással, és elegáns, hiszen a Fastback profil letisztultságát a hátsó ajtóig tartó, áramló tetővonal hangsúlyozza. A DS N°8 tervezői az SUV kupék evolúcióját képzelték el, amelyet egy hatékony, elegáns forma és egy látványos, high-tech fényszignatúra illusztrál.“

Thierry Metroz, a DS Automobiles formatervezési igazgatója

A DS N°8 külső méretei rendkívül kiegyensúlyozottak: hossza 4,82 méter, szélessége 1,90 méter, magassága pedig mindössze 1,58 méter.

DS N°8 látványos fényjátékkal igéz

A DS N°8 orr-részén innovatív és magával ragadó világítással rendelkezik.

A DS LUMINASCREEN megvilágított hűtőrács, amely az autóipar világában újdonságnak számít, megvilágított függőleges vonalakkal és megvilágított DS logóval rendelkezik.

A három modulból álló fényszórókat 8 Clous de Paris motívumot ábrázoló LED határolja, amelyek a belső kárpitok guilloche-mintáját idézik.

A DS LIGHTBLADE fények teszik teljessé ezt a jellegzetes megjelenést. V-alakú elrendezésük, amely először a DS E-TENSE PERFORMANCE tanulmányon jelent meg, kijelöli az autó helyét az úton, annak szélességét és tekintélyparancsoló megjelenését hangsúlyozva. A DS Automobiles többi modelljéhez hasonlóan a vékony és megnyújtott DS LIGHTBLADE fények függőlegesen helyezkednek el. A lökhárító oldalsó íveibe integrálva hozzájárulnak a DS N°8 aerodinamikájához is, mivel optimalizálják az első kerekek felé irányuló légáramlást.

A DS N°8 az első olyan modell a DS kínálatában, melyen hátul függőlegesen elhelyezett fényszórók jelennek meg. A DS AERO SPORT LOUNGE által inspirált lámpa az elülső, emblematikus függőleges fényszalagot idézi, így a DS N°8 több mint 100 méterről azonnal felismerhetővé válik. A hátsó lámpák belső oldalán található pikkelymintázata immár 3 D hatású, így még különlegesebb látványt nyújt.

A DS N°8 különleges kéttónusú fényezése

A DS N°8 tervezésénél finom egyensúlyt hoztak létre a fluid és érzéki oldalsó felületek, és az elülső és hátsó részeken megjelenő cizellált, éles vonalak kontrasztjával. A DS AERO SPORT LOUNGE-hoz hasonlóan a kiterjedt kéttónusú színösszeállításban is mélyfekete színt használnak. Ez a szín jelen van a tetőn, folytatódik a motorháztetőn, és egészen a hűtőrácsig tart. Ez a kiterjesztett kéttónusú szín kiemeli a karosszéria karakterét és eleganciáját, és a francia karosszériaépítés fénykorára utal. A kéttónusú motorháztető fekete felületének létrehozásához használt Paintjet technológia világújdonság a sorozatgyártásban. A felhordási folyamatnak köszönhetően nincs szükség a sütési fázisra, így csökkentve az üvegházhatású gázok kibocsátását.

Öt szín áll rendelkezésre, köztük három új szín: TOPAZE BLUE, PALLADIUM GREY és ALBATRA WHITE, a többi szín mellett: CRISTAL PEARL és BLACK PERLA NERA.

A DS N°8 sziluettjét a léghatékonyság érdekében tervezték

A DS N°8 sziluettje feszes, nyújtott és karcsú profilú, amelyet a spoilerrel ellátott hátsó ajtóig húzódó tetővonal emel ki. Ez utóbbi optimalizálja a légörvényt, 3 dm² nyereséget eredményezve, ami hatótávban 12 km WLTP-nek vagy 15 km-nek felel meg autópályán.

Nagyvonalú, 2,90 m-es tengelytávjával és 15,5 cm-es hasmagasságával a DS N°8 optimalizálja a légáramlást, és kivételes, akár 750 km-es hatótávolságot kínál. Az elülső motoros süllyesztett kilincsek a karosszéria színére fényezettek, míg a hátsó kilincsek az ajtóoszlopokba vannak integrálva.

Ezt az „aero-hatékonyságot” olyan technológiai elemek egészítik ki, mint a szabályozott légbeömlő nyílások, az első lökhárítóba integrált mozgatható szárnyak. Zárt állapotban ezek a hagyományos légbeömlőkhöz képest 95%-os aerodinamikai nyereséget biztosítanak (+18 km WLTP / +22 km autópályán), és további 40%-ot a konkurens rendszerekhez képest. Ez a teljesítmény elsősorban a lökhárítóban elfoglalt előretolt helyüknek köszönhető, amely megakadályozza a motorháztető alatti légáramlást. Meg kell jegyezni, hogy a motorháztető különösen alacsonyan húzódik, szintén a hatótávolság optimalizálása érdekében.

A nagyméretű kerekek (740 mm átmérőjűek) egyedi megjelenést kölcsönöznek a járműnek. A 21 colos kovácsolt keréktárcsákat úgy tervezték, hogy ötvözzék a könnyűséget és a szilárdságot. Súlyuk 6 kg-mal kevesebb, mint a 20 colos kerekeké, ami jelentős megtakarítást jelent a rugózatlan tömegben a kényelem javára. A 19 colos kerekek különösen hatékonyak, aerodinamikai betétjeikkel 1 dm²-t takarítanak meg, ami 4 km WLTP-nek és 5 km-nek felel meg autópályán.

A DS N°8 teljesen áramvonalas alváza 3,5 dm²-rel járul hozzá az SCx optimalizálásához (14 km WLTP vagy 18 km autópályán).

A cikknek még nincs vége.
LAPOZZ A KÖVETKEZŐ OLDALRA!