A 2025-ös Honda NT1100 műszaki adatai
Műszaki adatok*
NT1100 2025 | NT1100 DCT 2025 | NT1100 DCT Electronic Suspension 2025 | |
ERŐFORRÁS | |||
Motorkonstrukció | Négyütemű, folyadékhűtésű, 8 szelepes, soros, kéthengeres erőforrás 270 fokban elékelt főtengellyel, Uni-cam vezérléssel | ||
Összlökettérfogat | 1084 cm3 | ||
Furat x löket (mm) | 92 mm x 81,5 mm | ||
Sűrítési viszony | 10,5 | ||
Max. Csúcsteljesítmény | 102 LE (75 kW)/7500 f./perc | ||
Max. Legnagyobb forgatónyomaték | 112 Nm/5500 f./perc | ||
Zajszint (dB) | Max. 94 dB | Max. 95 dB | |
Végsebesség | 200 km/óra | ||
Olajmennyiség | 4,8 liter | 5,2 liter | |
Indítás | Önindító | ||
ÜZEMANYAG-BEFECSKENDEZŐ RENDSZER | |||
Porlasztás | PGM-FI elektronikus üzemanyag-befecskendező | ||
Üzemanyagtartály befogadóképessége | 20,4 liter | ||
CO2-kibocsátás (WMTC) | 116 g/km | ||
Üzemanyag-fogyasztás | 5,0 L/100km | ||
ELEKTRONIKAI RENDSZER | |||
Akkumulátor típusa | Lítiumion | ||
Akkumulátor kapacitása | 12 V/6,0 Ah | ||
ERŐÁTVITEL | |||
Tengelykapcsoló felépítése | Olajfürdős, többtárcsás | 2 olajfürdős, többtárcsás kuplung | |
Váltó felépítése | Hatfokozatú, lábbal kapcsolható váltó | Hatfokozatú, dupla kuplungos váltó (DCT) | |
Végáttétel | Lánc | ||
VÁZ | |||
Vázszerkezet | Acél ipszilonbölcsőváz | ||
VÁZ ÉS FUTÓMŰ | |||
Méretek (hosszúság x szélesség x magasság) | 2240 mm x 860 mm x 1340 mm | ||
Tengelytáv | 1535 mm | ||
Villaszög | 26,5° | ||
Utánfutás | 108 mm | ||
Ülésmagasság | 820 mm | ||
Szabad hasmagasság | 175 mm | ||
Menetkész tömeg | 238 kg +12 kg (oldaldobozokkal) | 248 kg +12 kg (oldaldobozokkal) | 249 kg +12 kg (oldaldobozokkal) |
FELFÜGGESZTÉS | |||
Felfüggesztés elöl | Fordított, patronos, 43 mm-es csúszószár-átmérőjű SHOWA SFF-BP teleszkóp, tekerőgombos előfeszítés-állítással és 150 mm-es rugóúttal. | Fordított, patronos, 43 mm-es csúszószár-átmérőjű SHOWA SFF-BP teleszkóp, tekerőgombos előfeszítés-állítással és 150 mm-es rugóúttal. | Fordított, elektronikus szabályozású (SHOWA EERA) SHOWA teleszkópvilla 43 mm-es belcsőcső-átmérővel és állítható húzó-, illetve nyomófokozati csillapítással. Összenyomódás: 150 mm. |
Felfüggesztés hátul | Egy tömbből készülő, alumínium lengővilla Pro-Link himbarendszerrel és gáztöltésű Showa központi rugóstaggal. Hidraulikus, tekerőgombos előfeszítés-állítás. Kerékmozgási tartomány: 150 mm. | Egy tömbből készülő, alumínium lengővilla Pro-Link himbarendszerrel és gáztöltésű Showa központi rugóstaggal. Hidraulikus, tekerőgombos előfeszítés-állítás. Kerékmozgási tartomány: 150 mm. | Egy tömbből készülő alumínium lengővilla, Pro-Link himbarendszer és elektronikus szabályozású, gáztöltésű Showa EERA™ felfüggesztés, elektronikus előfeszítés-állítással, húzó- és nyomófokozati csillapítással. Kerékmozgási tartomány: 150 mm. |
KEREKEK | |||
Kerék elöl | 17M/C X MT3.50, sokágú, öntött, alumínium | ||
Kerék hátul | 17M/C X MT5.50, sokágú, öntött, alumínium | ||
Abroncs elöl | 120/70 ZR17 M/C (58W) | ||
Abroncs hátul | 180/55 ZR17 M/C (73W) | ||
FÉKRENDSZER | |||
ABS típusa | Kétcsatornás, IMU-alapú kanyar-ABS | ||
Fék elöl | Radiálisan rögzített, négydugattyús féknyergek 310 mm átmérőjű, úszóágyazású tárcsákkal | ||
Fék hátul | 256 mm-es féktárcsa egydugattyús féknyereggel | ||
MŰSZEREK ÉS ELEKTRONIKA | |||
Műszeregység | 6,5”-os képátlójú, TFT Multiinformációs Kijelző és LCD-műszeregység | ||
Fényszóró | LED | ||
DRL (nappali menetfény) | Igen | ||
Hátsó lámpa | LED | ||
Mobilkommunikáció | Apple CarPlay és Android Auto | ||
USB-aljzat | USB-A | ||
12 voltos elektromos aljzat | Igen | ||
Automatikusan kikapcsoló irányjelző | Igen | ||
Gyorsváltó | Extraként rendelhető | – | |
Lopásvédelem | HISS | ||
Sebességrögzítő | Igen | ||
Menetüzemmód | Tour, Urban, Rain, User 1 and User 2 (felhasználói) | ||
HTSC integrált egykerekezés-gátlóval | 3 szint és kikapcsolás | ||
Hátsókerékelemelkedés-gátló | Igen | ||
További alapáras felszerelés | 167 mm-es tartományban állítható szélvédő |
*A műszaki adatok csupán tájékoztató jellegűek, a gyártónak jogában áll bejelentés nélkül megváltoztatni azokat.
**Kérjük, vegye figyelembe, hogy az üzemanyag-fogyasztásra vonatkozó adatokat a Honda rögzítette a WMTC-szabványnak megfelelően. A teszteket görgőpadon, a jármű szériaváltozatával, csak vezetővel, utas és kiegészítő felszerelések nélkül végeztük. A jármű tényleges üzemanyag-fogyasztása a vezetési stílustól, a karbantartástól, az időjárástól, az útviszonyoktól, a gumiabroncs nyomásától, a felszerelt tartozékoktól, a rakománytól, a vezető és az utas súlyától, valamint más tényezőktől függ.