Pehelykönnyű Kamn Porsche 912c Targa

  • Az eredeti motort 185 lóerő és 151 lb-ft nyomaték előállítására korszerűsítették.
  • A legtöbb testpanel szénszálból készül, az ablakok polikarbonátot használnak.
  • A Kamm testreszabott Porsche 912 konstrukciója legalább $407 000-et hátráltatja a vásárlókat.

Az elmúlt évtizedekben a sportautók fürge és könnyűek voltak, és a legtöbb jelenlegi sportautóval ellentétben nem kellett az őrült erőművekre támaszkodni a járművezetők izgalmára.

A Kamm magyar cég alig várja, hogy visszaszerezze a modern autókból hiányzó könnyű lényt, és bemutatta, mi lehet a gyakran figyelmen kívül hagyott végső változata. Porsche 912.

Mindössze négy rövid évre gyártották, a 912 belépési szintű alternatívaként szolgált a 911-hez, és gyakran elfelejtik, különös tekintettel arra, hogy hány márkát kínálnak most a 911-es restomodok számára. Kamm 912-es években felújított épületet jó ideje, és nemrég mutatta be első Targa verzióját.

A szénszál hihetetlenül könnyű

A Kamm 912c Targa-nak nevezték el, és az autó súlya kevesebb, mint 1,763 font (800 kg), a szénszál átfogó felhasználásának köszönhetően. Valójában az összes testpanel szénből készül, és így van a borulás karika is. A Kamm a szárnyas tükröket, az ülés háttámláit és az ablakokat a Lexan polikarbonátból is gyártotta.

A perspektíva szempontjából a 912c Targa súlya nagyjából megegyezik az első generációs Smart ForTwo kupéval (750 – 795 kg), és lényegesen könnyebb, mint a harmadik generációs modell, amely a mérleget 880 kg (1940 lbs) sebességgel hajtja meg. ). A kompakt városi autókkal ellentétben azonban ezt a Kamm alkotást a vezetés szerelmeseinek építették, ötvözve a legmodernebb anyagokat egy retro ihletésű kialakítással, amely biztosan megfordítja a fejeket.

A Tangerine élénk árnyékában festett 912c Targa testreszabott alumínium kerekekkel lovagol, amelyek klasszikus acéliumoknak tűnnek. Vannak utólagos reflektorok, szénszálas tetőcsomagtartó és testreszabott szörfdeszka is, amely a tetőn ül. Mindez nagyon szépnek tűnik, és az autó vonzereje még az új generáció sem Porsche 911 S / T megfelelhet.

Frissített motor, felfüggesztés és fékek

Mivel az autó olyan könnyű, Kammnak nem kellett a fedélzeten mennie a hajtóműön. Az autó eredeti, 1,6 literes, léghűtéses lapos négyes kapacitása 2,0 literre nőtt, és most 185 lóerőt és 151 lb-ft (205 Nm) nyomatékot eredményez. Ehhez a motorhoz egy ötfokozatú dogleg sebességváltó tartozik, amely rövid, hosszú vagy túrafogaskerék-választékot kínál, ami azt jelenti, hogy a vásárlók vezetési stílusuknak megfelelő 912-et kaphatnak.

Biztosítása restomod olyan túrák, mint egy modern autó, a TracTive félig aktív első és hátsó tekercsei. A Brembo fékek hidraulikus kézifékkel kiegészítik a mechanikus frissítéseket.

Minden Kamm 912c Targa felépíthető a vevő specifikációi szerint, és korlátlan festékkel és belső lehetőségekkel kapható. Az árak €395 000-nél (~$ 407 000) kezdődnek, és a Kamm járműveit a világ bármely pontjára szállíthatja.

carscoops

Kapcsolódó podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!