A Citroen a Genfi Autószalonon mutatja meg új arcát
A 2018-as Genfi Autószalonon a Citroën egy teljesen újragondolt standdal és 6 olyan modellel lesz jelen, amelyeket az elmúlt 2 év során mutatott be. A márkánál zajló megújulási folyamatot a kiállított, minden eddiginél koherensebb termékpaletta bizonyítja. Ezek az autók mind merész külsejűek, karakteresek és
rendkívül kényelmesek, köszönhetően a márka globális kényelmi programjának (Citroën Advanced Comfort®).
-
Világpremierként mutatkozik be az új Berlingo, az ikonikus modell 3. generációja, amelynek egyszerű és funkcionális karakterét új, a praktikumot és a kényelmet szolgáló megoldások gazdagítják, miközben magára ölti a Citroën új stílusjegyeit.
-
Nemzetközi szalonon először mutatkozik be az új C4 Cactus, a friss megjelenésű, ultrakényelmes ferdehátú amely Európába elsőként hozza el a Progresszív Hidraulikus Ütközőelemekkel™ ellátott felfüggesztést.
-
A Citroën kiállítja a SpaceTourer Rip Curl Concept-et is, egy 4X4-es camping car-t, amelyet a nomád, sportos életmód szerelmeseinek igényei szerint rendezett be.
-
A standon a márka SUV-offenzívájának képviselőjeként az új C3 Aircross kompakt SUV is helyet kap, amelyből már 50 000 példány talált gazdára. A márka bestsellere, a C3 a divatos « ELLE » limitált szériában mutatkozik be a közönségnek.
Új, 1100 m2-es standján a Citroën modern és teljesen megújult kínálatot vonultat fel, amely kiválóan illusztrálja a márka termékoffenzíváját és palettájának koherenciáját. A modellek mindegyike erős karakterrel bír, modern és globális módon közelítve meg a kényelmet, a Citroën Advanced Comfort® fejlesztési program eredményeként. A felgyorsult termékfejlesztés meghozta eredményét. A márka 2017-es növekedése 7,5%-os volt (Kínát nem számítva). Európában a márka 6 éves eladási rekordját döntötte meg 786 000 eladott autóval. A további növekedés 2018-ban a következő pillérekre támaszkodik:
ÚJ BERLINGO VILÁGPREMIER: EGY IKONIKUS MODELL ÚJ KIADÁSBAN
A Citroën mint a kompakt családi szabadidő-autók kategóriájának megalkotója bemutatja az új Berlingót. 1996 óta ez már a harmadik generáció az egyszerű, funkcionális és kissé rendhagyó modell történetében, mely az idők során folyamatosan meg tudott újulni, és a családi igények ideális kiszolgálójává vált. A márka legutóbbi modelljeivel tökéletes összhangot mutató új Berlingo úgy dizájnja, mint kényelme tekintetében rengeteget fejlődött. Sziluettje megváltozott, magára öltötte a márka új stílusjegyeit, megjelenése sokkal határozottabbá vált. Praktikus és moduláris utastere egészen elképesztő méretekkel bír. Új, sokkal nagyobb kényelmet biztosító padlólemezre épül és 19 vezetéstámogató technológiával gazdagodott kínálata. Az új Berlingo 2 méretben lesz választható (M és XL) , mindkettő 5, vagy 7 személyes lehet. Az új Berlingo forgalmazása 2018 őszén indul meg.
ÚJ C4 CACTUS, AZ ULTRAKÉNYELMES FERDEHÁTÚ
A Citroën bemutatja új kompakt modelljét, a megújult C4 Cactus-t. A modell gyökeres átalakuláson ment át: az alkalmazott technológiák és a motorkínálat terén lépést tart az alsó középkategória elvárásaival, ugyanakkor egyedi karakterével és kényelmével továbbra is kitűnik társai közül. Elegánsabb formában, de megmaradt a merész, formabontó dizájn. Az autónak fedélzeti kényelem tekintetében sincs párja: az új C4 Cactusban utazva valóságos védőburokban érzi magát az ember. A Citroën Advanced Comfort® program keretében az új C4 Cactus Európában elsőként alkalmaz Progresszív Hidraulikus Ütközőelemekkel™ ellátott felfüggesztést (Progressive Hydraulic Cushions – PHC), így végre a nagyközönség is megtapasztalhatja a „repülő szőnyeg” élményt. Az Advanced Comfort ülések bevezetésével pedig egy világpremiernek is tanúi vagyunk.
