Levadászhatja a pickup piacot a PHEV BYD Shark?

- Az új teherautó a kisebb Shark 6-at követi, amely pozitív visszajelzéseket kapott.
- A BYD valószínűleg nem fogad el teljesen elektromos hajtásláncot, inkább egy plug-in hibrid mellett dönt.
- Nagyon valószínűtlen azonban, hogy a teljes méretű pickup valaha elérhető lesz az Egyesült Államokban.
A BYD A 6. cápa megjelölte a kínai az autógyártó első behatolása a kisteherautókba, de most, hogy megkóstolja a piacot, többet akar. A cég megerősítette, hogy teljes méretű felvételt indít a riválisa a Ford F-150 kedvelőinek, Chevrolet Silverado és Toyota Tundra, ellentétben a Shark 6-tal, amely a kisebb Ford Ranger és a Toyota Hilux ellen versenyez.






Noha az új teherautót valószínűleg nem adják el az Egyesült Államokban a tarifák miatt, ahol kihívást jelenthet a klasszikus amerikai kisteherautók számára, más kulcsfontosságú piacokon is kínálják, például Ausztrália. Ellentétben a teljes méretű pickup riválisokkal, mint például az F-150, a Silverado és a Tundra, amelyeket az ausztrál piac jobb oldali hajtássá alakítanak át, az új BYD modell valószínűleg jobb oldali meghajtóként épül fel a gyárból.
Elméletileg ez segíthet alákínálni a versenytársakat, mivel ezek az átalakítások általában tízezreket adnak a jármű árához.
A BYD ambíciói növekednek
Míg a közelmúltban beszélt Hajtás, a BYD ausztrál EVDirect disztribútorának vezérigazgatója, David Smitherman megerősítette, hogy az új pickup fejlesztése folyamatban van, de nem adott meg konkrét dátumot annak kiadására vonatkozóan.
“Teljes méretű felvételi háttérből származom, [ez] a korábbi, korábbi történelem, tehát szeretem a nagy utakat, ” mondta. “Teljesen fejlesztés alatt áll. Márkaként abszolút gondolom, hogy ezen a területen szeretnénk lenni. ” Amikor a jármű lehetséges érkezéséről vitatkoztak, jelezte, hogy “hasonló távolság ” lehet a Skark 6 2,0 literes verziójaként, amely várhatóan 2027-ben indul.
Erőátvitel és spekuláció
Ami a közelgő teherautó motorháztetője alatt van, nos, ez még mindig kissé zavaros. A Shark 9-nek potenciálisan elnevezett teherautó valószínűleg nem megy be teljesen elektromosba, mint sokan számíthattak volna rá. Ehelyett a BYD valószínűleg ragaszkodni fog ahhoz, ami működik, plug-in hibrid hajtóművet kínálva, akárcsak a Shark 6-hoz.
A Shark 6-ban a BYD-k plug-in hibrid egy 1,5 literes turbófeltöltéssel ellátott négyhengeres motorból és egy pár villanymotorból áll, amelyek kombinált 430 LE (321 kW) teljesítményt nyújtanak, amely lehetővé teszi, hogy mindössze 5,7 másodperc alatt elérje a 62 km / h (100 km / h) sebességet.
Ha a BYD nagyobb energiát szeretne adni nagyobb teherautójának, akkor ezt könnyen megteheti, mivel számos más PHEV modellt épít, beleértve az őrült YangWang U8-at, amely 1180 lóerőt biztosít négy állandó villanymotor és egy 2,0 literes turbófeltöltésű négyhengeres motor kombinációjából. Ugyanakkor nem tartjuk vissza a lélegzetünket azért, hogy az adott motor elinduljon egy kisteherautóba.
carscoops