A Bentley felülvizsgálja a Beyond100+ stratégiai prioritásokhoz igazított regionális megosztási struktúrát
- A Bentley üzleti tevékenységeinek csoportosítása az Egyesült Királyságban, Európában, a Közel-Keleten, Indiában és Afrikában az újonnan kidolgozott EMEA régió alatt
- Az új régió 95 kiskereskedelmi partnerből áll 41 piacon, és a globális értékesítési volumen egyharmadát képviseli
- Az üzleti tevékenységek ésszerűsítésére és a szinergiák maximalizálására irányuló felülvizsgált struktúra
- Az új regionális részleget Richard Leopold, az EMEA regionális igazgatója vezeti
A Bentley Motors bejelenti üzleti tevékenységeinek az Egyesült Királyságban, Európában, a Közel-Keleten, Afrikában és Indiában történő összehangolását egy kombinált régióvá, amely most az EMEA régióvá válik és a luxusmárka legnagyobbja.
41 piacon 95 kiskereskedelmi partnerből áll, és a márka globális értékesítési volumenének körülbelül egyharmadát képviseli.
Az új régió vezetõje Richard Leopold, a regionális igazgató, aki több mint 17 éves tapasztalattal rendelkezik a Bentley Motors-szal és mélyen megérti a bonyolult regionális piacokat, és már az új regionális struktúra alapján irányította az egyes piacokat.
Hozzáteszi: “Nagyon izgatott vagyok, hogy továbbra is szorosan együttmûködünk kiskereskedelmi partnereinkkel az üzleti növekedés ösztönzése érdekében az Egyesült Királyságban, Európában, a Közel-Keleten, Afrikában és Indiában ezen új leple alatt. Ez az utazás nem csak a Beyond100 + stratégiánkhoz igazított új modellek bevezetésére összpontosít, hanem hangsúlyozza a hálózat fejlesztését és az ügyfelek tapasztalatainak emelését a világ legnagyobb egyetlen régiójában. „