Ausztráliában is elstartoltak az észt startup autói
Európa legdinamikusabban növekvő felhasználói bázisával bíró közlekedési alkalmazása, a Taxify, az ausztráliai Sydney-ben is elindította szolgáltatását, amelyre máris közel 4.000 sofőr nyújtotta be regisztrációs kérelmét. E jeles esemény alkalmából a Taxify az első hónapban minden utasának egy igen tekintélyes, 50%-os kedvezménnyel kíván kedveskedni.
A Taxify mindösszesen 15% közvetítési díjat számít fel sofőrjeinek, amely közel fele az UBER által elkért jutaléknak. Ez nem csupán az utasok számára biztosít kedvezőbb viteldíjat, de a gépkocsivezetők számára is egy stabil és kiszámítható jövedelmet jelent. Az alkalmazás egyben nagyobb szabadságot is nyújt a sofőröknek azáltal, hogy megjelölhetik, mekkora sugarú távolságban keresnek utast magunknak. Így mindig kellő közelségre lehetnek az otthonukhoz.
A sofőrök elégedettsége az alkalmazás felhasználói számára is egy pozitív utazási élményt eredményez. Éppen ezért a Taxify maximális tiszteletet tanúsít minden sofőrje felé, biztosítja számukra a versenytársakénál kedvezőbb javadalmazást és olyan egyéb juttatásokat, amelyek révén a legideálisabb munkakörülmények között végezhetik feladatukat. Mindezeken felül a Taxify – egyedülálló módon – a nap 24 órájában teljeskörű ügyfélszolgálattal áll az utazni vágyók rendelkezésére.
A Taxify applikáció világszerte már 20 országban elérhető és korrekt, valamint átlátható utazás megosztó rendszerének köszönhetően rendkívüli népszerűségre tett szert a felhasználók körében.
Markus Villig, a Taxify alapítója és ügyvezető igazgatója elmondta: „Sydney egy óriási, élettel teli város, éppen ezért rendkívül izgatottan várjuk, hogy a Csendes-óceáni térség piacai közül elsőként Ausztráliában indíthassuk útjára autóinkat és biztosak vagyunk abban, hogy az itt élők is ugyanilyen lelkesedéssel várnak egy olyan közlekedési szolgáltatásra, amely kényelmesebbé teszi városon belüli utazásaikat. Mi a Taxify-nál elkötelezettek vagyunk az iránt, hogy mind az utasok, mind a sofőrok igényeinek eleget tegyünk. Üzleti modellünket a méltányosságra és az átláthatóságra alapoztuk. Ezért lehetséges, hogy ilyen rövid idő alatt már több ezer sofőr regisztrációs kérelme érkezett be hozzánk.”
Sydney-t követően további ausztrál városok, így például Melbourne meghódítása szerepel a vállalat közeljövőbeli tervei között. de a piacra lépés előkészületei folynak már a kanadai Torontóban is.
A Taxify applikáció elérhető iOS és Android operációs rendszeren egyaránt.
A Taxify-ról
A Taxify egy városi utazás megosztó szolgáltatás, amelynek központja az észtországi Tallinnban található. Az applikáció Európában, a Közel-Keleten, Afrikában és Közép-Amerikában összesen 20 országban érhető el a felhasználók számára. A vállalat jelenleg 400 embert foglalkoztat világszerte, akik közül sokan olyan neves brandek felépítésében vállaltak szerepet, mint a Skype, a TransferWise, vagy éppen a Google. Nekik is köszönhetően a Taxify napjaink legdinamikusabban fejlődő utazás megosztó szolgáltatásává vált. 2017 augusztusában a Taxify és a világ egyik vezető mobilalapú közlekedési alkalmazását üzemeltető cége, a DiDi Chuxing együttműködési megállapodást írtak alá egymással, amelynek eredményeképpen az európai és az afrikai piac legmeghatározóbb szereplőjévé válhat az észt startup.
http://egyszermarlattamautot.hu/2017/09/10/megtiltottak-londonban-taxify-mukodeset/