A Morpho lett a LeasePlan új PR-kommunikációs ügynöksége
A világ egyik vezető flotta- és gépjárműkezelője, a LeasePlan a Morphót bízta meg klasszikus PR-kommunikációs feladatainak ellátásával. Az együttműködés során az ügynökség célja az autó tartós bérlet (operatívlízing-szolgáltatás) előnyeinek széles körű megismertetése Magyarországon, elsősorban a kis- és középvállalatokra fókuszálva.
„Megtiszteltetés számunkra, hogy egy több mint 30 országban jelen lévő, 1,7 milliós gépjárműflottát üzemeltető vállalat minket választott partnerének. Hatékony és kreatív kommunikációs eszközökkel kívánjuk támogatni a LeasePlant annak érdekében, hogy megkönnyítse a flottakezelést a hazai kkv-k számára, amelyek ezáltal koncentráltabban fókuszálhatnak üzleti céljaikra” – mondta Jekler Rudolf, a Morpho ügyvezetője.
A megbízás 2018 januártól a holland alapítású lízingcég teljes körű PR-tevékenységének ellátására vonatkozik: a termék- és vállalati kommunikációs tanácsadás, projektmenedzsment mellett a Morpho kreatív tartalmak készítésével is támogatja a LeasePlant üzleti stratégiájának megvalósításában.
Morpho
Mi a Morphóban sokan sokfélék vagyunk: bölcsészek, közgazdászok, kreatívok, grafikusok, politológusok és marketingesek. Ami közös bennünk, az a szenvedélyünk: a kommunikáció. Közel 40 fős csapatunk több mint 15 éve támogatja ügyfeleinket a stratégiai tervezésben, a márkaépítésben, a sajtókommunikációban, a kreatív ötletekben, a legkülönfélébb vizuális feladatok kialakításában, megvalósításában és a digitális, valamint a virtuális szolgáltatások területén.
Hosszú távú együttműködésekben hiszünk, és olyan hazai és nemzetközi márkákkal dolgozunk együtt mint az Apcom Hungary Kft., a Budai Egészségközpont, a CYEB, a Dell, a Hankook, az Inoutic, a Kingston Technology, a LeasePlan, a Magyar Suzuki Zrt., a NetIQ Novell SUSE Magyarországi Képviselet, a Pázmány Péter Katolikus Egyetem Információs Technológiai és Bionikai Kar, a Richter Gedeon Nyrt., a Schneider Electric, a Templeton, a Tesco-Global Áruházak Zrt., a thyssenkrupp Ferroglobus, a Trend Micro és a Vatera.