A Saint-Gobain közreműködik a Látni és Látszani közlekedésbiztonsági kampányban
A 350 éve alapított Saint-Gobain egyike a világ 100 leginnovatívabb ipari vállalatának. Saint-Gobain 4 termékéből 1 öt éve még nem létezett. Olyan anyagokat és megoldásokat tervez, gyárt és forgalmaz, amelyek mindannyiunk életminőségének és jövőjének legfőbb alkotóelemei. Mindenütt megtalálhatóak az élettereinkben és a mindennapi életünkben: épületekben, a közlekedés és infrastruktúra területén, valamint számos ipari alkalmazásban. Komfortot, teljesítményt és biztonságot nyújtanak, miközben választ adnak a fenntartható építés, erőforrás-hatékonyság és a klímaváltozás kihívásaira. A világ 67 országában van jelen és mintegy 170 000 alkalmazottja van.
A Saint-Gobain kiemelt fontosságúnak tekinti a környezetünk biztonságát, ezért nagy örömmel vesz részt abban az erőfeszítésben, amit az ORFK–Országos Balesetmegelőzési Bizottság, a Látni és Látszani kezdeményezésben résztvevő optikusok és a gépjármű fenntartással foglalkozó vállalkozások az eddigi évek során a közlekedés biztonságának érdekében sikerrel folytattak.
A vizsgálati program már rövid távon is növeli a közlekedésben résztvevők biztonságát, de azt reméljük, hogy a program szemléletformáló hatása hosszú távon is érvényesülni fog, és azokhoz is eljut a jármű megfelelő műszaki felkészültségének és ezen belül a szélvédők megfelelő állapotának fontossága, akik esetleg az idei akcióban nem vizsgáltatják át a gépjárművüket.
A Látni és Látszani kampány segít abban, hogy minden autós megértse járműve üvegeinek akadálymentes átláthatósága alapfeltétele a biztonságos közlekedésnek. Ez nem csak a szélvédő tisztán tartását jelenti, de a szélvédőn jelentkező sérülések mihamarabbi javítását is.
A Saint-Gobain a gépjárműüvegek gyártása és szerelése terén szerzett sok évtizedes tapasztalatával és országos partnerhálózatával segíti a program sikerét.