A FlixBus az Amerikai Egyesült Államokban terjeszkedne
++ Helyi csapat: új amerikai központ Los Angelesben
++ Az amerikai mobilitási piac változóban van: az okos mobilitás fontosabb, mint valaha
++ Sikeres üzleti modell: együttműködés helyi kis-és középvállalkozásokkal
++ A magyar és európai üzletág tovább erősödik: 2018-ban további járatsűrítés várható
Európa vezető távolsági buszszolgáltatója az Amerikai Egyesült Államokban történő piacra lépést tervezi. 26 európai ország után a FlixBus az USA-ban is alkalmazni szeretné különleges üzleti modelljét. Mindeközben a zöld hálózat Magyarországon és Európa-szerte is tovább nő.
A FlixBus európai startupként szeretné célba venni a Szilícium-völgyet. André Schwämmlein, a FlixBus alapítója és ügyvezető igazgatója elmondta: „Az Amerikai Egyesült Államok mobilitási piaca változóban van és komoly lehetőségeket rejt – a közösségi közlekedés és a fenntartható utazás egyre fontosabbá válik. A FlixBus szeretne az átalakuló piac része lenni, hogy az amerikai utasoknak is kedvező árú, környezetbarát közlekedési alternatívát nyújthasson.”
Európában a FlixBus már évek óta okos mobilitási lehetőséget biztosít egyedülálló üzleti modelljének köszönhetően. Ennek lényege a helyi kis-és középvállalkozásokkal való együttműködés, ami a lokális gazdaságokat is támogatja. A cég berlini, müncheni, párizsi, zágrábi, milánói, amszterdami, stockholmi, aarhusi, prágai és budapesti irodája mellett most Los Angelesben is megkezdi a tevékenységét. Egy kisebb csapat már a városban van, tagjai az egyesült államokbeli központ kialakításáért felelnek.
Magyarországon és Európában is folyamatos a fejlődés: további járatsűrítés 2018-ban
A FlixBus 2017 szeptemberében Budapesten is irodát nyitott, a helyi csapat feladata a regionális üzletfejlesztés elősegítése. 2018-ban a vállalat tovább sűríti a járatokat a fővárosból a legnépszerűbb célállomások irányába, például Bécsbe, illetve tervben van további kelet-európai piacok bevonása is a hálózatba.
„Okos és zöld mobilitási lehetőséget szeretnénk biztosítani mindenkinek. 2018-ban számos csatlakozás megnövelt járatszámmal fog üzemelni, új turisztikai desztinációkat, vidéki térségeket is integrálunk a hálózatunkba. Csak egy jól működő európai szolgáltatással a hátunk mögött lehetünk sikeresek az USA-ban.” – tette hozzá André Schwämmlein.