Ford Astute Solutions
A Ford Magyarország a mai napon bejelentette, hogy az Astute Solutions megoldását alkalmazva Magyarországon is elindítja az Ask Ford szolgáltatását. A Ford az Astute solutions megoldásával 21 európai országban, 18 különböző nyelven vezeti be az online chat-bot szolgáltatást. Az újszerű megoldás tartalmazza az Astute mesterséges intelligenciát (ANI) és több szabadalmaztatott képességét is a beszélt nyelv feldolgozására.
A megoldást arra tervezték, hogy pontos és releváns válaszokat adjon a kérdések széles palettájára, még jobb szolgáltatást kínálva a Ford márkakereskedők, munkatársak és ügyfelek számára. A Ford az Astute AI technológiáját alkalmazza arra, hogy a normál keresés lehetőségeit messze meghaladó, emberi szintű interakciót biztosítson.
A Ford ügyfelei kétirányú beszélgetést tudnak folytatni egy „virtuális munkatárssal” a Ford weboldalán. Ez a virtuális munkatárs képes lesz elemezni az ügyfél mondanivalóját, és a gépi tanulást (deep learning) alkalmazva kiválasztani többféle adatállományból a legjobb választ, még akkor is, ha azokat eredetileg más nyelven hozták létre. Azzal, hogy a Ford minden egyes ügyfél-interakció feljavításához felhasználja az intelligens, öntanuló technológiákat, alapvető változást ér el az ügyfélélmény terén.
„Nagyon örülünk, hogy a Ford partnerei lehetünk az egész Európában kiemelkedő szintű ügyfélélmény elérésében,” mondta Richard Jones, az Astute Solutions globális értékesítésért felelős alelnöke. „Úgy tekintünk erre a projektre, mint az ügyfelekkel történő kapcsolatteremtést szolgáló úttörő módszerre, melynek lényege, hogy választást biztosít az ügyfelek számára.”
A Ford ügyfelei, ügyfélkapcsolati munkatársai és kiterjedt márkakereskedői hálózata mind ugyanazt a platformot használják majd, garantálva ezzel a konzisztens márkaélményt – függetlenül attól, hogy az ügyfelek önkiszolgáló módon, vagy élő interakció révén kerülnek kapcsolatba a vállalattal.
A Ford Motor Company globális autóipari és mobilitási vállalat, amelynek központja a Michigan állambeli Dearborn. Az összesen mintegy 202.000 alkalmazottat foglalkoztató, világszerte 62 gyártóüzemet működtető vállalat alaptevékenysége a Ford személyautók, haszongépjárművek, SUV-k és elektromos hajtású autók, valamint a Lincoln luxusautók gyártása, értékesítése, finanszírozása és a velük kapcsolatos szolgáltatások biztosítása. Ugyanakkor a Ford lendületesen dolgozik az új lehetőségek kiaknázásán is a Ford Intelligens Mobilitás terv alapján, aminek célja, hogy piacvezetővé tegye a vállalatot a konnektivitás, a mobilitás, az önállóan működő autók, a vásárlói élmény és az adatfeldolgozás területén. A vállalat a Ford Motor Credit Company révén pénzügyi szolgáltatásokat is nyújt. Amennyiben több információra van szüksége a Ford termékeiről vagy a Ford Motor Credit Company szolgáltatásairól, kérjük, keresse fel a www.corporate.ford.comvagy a www.ford.hu honlapot
A saját tulajdonú vállalatokban körülbelül 52.000 alkalmazottat, az összevont, illetve nem összevont közös vállalkozásokkal együtt pedig mintegy 66.000 embert foglalkoztató Ford Európa felel a Ford márkához tartozó autók gyártásáért, értékesítéséért és karbantartásáért Európa 50 piacán. A Ford Motor Credit Company mellett a Ford Európa üzleti tevékenysége magában foglalja a Ford Ügyfélszolgálat és 24 gyártóüzem (16 saját tulajdonú vagy összevont közös vállalat és 8 nem összevont közös vállalkozás) működtetését. Az első Ford autókat 1903-ban szállították Európába – ugyanabban az évben, amikor a Ford Motor Companyt alapították. Az európai gyártás 1911-ben indult meg.