A Bugatti világrekorder autóinak első alkalommal történő egyesítése

A 453,91 km / h az új, legnagyobb sebességű világrekord egy nyitott autó számára. A németországi ATP Automotive Testing Papenburg GmbH pályaszakaszán, november 9-én érte el
th – egy nap, amelyet immár halhatatlanná tettek a Bugatti és az autóipar történetében. Hihetetlen futásának végén az egy-egy W16 Mistral ¹ World Record Car visszatért a dedikált csapathoz, amely lehetővé tette, hogy megismerje az általuk összeállított történetet. De mielőtt a mérföldkő napja megtörtént, a W16 Mistral visszatért a – pályára, és csatlakozott három világrekordot meghatározó elődjéhez, egy ikonikus pillanatban Bugatti történetében.

A négy autó együttesen képviseli az innováció legtisztább lényegét –, amely nemcsak a Bugatti gépek fejlődését mutatja be, hanem a mérnöki lehetőségek bővülő határait és a közvetlen teljesítmény egyre növekvő elsajátítását is. A Veyron 16.4 Super Sport világrekord kiadása; Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse világrekord kiadás; Chiron Super Sport 300 +²; és most a W16 Mistral világrekord autó – mind egyedülálló szerepet játszottak a helyük és a Bugatti páratlan örökségének megőrzésében az autó történetében.

A páratlan elegancia és kegyelem gyönyörű, bonyolult történetére építve, amely a 20. év elején nyúlik visszath században a Bugatti új világba lépett be –, amelyet egy rekord-meghódító teljesítmény-törekvés határoz meg. Ez egy mese, amelyet az évtized fordulóján, 2010 júniusában indítottak el, olyan eredményekkel, amelyek újradefiniálták a világ sebesség-felfogását.

A közúti gyártású autókra vonatkozó szabálykönyv átírása

Egy napsütéses napon, a németországi Ehra-Lessien bizonyítóhelyén, a Veyron 16.4 Super Sport World Record Edition kiadására állították fel a színpadot, hogy páratlan szándéknyilatkozattal vezessen be a Bugatti alkotásának új évtizedébe.

A Bugatti első Pilote Officiel, Pierre-Henri Raphanel számára ez volt a nap, amikor a motorsport és a nagy teljesítményű vezetés – területén szerzett gazdag szakértelmére támaszkodott, feltételezve, hogy egy egyedi jármű irányítása a módosított, 1200 PS verzió erejével van felszerelve. a Veyron W16 motorja. A Veyron 16.4 Super Sport négy továbbfejlesztett turbófeltöltővel és nagyobb közbenső hűtővel látta el, hogy a Veyron alvázát szintén átfogóan átalakították –, hogy rögzítse annak hatását az autóiparra.

A Bugatti világvezető mérnökeinek figyelemre méltó eredménye nyilvánvalóvá vált Pierre-Henri félelmetesen gyors világrekord-töréses futásával, amelyben példátlanul 431,07 km / h sebességet ért el. Ez egy olyan eredmény, amelyet megtiszteltek azáltal, hogy az első öt produkciós Super Sports-ot saját speciális sorozatukkal – a World Record Editions – -el adták meg, amely ugyanolyan konfigurációval rendelkezik, mint a rekordmeghatározó jármű, és lehetővé tette a Bugatti ügyfelek számára, hogy megtapasztalják a törekvés szellemét. létrehozta őket.

A lehetőségek új világának megnyitása

Az ilyen nagysebességű rekordok nemcsak a zárt pilótafülkével rendelkező járművek megőrzését jelentették. 2013-ban, a Bugatti, hűen a kompromisszumok nélküli találmányok etoszához, 2013-ban a kifinomult mérnöki szakértelmét nyitott járművekre fordította. A Veyron Super Sport platform alapján a Veyron 16.4 Grand Sport Vitesse World Record Edition volt az eredmény. Anthony Liu kínai vállalkozónak és szenvedélyes versenyzőnek a lélegzetelállító gépet az Ehra-Lessien – megszentelt területeire kellett eljuttatnia, kitartó elhatározással, hogy megmutassa azokat a magasságokat, amelyekbe a mesteri mérnöki munka alapvető vezetési élményt nyújthat.

A szabadtéri teljesítmény hatalmas fizikai erői aprólékosan kidolgozott mintát igényeltek a megszelídítéshez. Az elemekhez nyitott pilótafülkével megerősített szén-monokokkot készítettek a legmagasabb torziós merevség biztosítása érdekében, míg a testreszabott tető spoiler és a bonyolultan kialakított szélvédő biztosította a légáramlás optimális kezelését nagy sebességgel.

A Molsheim mérnökök ’ szenvedélyének és odaadásának gyümölcse Ehra-Lessienben jött, Anthony elérte a 408,84 km / h – értéket, és újabb világrekordot állított fel a sátor számára. Ahogy a nyitott pilótafülke-gépjárműipar birodalmát meghódították, nyolc World Record Edition járművet hoztak létre, amelyek az aláírásban kéthangú fekete és narancssárga festékkel ragyogtak, amelyek a Bugatti világrekordjának tisztelt szimbólumává váltak.

A maximális sebesség elérése a végső magasságokba

Mivel Bugatti a világrekord-verés eredményének utánozhatatlan történetét hozta létre, 2019 nyarán az autóipari teljesítményt olyan szintre kellett vinni, amelyet széles körben lehetetlennek tartottak.

