A 2023-as Honda Civic Type R 43 990 dollárról indul
A 2023-as Honda Civic Type R jóval többe fog kerülni, mint az általa lecserélt modell. 43 990 USD-tól (42 895 USD MSRP plusz 1 095 USD útiköltség) kezdődően több mint 5 000 USD-vel többe kerül, mint az előző Civic Type R.
Az új modell azt állítja, hogy számos módon továbbfejlesztették, beleértve a motort, amelyet 315 LE-re (235 kW/319 LE) masszíroztak 6500 ford./percnél és 310 lb-ft (420 Nm) nyomatékot, 9 LE és 15 lb-ft (20 Nm) forgatónyomaték a helyettesített modellhez képest.
A Honda hozzáteszi, hogy a fordulatszám-tartomány nagyobb részében nyomást generáló turbófeltöltőnek, a megnövekedett légbeömlő áramlásnak és a hatékonyabb kipufogórendszernek köszönhetően a motor által generált teljesítmény hatékonyabban alkalmazható az úton.
Úgy tűnik, hogy ez némileg befolyásolta az üzemanyag-fogyasztást, mivel a 2023-as Civic Type R-t az EPA 22 MPG városi, 28 MPG autópályán és 24 MPG-re értékeli együtt. A 2021-es modell eközben városban 22 MPG, autópályán 28 MPG, de együtt 25 MPG volt.
Ez valószínűleg nem számít annyira a vásárlóknak, mint a jobb kezelhetőség. Ez a hosszabb tengelytávnak köszönhető, amely simább vezetést és nagyobb stabilitást biztosít az új modellnek nagy sebességnél. A szélesebb nyomtávval és az áthangolt felfüggesztéssel a 2023-as Civic Type R azt is állítja, hogy jobb kormányzásérzetet kínál.
Ha már a tapintásról beszélünk, a fékrásegítőt áthangolták, hogy többet adjon a lábnak, a féknyereg pedig megváltozott, hogy csökkentse a rugózatlan súlyt. A fékek hűtését is továbbfejlesztették, hogy hosszabb ideig tudjon játszani a kanyarokban.
A márkakereskedésekbe érkező modellek révén a potenciális vásárlók végre testben láthatják az autót. Amikor megteszik, az öt elérhető szín egyikében fogják látni: Championship White (Type R exkluzív), Rallye Red, Boost Blue, Crystal Black Pearl és Sonic Grey Pearl.