Nincsenek véletlenek! Az Interbrand a Hyundai-t rendszeresen a világ legnépszerűbb márkái közé sorolja

 

  • A Hyundai-t már második éve a világ 35. legértékesebb márkájaként tartják számon.

  • A globális márkaérték eléri a2 milliárd amerikai dollárt, ami 5.1%-kal haladja meg az egy évvel korábbit.

  • A Hyundai fokozott termék-versenyképességének és a jövőbeni mobilitásra vonatkozó tervének köszönhetően a hatodik helyen áll a globális autóipari rangsorban.

A Hyundai már harmadik éve fenntartja a legnagyobb globális márkák rangsorában a 40. pozíciót, az Interbrand globális márkaszakértő által közzétett legfrissebb rangsor szerint. A Hyundai a számos globális piaci kihívás ellenére a világ 35. legértékesebb márkájaként őrzi pozícióját, aminek köszönhetően értéke 13,2 milliárd amerikai dollárra nőtt. Ez 5,1% -os növekedést jelent az előző évhez képest.
„A Hyundai célja, hogy ne csupán autóipari márka legyen, hanem életmód márkává váljon. Ezért a “Modern Premium” márkaépítési irányzatra támaszkodva olyan új autós univerzumokba költözünk, melyek lehetővé teszik az emberek számára, hogy minden érintkezési ponton megtapasztalják a márka értékét. – nyilatkozta Wonhong Cho – a Hyundai marketingért felelős vezérigazgatója. „Márkánk filozófiája és a jövőbeli mobilitás megtervezése a márka értékének emelkedését eredményezte. Továbbá, kreativitásunk és innovációink – a minőséget, a technológiát és az árat kiegészítve – a jövőben a fenntartható márkafejlődés eléréséhez segítenek minket.” A Hyundai világszerte 4,86 ​​millió gépjárművet értékesített és a globális autóipari rangsorban az Audi, a Nissan, a Volkswagen és a Porsche előtt a hatodik helyen áll. Ez az eredmény a Dél-Koreában vezető autógyártó számára egy exponenciális növekedési időszakot követ, mely 2005 óta négyszeresére emelte márkaértékét: 3,5 milliárd dollárról a jelenlegi rekordértékéig.
„A Hyundai folyamatosan növekvő, fenntartható márkaépítésének kulcsfontosságú eleme az volt, hogy a nehéz piaci feltételek ellenére a vállalat elkötelezte magát a “jövőbeli mobilitás” víziójának kidolgozása mellett,” – nyilatkozta Mike Rocha, az Interbrand márkaértékelési részlegének globális igazgatója. „A Hyundai hihetetlenül keményen dolgozik azért, hogy megvalósítsa a “jövőbeni mobilitás” jövőképét azáltal, hogy a “Modern Premium” márkairányzat nevében megfizethető, autonóm vezetési technológiát és kapcsolódási lehetőséget teremt mindenki számára.” Megnövelt termék-versenyképesség
Amellett, hogy megőrizte a legmagasabb minõség közvetítőjének hírnevét a nagy piacokon, a Hyundai megerõsítette globális termékportfólióját is, elindítva az új Kona kompakt SUV-ot. A ‘The new Species’ (“új fajok”) szlogennel forgalmazott új modellre a hazai piacon történő bevezetését követő első hónapban több mint 10.000 előrendelés érkezett, kiemelve a modell sikerpotenciálját ebben a gyorsan növekvő szegmensben.
A Hyundai az i30N-t is piacra dobta, mely a márka nagyteljesítményű N sorozatának első modellje. Az új autó a Hyundai motorsportban való részvételén alapszik, annak bizonyítására, hogy az új autók fejlesztésének középpontjában az élvezetes vezetési élmények kívánalma áll. A jövőbeli mobilitás kidolgozott terve Ez az év a Hyundai jövőbeli irányvonala körvonalazásának szempontjából is jelentősnek számít. A márka meghatározta tervét a jövő gépjárműveinek világába való költözésének kivitelezésére, mely 15 környezetbarát jármű piacra dobását jelenti 2020-ig, köztük az IONIQ Electric-et és a hamarosan megjelenő üzemanyagcellás elektromos járművet. A márka a jövőre összpontosító IONIQ projekt és a külső partnerekkel folytatott nyílt innovációs együttműködés révén is elősegíti a megfizethető autonóm vezetési és kapcsolódási technológiák kutatását. Márkaélmény közvetítése világszerte
A Hyundai továbbra is, a világ minden táján egyedülálló vásárlói tapasztalatokkal gazdagítja a márka identitását, beleértve a Tate Modern (London) és a Los Angeles County Museum of Art (LACMA) szépművészeti múzeum nagy művészeti létesítményeinek hosszú távú szponzorálását. Ezen kívül a Hyundai megnyitotta legnagyobb Hyundai Motorstudio bemutatótermét Goyangban, Dél-Koreában, ahol interaktív márkaélményt nyújtva lehetővé teszi az ügyfelekkel való közvetlen kommunikációt a különböző innovatív témákról és a jövő technológiáival kapcsolatban.
A Hyundai “modern premium” márkafilozófiáját globális marketingkampány-sorozatával a márka ugyancsak erősíti. A „Better Super Bowl” kampányfelvételét az NFL szezondöntőjén forgatták. Műholdas technológia és 360 fokos merülőhüvelyek segítségével pedig a katonaság tagjai számára is lehetővé tették, hogy a játékot szeretetteikkel együtt követhessék figyelemmel. A közvetítést több mint 41 millió néző tekintette meg és kreativitásának, valamint előadásmódjának köszönhetően fantasztikus véleményeket kapott.
Szintén a Hyundai márkájának nemzetközi közönséghez való eljuttatását szolgálja a „Shackleton’s Return” (Shackleton visszatérése) elnevezésű kampány, mely végigkövette a legendás sarkkutató, Sir Ernest Shackleton unokáját, ahogy egy hagyományos 2,2 literes dízel Santa Fe-vel felfedezi az Antarktiszt. A kampány videója a feltöltésétől számított két hónapon belül meghaladta a 140 millió megtekintést a YouTube-on, ami az autóipari kampányok között a legmagasabb számú megtekintést jelenti.
 
A Hyundai rangsorbeli helyezése az elmúlt évtized során (Interbrand)

Év Összesített rangsor Márkaérték (milliárd USA dollár)
2017 35 13.2
2016 35 12.5
2015 39 11.3
2014 40 10.4
2013 43 9.0
2012 53 7.5
2011 61 6.0
2010 65 5.0
2009 69 4.6
2008 72 4.8

 
 
2017 Top 10 gépjárműgyártói (Interbrand)

Rangsor Vállalat Márkaérték (milliárd USA dollár)
1 Toyota 50.3
2 Mercedes-Benz 47.8
3 BMW 41.5
4 Honda 22.7
5 Ford 13.6
6 Hyundai 13.2
7 Audi 12.0
8 Nissan 11.5
9 Volkswagen 11.5
10 Porsche 10.1

 
Az Interbrand rangsorolásait a vállalatok pénzügyi mérlegeinek használatával, valamint marketingtevékenységeik áttekintése alapján számolják, miközben minden egyes márka potenciális nyereségét is tükrözik.