Az új hibrid Lamborghini díjakat gyűjt világszerte

A Revuelto, az Urus SE és a Temerario díjakat kap a tervezésért, a teljesítményért és a vezetési élményért a legnépszerűbb autóipari médiumoktól
2024 rendkívüli év volt az Automobili Lamborghini számára, nemcsak a márka példátlan kereskedelmi eredményei miatt, 10 687 autóval szállítva, hanem a 2023 márciusa óta bevezetett új modellek: Revuelto, Urus SE és Temerario által odaítélt rangos nemzetközi díjakért is. A három globális piacon, Amerikában, Európában és Ázsiában minden Lamborghini díjat kapott teljesítményéért, tervezéséért és vezetési tapasztalatáért, és tiszteletbeli helyet kapott a legbefolyásosabb nemzetközi média és szervezetek által közzétett rangsorban.
A Lamborghini Revuelto[1], a márka nagyteljesítményű villamosított járműcsaládjának első modelljét, amelyet V12 motorral szereltek fel, hat médiapiac és nemzetközi szervezet “év autója ” -nek adta be, és két díjat kapott műszaki és tervezési jellemzőiért. Az Egyesült Államokban Út és pálya a Revuelto magazin a “2025-ös év teljesítményű autóját ” -nek nevezte el műszaki jellemzői, kivételes teljesítménye és páratlan vezetési tapasztalata elismeréseként. Ezenkívül “Legjobb szuperautó ” -nek nevezte el Robb-jelentés, “Az év sportkocsija ” Esquire, és megnyerte a “Cool car cup ” díjat Motor1.com. Az ikonikus formatervezésének köszönhetően a Revuelto a “2024 Good Design ® Award ” díjat is elnyerte a Közlekedés kategóriában, amelyet a Chicago Athenaeum: Építészeti és Tervezési Múzeum.
Ázsiában a Revuelto három fontos elismerést kapott: Indiában “Az év szuperautója” a Motoring World Awards 2025; Szingapúrban “-nek hívták2024-es szuper luxus hibrid kupé” írta: OneShift.com; és megjelent a rangos “ listánAz autóév – 2024” közzétette: A szél.
A Lamborghini Urus[2] továbbra is a Super SUV kategória mérföldköve. Tavaly dinamikusan mutatták be hibrid változatában, az Urus SE-ben, és “ címet kapott.Legjobb autó 2024” a német magazin luxus SUV kategóriájában Auto Motor und Sport. Emellett első helyet nyert a kiemelkedő autók számára fenntartott kategóriában a Sport Auto Award 2024 a német magazin által szervezett esemény Sport Auto. A svájci magazin Auto Illustrierte a “kategória győztesének nevezte elA 2024-es legnépszerűbb autómárkák és modellek”. És utoljára, de nem utolsósorban, az Urus SE teljesen megújult belső tere és műszerei megnyerték a “Az év irányítópultja” cím a Autóipari díjak 2024, Párizsban.
A Lamborghini Temerario[3], amelyet egy 2024-es világpremierben mutattak be A fürj, a motorsport gyűjtése a Pebble Beach-ben a márka előrejelzéseivel összhangban azonnal táplálta az elvárásokat. Annak ellenére, hogy a Temerario nem került hivatalosan piacra, a “ díjat kaptaAzok az autók, amelyeket 2025-ben nem tudunk várni” a Legjobb Gear Awards és felkerült a “listájáraAutók, amelyeket leginkább várunk 2025-ben” az amerikai magazin CarBuzz. Ezenkívül a Temerario elnevezése “Legjobb hibrid sportautó” Katarban, a Az év arab autója 2024 díjak szervezése Maqina Magazine.
Mindezekkel a sikerekkel a Lamborghini új sorozatát ismét megerősítik a kompromisszumok nélküli kiválóság, az innováció és a teljesítmény szinonimájaként, és nagyon kívánatosak.











[1] A Revuelto fogyasztási és kibocsátási értékei: Kombinált üzemanyag-fogyasztás: 11,86 l / 100 km. Kombinált energiafogyasztás: 10,1 kWh / 100 km. Kombinált CO2 kibocsátás: 276 g / km. Kombinált CO2 kibocsátási hatékonysági osztály: G. Kombinált üzemanyag-fogyasztás alacsony akkumulátorral: 17,8 l / 100 km; Kombinált CO2 kibocsátási és kisülési akkumulátor hatékonysági osztályok: G; WLTP.
[2] Az Urus SE fogyasztási és kibocsátási értékei: Kombinált üzemanyag-fogyasztás: 2,08 l / 100 km. Kombinált energiafogyasztás: 39,5 kWh / 100 km. Kombinált CO2 kibocsátás: 51,25 g / km. Kombinált CO2 kibocsátási hatékonysági osztály: B. Kombinált üzemanyag-fogyasztás alacsony akkumulátorral: 12,9 l / 100 km. CO2 hatékonysági osztály alacsony akkumulátorral: G; WLTP
[3] A járművet még nem kínálják eladásra, ezért nem tartozik az 1999/94 / EK irányelv hatálya alá. Az üzemanyag-fogyasztásra és a kibocsátásra vonatkozó adatok továbbra is típusvizsgálat alatt állnak.