A Mazda 6e EV debütál Európában

- A Mazda bemutatta a teljesen elektromos RWD 6e-t Európában, amely 2025 végén kerül forgalomba.
- A Tesla Model 3 riválisa 68,8 és 80 kWh-os akkumulátorokat és 300-345 mérföld távolságot kínál.
- Kétféle teljesítményopció érhető el, amelyek közül a leghatásosabb 255 lóerő és 7,6 másodperces 0-62 idő.















Gondolkodni egy új vásárlásra Tesla 3. modell? Ha Európában lakik, érdemes tartózkodni az év végéig, mert a Mazda új elektromos 6e-je úgy néz ki, hogy érdemes lehet a figyelmére.
A Kínai EZ-6 amely tavaly debütált, a 6e jó megjelenésű szedán, amelynek hátsó hátsó vége gyakorlati előnyt jelent a 3. modellhez képest. A Mazda Kodo tervezési nyelvén haladva a 6e LED-es keretes ráccsal rendelkezik, amelynek lámpái csapkodnak, hogy jelezzék az akkumulátor töltöttségi állapotát.
A keret nélküli ajtóüveg, az alacsony tetővonal és az aktív hátsó spoiler sportos megjelenést kölcsönöz a 6e-nek, és a hátsókerék-hajtású alváz elrendezése azt jelenti, hogy a vezetési élmény megfelelhet ennek az ígéretnek.












Nem mintha a 6e pontosan hólyagosan gyors lenne bármelyik rendelkezésre álló formában. Mazda két elemmel kínálja az EV-t. A legkisebb egy 68,8 kWh-os egység, amely akár 300 mérföld (483 km) elektromos távolságot is képes feltölteni 200 kW-on, 22 perc alatt 10-80% -ról haladhat, vagy 15 perc alatt hozzáadhat 145 mérföld (233) távolságot. Egy nagyobb, 80 kWh-os akkumulátor meghosszabbítja a távolságot 555 km-re 345 mérföldre, de 45 percre van szüksége ahhoz, hogy 10-80% -ra emelkedjen.
Keresse meg a kisebb akkumulátort, és a 6e készülék 255 lóerővel (258 LE) érkezik, és 7,6 másodperc alatt nulláról 62 mph-ra (100 km / h) képes elérni. A nagyobb csomag kiválasztása a kimenetet 241 lóerőre (244 LE) csökkenti, és két tizedet ad hozzá a 62-es időhöz. Mindkettő enyhe előadóművésznek tűnik a 3. modell, még a legalapvetőbb órák is 62 mph 5,8 másodperc alatt.
A kabin hívogatóbb és kevésbé spártai, mint a Model 3 ’ s, de hasonló hangsúlyt fektet a digitális kijelzőkre. Egy 10,2 hüvelykes egység kezeli a műszer feladatait a vezető előtt, a fejjel felfelé mutató kijelzővel együtt, és a jármű legtöbb funkcióját egy központi, 14,6 hüvelykes érintőképernyőn kezelik.





















A 6e 2025 második felében, debütál Európában és az Egyesült Királyságban – értékesítése a következő év elején kezdődik.