A Mercedes-Benz a Szilícium-völgyben ünnepli az autóipari innováció 30 évét
- A Mercedes-Benz volt az első autógyártó, amely 30 évvel ezelőtt létrehozta a K + F központot a Szilícium-völgyben
- Mercedes-Benz Research & Development North America, Inc. (MBRDNA) lenyűgöző csúcstechnológiai portfólióval rendelkezik, amelyek közel 100 amerikai szabadalommal zárultak le, amelyeket a Mercedes ‑ Benz és kapcsolt szervezetei ítéltek oda.
- Manapság egy több mint 600 alkalmazottal rendelkező erőmű hat amerikai helyszínen úttörő szerepet játszik Észak-Amerikából a Mercedes-Benz számára a legkívánatosabb technológiákban.
Mercedes-Benz Research & Development North America, Inc. (MBRDNA), a Szilícium-völgyben székhellyel rendelkező Mercedes-Benz AG kutatási és fejlesztési leányvállalata, büszkén ünnepelte az autóipari innováció páratlan technológiai fejlődésének 30 éves évét. A leányvállalat története a nyomvonalas iparág első osztályú – első autógyártójának története iPod zenei navigáció, az első német prémium autógyártó, amely az Apple-t hozta “CarPlay ” az iPhone-on alapuló infotainment rendszer autókba, az első autógyártó az Egyesült Államokban, amely elindította a Google “Küldés autóra ”funkcionalitás a járműben, és legutóbb az első ChatGPT integráció a kiválasztott Mercedes-Benz modellekbe az MBUX segítségével. Az MBRDNA három évtizede forradalmi ötletek inkubátoraként szolgált, amelyek átalakították az autóiparot.
“Az innováció a DNSünk középpontjában. Az MBRDNA már 30 éve szerves szerepet játszik a leginnovatívabb technológiák és a Mercedes-Benz mérnöki kiválóságának kombinálásában. Többek között szüntelen erőfeszítéseiknek köszönhetően készen állunk 2025-re – és az elkövetkező évekre. És a sarkon van a CLA és az MB.OS, hogy bebizonyítsuk. ”
– Ola Källenius, a Mercedes-Benz Group AG igazgatóságának elnöke
Az MBRDNA-t először 1994-ben hozták létre, egyértelmű küldetésével, hogy kapcsolatot létesítsen és együttműködési projekteket szervezzen az Egyesült Államok más kutatóintézeteivel, és megfigyelje a technológiai fejleményeket a helyszínen. Az MBRDNA az információs technológiára és a mikroelektronikára való korai összpontosítása óta úttörő erővé vált, ahol a német mérnöki kiválóság konvergál a Szilícium-völgy átalakító innovációs kultúrájával.
Manapság az MBRDNA kulcsszerepet játszik a Mercedes-Benz technológiai vezetésének megszilárdításában, különösen az autonóm vezetés, az AI tapasztalat, az e-meghajtás és a fejlett külső kialakítás területén. Az MBRDNA innovatív lábnyoma hat stratégiai helyszínt ölel fel Észak-Amerikában – Ann Arbor és Farmington Hills, Michigan, Seattle, Washington, valamint Kalifornia egész területén, Sunnyvale, Long Beach és Carlsbad –, ahol több mint 600 látnok előmozdítja a márka örökségét. a mérnöki kiválóság. Ez a 30 éves mérföldkő nem csupán az idő jelzője, hanem tisztelgés az MBRDNA elkötelezettségében az Észak-Amerikában a Mercedes ‑ Benz számára legkívánatosabb autók tervezése és tervezése iránt.
“Globális kutatási és fejlesztési hálózatunk fontos szerepet játszik a világ legkívánatosabb autóinak létrehozásában. Manapság a digitalizálás és a hajtás villamosítása forradalmasítja, hogy ez mit jelent. Az MBRDNA lehetővé teszi számunkra, hogy megismerjük a Szilícium-völgy egyedülálló ökoszisztémáját, a technológiai óriások, az induló vállalkozások és a világhírű egyetemek területén. Ez segít bennünket abban, hogy felfedezzük azokat a módszereket, amelyekkel az AI javíthatja ügyfeleink tapasztalatait ’ az automatizált vezetéstől a hiper-személyre szabásig.”
– Markus Schäfer, a Mercedes-Benz Group AG igazgatótanácsának tagja, technológiai igazgató, fejlesztés és beszerzés
30 éves innováció
30 éves utazása során az MBRDNA széles körű csúcstechnológiájú technológiákkal rendelkezik, amelyek közel 100 amerikai szabadalommal járnak, amelyeket a Mercedes ‑ Benz kapott, ideértve azokat is, amelyeket jelenleg a Daimler Trucks Észak-Amerika birtokol. Például az MBRDNA dedikált csapata hozzájárult a Mercedes ‑ Benz DRIVE PILOT, a világ első SAE-szintű 3. szintjének fejlesztéséhez és tanúsításához.[1]feltételesen automatizált vezetési rendszer nemzetközileg érvényes típusjóváhagyással az Egyesült Államokban. Ezenkívül az MBRDNA az intuitív tervezési elvek révén újraképzi a vezető és a jármű kapcsolatát. A mesterséges intelligencia (AI) erejének kiaknázásával a csapat adaptív környezeteket hoz létre, amelyek megtanulják, előrejelzik és zökkenőmentesen kielégítik az egyéni preferenciákat, átalakítva a bonyolultságot felhasználóközpontú egyszerűséggé. Például a “Zero-Layer ” és az intelligens “rutinok ” funkció megtanulja a felhasználói preferenciákat a kényelmi beállítások automatizálásához. A ChatGPT és a GPT ‑ 4o integrációval tovább javítva az MBUX Voice Assistant még intuitívabb és természetes beszélgetési élményt nyújt, valóban személyre szabott járműbe épített környezetet teremtve. A 2025-ös új CLA-tól kezdve,Az MBUX Virtual Assistant integrálja a Gemini-t a Google Cloud és a Google Helyek adataiba is, tovább javítva a felhasználói élményt a beszélgető POI-keresés során.
[1] SAE 3. szint: Az automatizált vezetési funkció átveszi bizonyos vezetési feladatokat. A sofőrre azonban továbbra is szükség van. A járművezetőnek készen kell állnia arra, hogy mindig átvegye a jármű irányítását, amikor a jármű beavatkozást kéri.