A Chiron Super Sport 300 + volt a gép, amelyet a kerekektől felfelé alaposan megterveztek, hogy megvalósítsák ezt a hatalmas teljesítményt. A továbbfejlesztett hőkezelő rendszerrel felszerelt 8,0 literes, quad-turbó, 1600 LE motor képviselte a Bugatti ikonikus W16 remekművének példáját. A kiterjesztett ‘longtail ’ karosszéria, amely a modellre vonatkozik, nagyobb aerodinamikai hatékonyságot biztosított, 40% -kal csökkentve az aerodinamikai elakadást.

A tökéletességre tervezték és készen álltak az emberi törekvések felfogásának újradefiniálására, Andy Wallace Bugatti Pilote Officiel kezében az autó megdöbbentette az autóipart. A történelem során először egy sorozatgyártású autó megtörte a – 300 mph-os akadályt, hivatalosan elérve egy monumentális 490,484 km / h sebességet.

A Chiron Super Sport 300 + kiadás 30 egysége megerősíti egy autó örökségét, amely az autóipari történelem évkönyveiben marad az örökkévalóságig. A Jet Black expozíciós szénszálból készült, két Jet Orange versenycsíkkal, a gép hosszában, a World Record Cars szelleme tovább folytatta a – -et a Bugatti innováció új évtizedének csúcsán.

Rekordverő mester létrehozása

A három világrekordos autó ’ eredményeinek nagysága ellenére a Bugatti csapata nem állt meg páratlan sebesség iránti törekvésein. Ahogy a változás szele a W16 motor történetében áradt, így eljutott a végső Bugatti W16 remekműhöz: a nyitott W16 Mistralhoz.

A dél-franciaországi egyedülálló szélnek nevezték el, amely az évszakok változását hirdeti. Ez egy olyan jármű, amelyet a Bugatti W16 modelljeinek örökségének tiszteletére hoztak létre. A természeti jelenséghez hasonlóan létezése a kaland, a félelem, a nosztalgia és a várható várakozás elsöprő érzéseit idézi elő. Mind az elődeinek tiszteletben tartása, mind az új rekordszintű pálya felkutatása érdekében a W16 Mistral World Record Car-t úgy hozták létre, hogy befejezze a végső Bugatti innováció kvartettjét. – újabb nyílt világrekord-megszakítót maratott a Bugatti történetébe.

A W16 Mistral elején lévő ikonikus Bugatti patkórácstól a hátsó hatalmas diffúzorig a levegő bonyolultan kialakított funkciókon keresztül és azok felett fut, amelyek célja az erő kihasználása. A 8,0 literes 16 hengeres motor hatalmas 1600 LE-jével kombinálva a jármű célja, hogy zökkenőmentesen szeletelje a levegőt, miközben valóban elemi nyitott vezetési élményt nyújt.

Ilyen volt a gyártósorozatú autó tervezésének bonyolultsága és aprólékos tervezése, hogy a W16 Mistral World Record Car futtatásához nagyon kevés módosítást igényelt; mivel a karosszéria rései el vannak takarva az optimalizált légáramlás érdekében, a felfüggesztést kevesebb légállóságra állították be, és a sebességkorlátozót eltávolították a motor teljes teljesítményének felszabadítása érdekében, a járművet úgy állították be, hogy története legyen.

Minimális finomhangoló optimalizálással, a vénáin áthaladó világrekord-autók szellemével és Andy Wallace tapasztalatával a kormánynál felfegyverkezve, így a W16 Mistral World Record Car november 9-én Papenburgban vezette világrekordját.th. És az egyedülálló autó ügyfelével és a Bugatti vezető vezetõjével együtt Andy a Bugatti és az autóipar történetét ismét – -vé tette, és hihetetlenül 453,91 km / h sebességgel haladta meg az elõzõ nyitott világrekordot.

Christophe Piochon, a Bugatti Automobiles elnöke tükrözte a figyelemre méltó mesét és a jelenlévő világrekord autókat:

“2010-től napjainkig a Bugatti a legnagyobb sebességű világrekord-kísérletekkel ünnepelte modern korszakának ikonjait. A Veyron-tól a Chironig és most a W16 Mistralig a Bugatti tervező csapatainak páratlan szenvedélye és elkötelezettsége látta a W16 korszakát, amelyet monumentális eredmények határoztak meg. Az itt összegyűlt világrekordos autók látása valóban érzelmi pillanat számomra; ezekhez a projektekhez való hozzájárulás hihetetlenül különleges része volt a Bugatti-i karrieremnek, és önmagukban úttörők. – kibővítik az utolsó világrekord-teljesítmény által meghatározott horizontot, és törekvéseinket még nagyobb magasságokba veszik. A W16 világrekordos autó csatlakozik a The Singh Collection – híres társaságához, amelynek tisztelegünk egy ilyen hihetetlenül lenyűgöző, történelemkészítő járműcsoport létrehozásáért.A Bugatti világrekordos autók összehasonlíthatatlanok abban, amit elértek –, és ezért a szó minden értelmében Bugatti járművek. ”

Christophe Piochon – A Bugatti Automobiles elnöke

Kapcsolódó podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!