Vásárolja meg ezt a Hihetetlen 400 lóerős Nissan Skyline GT-t

- Lenyűgöző, módosított 1975-ös Nissan Skyline 2000GT eladó.
- A JDM kupé GTR stílusú alkatrészekkel és 400 lóerős inline hatgal rendelkezik.
- Az alvázmodok tartalmazzák az első tekercseket és a kövér Watanabe kerekeket.
Szeretünk egy módosított klasszikus Porsche 911 annyira, mint a következő autó-dió, de amikor oly sokat láttál, nehéz nem találni magát valami másra vágyva – valami ilyesmire, mint ez a hihetetlen Kenmeri Skyline.
Az 1972 és 1977 között előállított Skyline kupé alapján gyors pillantásra néz ki, mint a hiper ritka második generációs Skyline GT-R, amelyből csak 197 épült 1973-ban. Ez azonban nem egy GT-R. Valójában kevésbé egzotikus 2000GT-ként kezdte meg az életét, amely 128 lóerős (130 LE) egykamrás hatgal jött, nem pedig a hős autó 158 lóerős (160 LE) DOHC motorjával. De most van egy olyan specifikációja, amely megsemmisíti az igazi GT-R-t.




































Az átalakulás az utahi székhelyű JDM Legends munkája, aki a GT-t beszerezte Japán és visszajuttatta az Egyesült Államokba módosítás céljából. A Skyline története már egy korábbi japán tulajdonos által fehérre festett, elülső és hátsó spoilerekkel, ívhosszabbítókkal, fekete farokpanellel, valamint GT-R rácsokkal és jelvényekkel felszerelt. A Skyline története fokozta a sebességváltót, miután visszatért a JDM Legends ’ garázsba. .
A magasabb fedélzeti magasság miatt a Maxima dízelblokkot használó, 3,5 literes Nissan L-sorozatú motor most a lökéstornyok között ül, és az egyes Jenvey fojtószelep-testek és a testreszabott ECU segítségével kb. 400 lóerő ( 406 PS). Ezt az energiát a Jim Wolf verseny tengelykapcsoló-szerelvényen, a Nissanon keresztül továbbítják az R180 LSD-hez hátul 350Z hatfokozatú kézi sebességváltó és egy Driveshaft Shop alumínium hajtótengely.
A klasszikus 15 hüvelykes RS Watanabe kerekek minden sarkból kiszakadnak, és egy állítható tekercs-felfüggesztéshez és az MK63 Skyline féknyereghez vannak csatlakoztatva, és néhány finoman retro finomított alumínium fékdobhoz a hátsó 240Z-ből.
A szőnyegmentes belső térnek pokoliasnak kell lennie, de a fojtószelep testének szopása esetén hallható zajnak kell lennie, és a rögzített hátsó, szellőztetett Datsun versenyülések és a szénszálakkal megerősített (CFRP) ajtópanelek régi és új motorsportot hoznak létre. a technológiák harmonikusan.
A JDM Legends körülbelül 2500 font (1,134 kg) járdaszegélyt javasol, ami ezt a modded GT-t körülbelül 1000 font (450 kg) könnyebbé teszi, mint egy modern Nissan Z ami ugyanazt a 400 lóerőt teszi lehetővé. Sokkal Z-nél magasabb pénzért fog eladni, bár a végső ár valószínűleg 911 restomod területén fog végződni. De mit venne? Megnézheti a Hozzon létre egy pótkocsit felsorolás itt.
carscoops