Az álom megvalósítása

- A Speed Six Continuation Series # 3 bemutatta a tulajdonosának
- Kézzel készítve a Mulliner műhelyében nyolc hónap alatt
- Egy gyermekkori álom kulminálása, amelyet egy gyermek játék ihlette
- Az egyedi specifikációnak személyes jelentősége van a tulajdonos és a család számára
- Speciális zöld ‘Embelo ’ befejezés, amelyet három lányuknak neveztek el
- A tulajdonos garázsában található a Continuation Series Blower, az első generációs Continental GT, a ritka Continental GT3R, a Supersports és a Bentayga.
- Az átadásra a Berkshire-i Cliveden Házban került sor.
Sok Bentley tulajdonos szeretete a sátorban gyermekkorban kezdődik, és a tizenkét Speed Six Continuation sorozat harmadik tulajdonosa sem kivétel. Az ő esetében a Yesteryear ‘méretű Blower Bentley modellje, amelyet nagybátyja adott neki, egész életen át elbűvölte a háború előtti Bentley versenyautókat.
A tulajdonos és felesége élvezi a Crewe-beépített Bentleys istállóját, köztük az első generációs Continental GT-t, a motorsport-ihlette Continental GT3R-t, a második generációs Continental Supersports-t és az első kiadású Bentayga-t. A hely büszkesége azonban a Continuation Series ‘Blower ’ 4 ½ Litre Supercharged és a legújabb kiegészítés, a Continuation Series Speed Six. Nemcsak a mai napig megtartotta ezt a dédelgetett skálamodellt ‘Blower ’, hanem vizuális ihletet adott két Bentley Continuation Series autójának is.
A Mulliner Classic műhelyében az ügyfelek álmainak felismerése mind hívásuk, mind büszkeségük. A 3. folyamatos sebesség (a 12-ből) egy példa erre; aprólékos figyelmet fordítva a részletekre, hogy minden tekintetben azonos legyen az eredeti 1930-as évekbeli versenyzővel, specifikációjában számos személyes érintés is szerepel, amelyek valóban egyedivé teszik az egyszeri festék felületétől a 3. versenyszámig, amelyet a szárán és a radiátoron hordoz.







Személyes emlékek és családi egyesületek
Mind a Continuation Series Speed Six, mind a Continuation Series Blower a tizenkettek közül a harmadik, és a Speed Six a 3. versenyszámot is hordozza. Az a szám, amely kedvelt társulásokkal rendelkezik a tulajdonos számára, aki évek óta rögbi-félig profi játékot játszott, mint szoros fejű támaszpont, a 3. számú mezben.
Mind a Blower, mind a Speed Six ugyanabban a speciálisan kevert zöld árnyalatban készül, amelyet alapos mérlegelés után választanak a tulajdonos méretarányos modellje és a hagyományos British Racing Green között. Az árnyékot kereszteltették ‘Embelo Green ’, a pár három lányának első betűit véve. Mint a tulajdonos Bentley méretarányos modellje, a Speed Six Continuation Series ’ belső tere piros színű kárpitozott, bár a pár tompabb árnyékot választott, mint a játék.
Mint minden tulajdonos Bentley-jében, a Speed Six-et rendszeresen és lelkesen vezetik. Ennek megfelelően egy másik külön kérés volt a Mulliner csapata számára, hogy biztosítson két kipufogórendszert a Speed Six-rel: az egyik nem volt beszillen az eredeti Speed Six specifikációhoz, a másik pedig hangtompítóval olyan áramkörökhöz, ahol zajkorlátozások szükségesek. A Bentley Mulliner mérnöke ezt a hangtompítót kifejezetten a Speed Six Continuation sorozathoz fejlesztette ki. A befejező érintések között szerepel egy fehér folt a közeli első sárvédő elülső szélén, hogy könnyebben azonosítható legyen a gödrökbe való belépéskor, és egy kézzel festett uniós zászló az autó vezető oldalán.
Gyakorlati élmény
A Contination Series üzembe helyezése A Bentley rendkívül személyes folyamat, és sok Mulliner Classic ügyfélhez hasonlóan a # 3 Speed Six tulajdonosa is ismert szereplővé vált a Crewe műhelyekben. Saját maga rendkívül tehetséges kézműves, még egy napot a Mulliner csapat részeként töltött, hogy illeszkedjen a Blower Weymann stílusú karosszériájának korszerű Rexine szövetéhez. Míg a munkavállalási kötelezettségvállalások azt jelentették, hogy nem képes ugyanezt tenni a Speed Six-hez, teljes mértékben szándékozik W.O.-ként használni. A Bentley gyors, megbízható és lenyűgöző teljesítményre képes.
A legendás Speed Six
A Speed Six-et 1928-ban vezették be a Bentley 6 ½ Litre sportosabb változataként. A motort úgy módosították, hogy nagyobb energiát szabadítson fel, iker SU porlasztókkal, magasabb kompressziós aránnyal és nagy teljesítményű vezérműtengelygel.
182 Speed Hat modell épült 1928 és 1930 között. Két győzelem a Le Mans 24 órás versenyén, 1929-ben és 1930-ban, megerősítette a Speed Six kiemelkedő helyét a Bentley verseny történetében.
A „Six Speed” sorozathoz a Mulliner Classic két eredeti Speed Sixes-t vett sablonként: a cég saját Speed Six, GU409 és ‘Old Number 3 ’, a Speed Six művet az 1930-as Le Mans 24 órás versenyen vezette. készítette: Sammy Davis és Clive Dunfee. Ez utóbbit a tulajdonos nagylelkűen kölcsönözte, és felbecsülhetetlen értékű adatokat adott a Mulliner csapatának a méretekről, anyagokról és alkatrészekről. A Mulliner Classic csapat szintén eladósodott a W.O.-nak. A Bentley Memorial Foundation, amely a csapat által használt eredeti rajzok és jegyzetek 80% -át biztosította.