Iránymutató együttműködésbe kezdett a BMW és a CNN
Nehéz időkben az inspiráló hírességek még inkább összefogják a társadalom tagjait. A BMW Group és a CNN most tizenegy rövidfilmbe sűrítve, a „The Art of Leadership” (Az iránymutatás művészete) mottó alatt meséli el napjaink népszerű személyiségeinek, művészeinek és vezéregyéniségeinek egyedi történetét.
A BMW Group és a CNN International Commercial (CNNIC) összefogott, hogy két vadonatúj, összesen tizenegy rövidfilmből álló sorozat képében olyan kivételes személyek életútját mutassa be, akik saját területükön maradandót alkottak és követendő példával álltak elő. A rövidfilmek mindegyike a BMW iránymutató értékrendjét közvetíti: a magabiztosság, a felelősségvállalás és a függetlenség egységét. Azon erényeket, amelyek a bajor prémiumgyártó luxusautóit is meghatározzák, a BMW 7-es sorozattól kezdve, a BMW X7 modellen és a BMW 8-as sorozaton át, egészen a BMW M8 szériáig.
2020. március 26-án a CNN bemutatta a BMW-vel készített hatrészes sorozat első rövidfilmjét (https://www.youtube.com/watch?v=nvsVGc9Zi-E), amelyet a CNNIC házon belüli díjnyertes stúdiója, a Create (https://commercial.cnn.com/cnn-create) álmodott képernyőre. Az alkotás a világ egyik legismertebb lemezlovas-duója, Dimitri Vegas & Like Mike karrierútját meséli el, bemutatva a szenvedélyben gyökerező sikertörténet legbelső motivációit és a közönséggel kialakított különleges kapcsolat eredetét. A zenei producerként is jegyzett belga testvérpárral a norvégiai turnéjuk egyik állomásán forgattak a készítők. A rövidfilmet – ahogyan a következő öt alkotást is – globális terjesztésre készítette elő a Create stúdió: az alkotások a CNN International Commercial televíziós-, digitális- és közösségimédia-felületein, illetve a BMW weboldalán (https://www.bmw.com/en/automotive-life/instant-emotion-with-dj-duo-dimitri-vegas-like-mike.html) is megjelennek.
A CNN nemzetközi médiavállalataként működő Great Big Story (https://www.greatbigstory.com/) az év későbbi szakaszában ezt követően öt mikro-dokumentációban filmesíti meg azon világhírű személyiségek élettörténetét, akik iránymutató példaként inspirálják a társadalom tagjait. Az első film – amelyet a tervek szerint májusban mutat be a stúdió – Brandon Tory különleges kettős életéről szól: az éjszakai életben is sikeres rapper napközben a Google mesterséges intelligenciát fejlesztő mérnökeként dolgozik. Az öt alkotás a Great Big Story megjelenési- és közösségimédia-felületein keresztül, a WarnerMedia Launchpad technológiájának köszönhetően a meghatározott célközönség minden tagjához eljut.
„A BMW évszázados történetét számos különféle projekt színesíti, amelyek mind a kreatív elméknek, mint a bátor tehetségeknek reflektorfényt biztosítottak – legyen szó akár formatervezői alkotásról, művészi munkáról, sporteredményről vagy mérnöki kiválóságról. Egyik legfőbb küldetésünk a sokszínűség felismerése és támogatása. A most készülő projektek két hasonló értékrenddel megáldott, egyforma célok mentén működő vállalat együttműködésének eredményei. Kitörő örömünkre szolgál, hogy a BMW és a CNN közösen munkálkodik olyan személyek életútjának kreatív bemutatásán, akik merték újragondolni és újraértelmezni a közösségi iránymutatás fogalmát. Mint ahogyan eddig is, úgy most is a tökéletességre törekszünk és hisszük, hogy eme innovatív együttműködés mindkettőnk számára mérföldkőként szolgál” – mondta Jens Thiemer, a BMW márkamenedzsmenti részlegének vezetője.
„A legjobb együttműködések mind a közös értékekre épülnek, és nagy örömmel látjuk, hogy a BMW oldalán megkezdett új projektünk esetében is ez a helyzet. Saját területünk iránymutatóiként tiszteljük és nagyra becsüljük rövidfilmjeink főszereplőit, akik jobbá teszik a társadalmunkat. A Create és a Great Big Story erőteljes, érzelmekben gazdag történetmeséléseit mindegyik platformon széles körben népszerűsítjük, hogy elérjük velük az összes olyan embert, akik felnéznek az inspiráló személyekre és tisztelik történeteiket” – tette hozzá Cathy Ibal, a CNN International Commercial alelnöke.