A Renault és a Volvo Joint Venture három új elektromos kisteherautókat mutat be

  • A Flexis három új kereskedelmi kisteherautót mutatott be, amelyeket a jövő évben Európában indítanak.
  • Elektromos gördeszka platformon alapulnak, és akár 280 mérföld távolságot is kínálnak.
  • A társaság a Renault, a Volvo Group és a CMA CGM közös vállalkozása.

A Flexis Mobility tavaly jelenik meg a helyszínen, mint közös vállalkozás Renault csoport, Volvo Group és a CMA CGM hajózási társaság. Most látjuk munkájuk gyümölcsét, mivel a vállalat három új kereskedelmi kisteherautót mutatott be.

A városi logisztika forradalmasítására tervezték, mindhárom kisteherautó a elektromos gördeszka platform és ossza meg az elektronikus architektúrát. A modellek testreszabható belső terekkel és alacsony padlómagassággal is rendelkeznek, hogy elősegítsék a csomagok be- és kirakodását.

A Flexis azt mondta, hogy az ügyfelek akár 280 mérföld (450 km) WLTP-tartományra, valamint gyors töltési képességre számíthatnak, amely kevesebb, mint 20 perc alatt képes 80% -os díjat biztosítani. A társaság figyelmet fordított az ergonómiára és a vezető biztonságára is, mivel megjegyezték, hogy a vezetőülést kifejezetten a térdfeszültség csökkentésére helyezték el. Ez fontos, mivel a járművezetőknek naponta 250-szer kell felkelniük és leülniük.

A cég nem foglalkozott sok specifikációval, de a Step-in modell egy közepes kisteherautó, amely tolóajtókkal rendelkezik. Hátsó redőnyajtóval is rendelkezik, amelyet “-ként számláznak először az európai piacon. ” Könnyen megközelíthető a kabin és a rakományterület között, és a 74,8 hüvelykes (1900 mm) magasság azt jelenti, hogy a járművezetők könnyen járhatnak belül.

A Cargo Van egy városi last-mile szállító jármű, amelynek “könnyen konvertálható doboza van, ” amely “képes különféle szélességek, magasságok és ágyak integrálására, valamint moduláris megoldások, ideértve, de nem korlátozva , hűtött dobozok. ” A modellnek hagyományos bejárati ajtói és alacsony fülkemagassága is van.

A Panel Van talán a legérdekesebb a három közül, mivel készen áll arra, hogy kihívást jelentsen az ipari nehézsúlyú emberek számára. A Flexis nem sokat mondott róla, de azt állította, hogy a modell kiemelkedő manőverezési képességgel rendelkezik, teljes magassága 74,8 hüvelyk (1900 mm), és egy “többcélú kialakítás [amely] a jelenlegi piaci kínálat minden korlátozásával foglalkozik. ” Nagyon jól néz ki, ami meglepően meglepő egy haszongépjármű számára.

A kisteherautókat a Renault Sandouville üzemében építik, és az első szállításokat 2026-ra tervezik. A Flexis járműveket közvetlenül a flottáknak és a logisztikai szolgáltatóknak fog eladni, de a Renault-nak is szállítja őket, amely a “saját márkanév alatt terjeszti őket értékesítési hálózatukban. ”

20 prototípust építettek, és már tavaly március óta több mint 9000 órás vezetési naplót regisztráltak. A Flexis azt is megjegyezte, hogy tíz szándéknyilatkozatot kaptak a logisztikai szolgáltatóktól Franciaországban, Németországban és az Egyesült Királyságban. Közöttük a Colis Privé, a DB Schenker és a HIVED.

Kapcsolódó podcastok a PodCars és a Begurulva youtube, valamint videa csatornákon!