KOMPLETT ÉS MODERN EGYTERŰ-KÍNÁLAT KÖZÖS NÉV ALATT
Mostantól a SpaceTourer név köti össze a márka 3 modellből álló egyterű-kínálatát. A Genfi Autószalon és a kínálatba rövidesen megérkező EAT8 automata sebességváltó érkezésének alkalmából a Citroën átkereszteli a C4 és Grand C4 Picassót, amelyeknek neve mostantól C4 SpaceTourer és Grand C4 SpaceTourer. A márka azonos célközönségnek, de eltérő méretekben kínált egyterű modellei az új „családnévvel” logikusan különülnek el a paletta hagyományos és a SUV modelljeitől. Az EMP2 padlólemezre épített SpaceTourer egyterű modellcsalád 5-9 személy szállítására képes, a lehető legnagyobb kényelmet kínálva az utasoknak.
A Citroën és a Rip Curl együttműködésének újabb gyümölcse a SpaceTourer Rip Curl Concept. A SpaceTourer különleges interpretációja a szabadtéri sportok szerelmeseit célozza. Ez a modern van kiváló terepképességekkel rendelkezik az Automobiles Dangel 4×4 átalakításának köszönhetően. A Pössl cég által berendezett utastér egy minden igényt kielégítő, kompakt camping-car-t eredményezett. A karosszériaátalakítás és a 4×4 hajtás egyaránt elérhetők a SpaceTourer szériamodellhez. Ezt a koncepcióautót a már több országban elérhető C4 SpaceTourer Rip Curl speciális széria mellett állítja ki a márka.
2 BESTSELLER : A C3 ÉS AZ ÚJ C3 AIRCROSS KOMPAKT SUV
Két határozott karakterű modell, amelyek praktikumukkal és magas szintű kényelmükkel hívják fel magukra a figyelmet, bizonyíva a Citroën új pozícionálásának sikerét. Az új C3 már 300 000 eladásnál jár és a szalonon a divatos « C3 ELLE » limitált szériával képviselteti magát. Az új C3 Aircross kompakt SUV kategóriájának legjobb térkínálatát és modularitását nyújtja. Bevezetése óta 50 000 ügyfelet sikerült meghódítania.
A márka növekedését a kereskedőhálózat megújítása is segíti. A megújult bemutatóterekkel a márka jobban alkalmazkodik az új vásárlási módokhoz és közelebb tud kerülni az ügyfelekhez, ahogy ezt az új « Maison Citroën » -ek is bizonyítják. A Citroën új, innovatív szolgáltatásai mint a Citroën Advisor, a Rent & Smile,vagy az Earn & Drive egyre több piacon érhetőek, megkönnyítve az autózáshoz való hozzájutást, biztosítva az átláthatóság, valamint a márka iránti bizalom növelését.
Látogasson el a Citroën standjára március 6-án és 7-én (sajtónapok) és március 8-18. között (közönségnapok)!
A Citroën sajtótájékoztatója 2018. március 6-án 13:30-kor lesz a márka standján (6-os Hall).
Reggel 8-tól a márka több szóvivőjével is lehetőség nyílik interjút készíteni:
– Linda JACKSON, a Citroën igazgatója
– Xavier PEUGEOT, a Citroën termékigazgatója,
– Arnaud BELLONI, a Citroën kommunikációs és marketingigazgatója
-Alexandre MALVAL, a Citroën stílusigazgatója.
-Az új Berlingo projektvezetői és termékmenedzserei